...

tirsdag 11. mai 2010

Dagens mann i draumeverda


I dag vil eg lage eit innlegg om ein gut med draumar. Ein gut som har streva seg fram, og alltid visst kva han ville oppnå. Om ein ung mann som i dag fekk alle blikk på seg, og utallege telefonar. Og Drillo smiler og seier at han har tru på han. Og så var eg så kjempeheldig å få treffe han i dag, og sjå smilet og forventninga i augene hans. Ubetaleleg. Det er faktisk sånn at ein får energi av slikt, til eigne framtidsdraumar... Lykke til kjære Jonathan! Eg veit at du vil lukkast, med alt du styrar med. For du har ei eiga evne til å stå på, og ville bli best! Likevel med ei audmjukheit, der du alltid huskar å trekkje fram andre, som "gjer deg god". Vi er så kjempestolte av deg! :) 


God klem frå tante Elin :)

18 kommentarer:

  1. Stas for tante:-) Koselig innlegg.

    Her "sliter" jeg med frøken "reise seg opp"....nå er hun mest opptatt av å komme seg opp og blir ilter om hun ikke lykkes. Så i dette øyeblikket tok jeg bort duken på bordet...

    Ha en STOLT kveld:-)
    klem

    SvarSlett
  2. Fine ord!
    Ikke vanskelig å se at han er en kjernekar!
    All lykke til ham!

    Silje :)

    SvarSlett
  3. GRATULERER med tanteguten, Elin! Utrulig kjekt og veldig fortjent. Nydelig bilde av ein nydelig gut, som stråler av lykke og forventninger.

    LYKKE TIL, JONATHAN (om du leser dette). E trur framtida smiler til deg, slik du gjer idag:)

    Klemmer fra Marianne

    SvarSlett
  4. Mål og meining11. mai 2010 kl. 18:16

    Gratulerer så mykje med den flotte tanteguten, Elin! Han er så flink, og ein tvers igjennom kjekk og sympatisk kar!

    Du har all grunn til å vere kjempestolt.

    Gjett om eg heiar på Jonathan!!

    Klem, Regina:)

    SvarSlett
  5. Hei Elin !!! Gratulerer kjempe masse til Jonathan, så kjekt da, du kan virkelig vere ei stolt tante i dag . Heia AAFK og NORGE ☺ klem ♥ MILLA ♥

    SvarSlett
  6. Herleg..
    Så kjekt tante Elin, heile slekta er nok stolt av ein slik flott gut.
    Mange gode tankar frå meg

    SvarSlett
  7. Gratulerer masse med tantungen!! Sååå utrolig gøy!!! :)
    Tenker det er ei stolt tante ja!! :))
    Så herlig!!! All lykke til!!! :)
    Takk for koselige ord i går, de varmer stort! Nå håper jeg solen har gløttet innom i dag!! :)
    Gode klemmer fra ei stressa frøken (skal på Vel møte.) *stress stress* :)
    En flott kveld ønskes fra meg!!
    Gode klemmer fra meg, Anki

    SvarSlett
  8. Så moro :))
    En riktig stolt tante :)) Herlig !!!
    Må få ønske han lykke til..

    Klem,Kari

    SvarSlett
  9. Jeg tenker du er en stolt tante ja... det har du all grunn til å være - så moro! Gratulerer masse til Jonathan!
    Ønsker deg en god kveld
    Klem klem

    SvarSlett
  10. Næmmen, så gøy for familien da! Jeg skjønne godt det kan være stas å være tante da:))
    Da kanskje vi hører og ser mer til Jonathan etterhvert da ?! ;)

    God klem fra Line.

    SvarSlett
  11. Tusen takk for alle hyggelige kommentarer du legger igjen hos meg også! Det setter jeg stor pris på!

    Jeg synes absolutt du skal prøve deg på en "E"! Klart du klarer det, du er jo ei "altmuligkvinne". ;)

    Ha en fortsatt fin kveld, her blir det nok TV og Frustrerte fruer snart.
    Klem

    SvarSlett
  12. Så heldig du er som er tante! Kan tenke meg det er ekstra stas i slike situasjoner. :o) Gratulerer så mye til den superkjekke nevøen din!

    Ha en fiiin kveld, gode Elin!
    Nå skal jeg få med meg "Privatpraksis".

    God klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  13. Eg frykta at den var litt lita. Men sjå om den går litt ut, ellers så fikser e det altså, ingen problem.

    Nattaklem!

    SvarSlett
  14. kjempegøy Elin og vel fortjent til Jonathan.. :)
    jeg tenkte på deg når jeg leste det i avisa ;)
    ønsker han masse lykke til..det blir gøy å følge med han :) Heia Aafk og Norge!!!
    klem til tante Elin ;)
    fra meg...Anne♥♥♥

    SvarSlett
  15. Hei på deg.
    Flott innlegg fra stolt tante!
    Lykke til til Jonathan!
    Ønsker deg en fin langhelg.

    SvarSlett
  16. Men Elin, først av alt må du jo ikke få dårlig samvittighet for ditt utrolig harmoniske og nyyyydelige hjem i duse farger! Det var jo slett ikke det som var meningen;-) Jeg har jo egentlig ikke så mye farger, det er mye hvitt, brunt, grått og tre hos meg, men det er bare at jeg ønsker å fremheve fargene litt nå på våren. Også har jeg lagt til litt ekstra i år, jeg følte at jeg trengte litt ekstra energi...

    Jeg må jo innrømme at jeg ikke hadde fått med meg noe om Jonathan, men jeg googlet ham og skjønte hovedpoenget, tror jeg. Idrett og fotball er ikke min sterkeste sak;-)... Gratulerer i hvert fall og lykke til med ham, skjønner jo at dere er stolte!

    Ønsker deg en herlig onsdag og god laaaang helg (hvis vi ikke snakkes i mellomtiden;-))

    Stor klem fra Laila

    SvarSlett
  17. Hei Elin!
    Næh, så gøy da! Forstår godt du er stolt av denne gutten. Å bli betegnet som lovende av Drillo, ja akkurat DET er lovende det...:o)

    Da er det langhelg for mitt vedkommende, og det er bare såååå herlig! Gleder meg til turen i morgen, og vel hjemme blir det 17. mai feiring - kjempekos!!!

    Ønsker deg en strålende flott himmelsprett og en finfin 17. mai!!

    Stor klem fra Hildegunn

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!