...

fredag 7. mai 2010

Draumemorgen...


Endeleg vår! Endeleg sol frå skyfri himmel, og ein fantastisk solnedgang i går kveld. Prosjekta står i kø, og etter endt fysiotime klokka ni, har eg 100 ting eg ynskjer å gjere. Men med litt redusert kapasitet, er det ikkje slik som før, at eg får gjort alt dette i FULL fart... Men eg skal starte med ein ting, så får eg sjå kor langt eg rekk. Det som er positivt, er at eg KAN halde på med ting. Lenge klarte eg ikkje noko av det eg hadde lyst til å gjere. Og det var frykteleg vondt å takle. Kjekt at dokke likte bilda frå terrassen i november. Kjenner på meg at det blir MANGE terrassebilder frå mai og juni etter kvart ;) I alle fall viss sola har lyst å vere her! Etter elleve år i huset her, går eg fortsatt ut om morgenen, og puster djupt inn og ut, ser utover fjord og fjell, og kjenner kor heldig eg er som får bu midt i eit slikt paradis...



Ynskjer dokke ein vakker dag!

Elin


22 kommentarer:

  1. ja...du er kjempeheldig Elin...som får bo slik...
    ha en vakker dag...ser ut som på god vei:)
    eddaKlemmer til deg

    SvarSlett
  2. Hej goa Elin!

    Fantastiskt vackert!!!

    Ja, det är så många projekt som jag vill göra, men tiden räcker som du säger inte riktigt till att göra allt. Men man får försöka ta en sak i taget :)

    Kraaaaam
    Mia

    SvarSlett
  3. Nydelig ELin ♥ Så deilig og våkne opp til den utsikten der...

    Ha en strålende fredag!

    Klem line

    SvarSlett
  4. Helt fantastisk, ja faktisk magisk er det...
    Jeg blir takknemmelig selv, når jeg hver morgen kommer opp i stua og kan nye utsikten utover sjøen. Man blir aldri lei det bildet...
    Nydelig med snøen på fjelltoppene!

    Fin helgestart til deg, Elin!
    Klem Kjersti

    SvarSlett
  5. Nydelig trur det mååå vere verdens vakreste fjord :) Her er det ikkje så koselig å vere , snart møkk 20 meter fra husveggane :( Så ej håpe no snart på ein liten regnskur så vi blir kvitt stanken :) Ha ein fin dag !! KLem MILLA

    SvarSlett
  6. Nydelig Elin, så flott at du vil dele med deg av vakker natur!♥ Du er kjempeheldig som bor så vakkert til♥ Jeg skulle gitt mye for å våkne til dette vakre!♥ Når jeg våkner ser jeg naboens hus.. ikke det samme kan jeg si :) Godt du føler deg bra etter fysion, skal snart til behandling i dag jeg også .) Godt for nakke og skuldre det♥
    Ønsker deg en strålende dag, nyt solen :) Her skinner solen men det blåser kaldt!♥
    Gode klemmer fra meg ♥ Anki

    SvarSlett
  7. nyyyydelig !! :o)

    Ta det du rekker og vær fornøyd med det du klarer !!'¨'

    Husk at du kan ikke klare mer enn du klarer ;)

    Ønsker deg en NYDELIG dag, kos deg emd den flotteste utsikten, åååå så deilig ut der asså :)

    SvarSlett
  8. Går det an å våkne opp til et vakrere syn..?

    Nydelig <3

    SvarSlett
  9. Hei å deg.

    Du har bare en rå utsikt. Heldige du. ;o))
    Ha en flott helg.

    Klem Simone :o)

    SvarSlett
  10. Du har en helt fantastisk nydelig utsikt, heldige du :) Ønsker deg også en strålende helg! Klem Linda

    SvarSlett
  11. For en utrolig vakker utsikt. Så heldig du er.
    Ha en strålende fredag Elin

    Klem Tove

    SvarSlett
  12. Nydelig utsikt, jeg er nok litt avhengig av å se sjøen jeg også... hurra vi har varmt vårvær...nyt det du også....du får gjort det du skal. Vet, jeg har også tusen prosjekt surrende oppi huet...klem

    SvarSlett
  13. Dere er så heldige!!!! For en utsikt!!

    SvarSlett
  14. Vi er heldige som bor midt i dette fantastiske landskapet, og utsikten din er jo virkelig storslått:)

    Ha en fin helg. Her skal vi begynne å male huset hvitt:) Klem

    SvarSlett
  15. hei kjære Elin :)
    for ei vakker utsikt..og når været er så deilig som idag..da finnes det ingen bedre plass å bo ;)

    jeg kjenner meg igjen i det du sier..mye jeg vil gjøre..men ryggen krangler og stopper meg..frustrerende :(
    håper det går over snart...

    ønsker deg ei fin helg Elin..kos deg med prosjekta dine ;)
    god klem..Anne♥♥♥

    SvarSlett
  16. Hei vennen :)det ser jammen ut som at ikke du ligger på latsida heller. Pusser og maler ja. Kan tenke meg det blir kjempefint, i beste Elin-stil:)
    Jo`a..jeg har jo endel å henge fingrene i jeg også, men jeg merker det liksom ikke for energien er på topp. Og med det gode været, så kommer min energi også. Jeg må nok innrømme at jeg blir litt tappet for energi hvis det er dårlig vær en dag innimellom nå om dagen. Og andre veien, får enda mer dersom været er godt. Jeg er nok lei vinter nå, og ønsker vår og sommer for fullt..som de fleste andre tror jeg ;)

    Du bor veldig vakkert til ja. Uten noen som helst tvil om dèt!
    Fantastisk natur og det ser så friskt og herlig ut å bo der, som her. Jeg føler jeg puster i frisk luft og herlig natur hver dag. Det er gøy på landet :))

    Ønsker deg en strålende helg, Elin.
    Jeg gleder meg til å se mer bilder av terasse og uteplasser fra deg :))
    God klem fra Line

    SvarSlett
  17. WOoOW sor en utsikt.. sååå nydelig da :)
    Heldig som har en sånn utsiket :)
    Tusen takk for den koselige kommentaren inne hos meg!!

    Ha en fin kveld videre du også :)
    Klem fra meg i svingen!

    SvarSlett
  18. Hei Elin
    Herlig plass du bor på, og fantastisk nydelig utsikt... til å miste pusten av ♥ ♥ ♥
    Ønsker deg en flott kveld vider.
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  19. Rett og slett helt magisk!!! Du bor jo i Norges eventyrlandskap du?! *smiler*

    Ha en deilig helg! Ta deg tid til å hvile også da, vennen;)

    KLem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  20. Utruig vakker utsikt altså. Heldiggrisen! Her ser vi rett på hovudveien... og dei ser rett inn på oss.
    Rakk ikkje å feste tråane på lua før svigermor reiste, men ho kjem att tirsdag, så sender den med ho da.
    Vi får ta att fototuren etter vi har vært i oslo, men da MÅ vi møtes altså! Har ikkje sett de på altfor lenge. Treng ein liten Elinprat også.

    Håper du koser deg i helga.

    Klemer fra meg!

    SvarSlett
  21. Flott utsikt;) Så vakkert;)

    Heldig du,

    Ha en fin lørdag,
    Klemmer fra
    Janne

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!