...

søndag 2. mai 2010

Personlige ting, minner og eigne skattar, samt litt vintage og slitasje her og der...


Kommentar hos meg på fredag : "Jeg liker også Slettvoll - men så liker jeg jo mye, da;-) Ispedd personlige ting, minner og egne skatter, samt litt vintage og slitasje her og der, - den kombinasjonen skulle jeg likt og sett!!"
Det var Laila med den fine bloggen Harmoni og Kontrast som uttalte dette. I 2004 starta ho interiørbutikken ZanZ i Lillestrøm. No styrar ho med andre ting, og har blant anna blitt mamma :) Men eg er veldig glad ho byrja å blogge. Eg finn alltid inspirasjon inne hos henne! Og kommentaren hennar til meg på fredag, inspirerte meg VELDIG! Har hatt planar om å gå over stova lenge, og skifte frå vinter til sommarham. Og i går, 1.mai med sludd og snøv i lufta utanfor, vart det endeleg litt futt i sakene. Og det var orda til Laila som dreiv alt framover. For eg har jo det meste som ho ramsa opp, trur eg? Har aldri funne noko navn på stilen min, for eg mixar det meste av interiørting. Så i kveld blir det litt bilder frå stova i huset mitt.









Slettvoll saman med personlige ting, minner og eigne skattar, samt litt vintage og slitasje... Eg hadde det i alle fall kjekt når eg flytta rundt på ting, og elskar resultatet :) Takk for idèar og inspirasjon Laila!

Ha ein fin kveld,
ynskjer dokke alle ei flott, ny veke!

Elin 


34 kommentarer:

  1. Du har det bare så flott og lekkert Elin !!!
    Nydelige bilder som alltid..
    Ja, er det ikke flott at vi får så mye inspirasjon og masse ideer her inne i blogglandia :))

    Ha en fin kveld videre vennen..
    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. nydelig vakkert!! Dette var bare helt herlig, som vanlig. Likte bokstavene med vintage nedover...ahhh!! Dete r herlig med inspirasjon fra andre, og alltid kjekt å fornye litt. klem monica

    SvarSlett
  3. Så koselig å se inspirasjonen du fikk i stua di.
    Det ble jo riktig så fint:)
    Mange koselige detaljer og gamle ting der ;)

    Ha en fin søndags kveld Elin.
    God klem fra Line

    SvarSlett
  4. så flott elin! jeg digger stilen din!

    nyt kvelden

    klem beate

    SvarSlett
  5. Tusen takk skal du ha :)
    Denne skal sjekkes om ikke så lenge ;)

    Ny klem kommer her

    SvarSlett
  6. Nå ble jeg inspirert av deg - igjen! Håper jeg får fri i morgen (vikar) slik at jeg får ut og dandere og fotografere litt.
    Jeg likte også godt fjøla med bokstavene på. På hytta har jeg ei litt mindre fjøl med små fotografier på, skrevet ut i svart/kvitt.

    Takk for at du deler, Elin!

    SvarSlett
  7. God kveld Elin !!! KOselig med komentar inne hos meg :) ♥ Bokstavane og hjerte hadde ej kjøpt med Hilde , ho har veldig masse fint inne :) Absolutt verdet ein tur !! Blir nok noen Stranda turer på meg og i nermeste fremtid , skal til å gå på behandling hos Aaland. Ha ein super duper kveld !!! KLEM ♥ Camilla ♥

    SvarSlett
  8. Syns du har en herlig stil... drivved elsker jeg, så det kan vel hende den ideen kopieres. Ha en nydelig uke... og tusen takk for titten, klem.

    SvarSlett
  9. So flott du har det hos deg☺ Masse fine detaljar!!
    Og godt eg ikkje er åleine om å ikkje klare sette ord på stilen min; føler og eg har ein mix av stilar og smak☺

    Håpe du har ein fin søndagkveld☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  10. Du er så flink å få det til..
    Herleg stil du har..

    Spesielt er det kjekt med eigne skattar :-)

    Ha ei kjekk veke min venn!!

    SvarSlett
  11. Wow.. sier jeg bare. Her har jeg aldri vært innom, men gud bedre så flott du har det! Skikkelig kreativ! Denne siden likte jeg :)
    Har lagt meg til som følger jeg!

    Ha en fin dag!

    Ingunn

    SvarSlett
  12. Og så flott som det vart ..... spennande innreiing, eg likte det !
    No er det stille i huset, to barnebarn er reist med båten til Bergen og ein er køyrd til Rosendal, vi har hatt ei koselig helg i saman. No må eg førebu meg på ny arbeidsveke, men først må eg plukka opp alle legoklossane som ligg på golvet her på arbeidsrommet. Ha ein fin kveld. Klem frå Sigfrid

    SvarSlett
  13. Det ble så fint. Nydelig harmoni og mange fine detaljer.

    God søndagskveld videre.

    Randi

    SvarSlett
  14. dritlekkert... heldig som har dette vakre bordet...!
    vi har kirsebærfarget håndtak på møblene + salongbord....sukk...
    fin ny uke ønskes...
    magny

    SvarSlett
  15. Jeg følger med alle de flotte bildene dine selv om det ikke blir kommentar hver gang Elin ;)

    Ville ønske deg også en flott ny uke!!

    klem

    SvarSlett
  16. Mål og meining2. mai 2010 kl. 20:41

    Tusen takk for titten inn på stova di, Elin. Du er så flink og du greier å få alt så rålekkert!

    Ynskjer deg ei fin og aktiv veke,med tosifra temperaturar og sol! Uansett, det blir ut på tur, enig?

    Klem, Regina:)

    SvarSlett
  17. Kjære Elin, så herlig du er! Først må jeg bare si tusen takk for vakre og gode ord! Det betyr nok litt ekstra mye for meg i den situasjonen jeg er nå, med litt oppmuntring og varme! Det gir MEG inspirasjon og glede:-)

    - Men så utrolig gjennomført, flott og personlig du har det! Selv om jeg ikke kjenner deg godt, synes jeg det ser ut som hjemmet til Elin:-) Det er fint og flott, stilig og harmonisk og alt det der, men først og fremst er det DEG, det er personlig, gjestfritt og et godt sted å komme! Det er det aller viktigste, synes jeg, med et hjem! Personlige ting, minner og egne skattar, samt litt vintage og slitasje;-)... Her har du alt!

    ELSKER den grånede planken som du har bokstavene på!! Også som kontrast til de flotte og stramme stolene og igjen til det hvite skapet. Hva er det du bruker som bord der, med flere herlige planker??

    Og salongbordet passer sååå godt inn i stilen. Er det spesiallaget understell? Utrolig flott!

    Alle de små detaljene som gjør det så personlig, det er så gjennomført. Nøye utvalgt og ikke for myE:-)

    - BRA JOBBA, Elin! Gratulerer!!

    Håper du har tid til å kose deg i din "nye" stue - jeg vet jo ikke hvordan det var før, men nå er det i vært fall rålekkert!! Deilig kveld og natt - vi "sees" vel til uka! God klem fra Laila

    SvarSlett
  18. Hei ♥

    Såååå kjempekjekt å få se inne hos dej da..du har jo det kjempelekkert!!! ♥ Jeg liker ♥ Jeg har virkelig sansen for stilen din..liker få ting...og kansje heller litt svære ting fremfor mye smått..!! Uansett jeg liker det meste har jeg funnet ut hehe :))

    Takk for titten ♥

    Ha en hoppandes flott ny uke i morra ♥

    Klem :))

    SvarSlett
  19. Kjempelekkert!
    Ja dette kan du... med eller utan inspirasjon!
    :o)

    SvarSlett
  20. Nydelig stue du har vennen:)

    Er ikke bloggeinteriørverden fantastisk!:) Så mye inspirasjon og glede vi henter fra hverandre:)

    Ønsker deg en deilig start på uka:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  21. oioi. flott!!
    gjennomført og fint!
    bildene er jo også alltid bra....:)

    klem

    SvarSlett
  22. Åh, så nydelig! Å Så nydelige bilder, jeg blir så inspirert av å være her inne, megagleder meg til å begynne å innrede hus!!

    SvarSlett
  23. ÅÅÅ dtete likte jeg virkelig! Lekkert, lekkert, lekkert :)

    Nyyydelige ting og kjempekos å se stuen i sommerham..

    Kjempefine og stemningsfulle bilder!

    Ha ei fin ny uke!

    Tove

    SvarSlett
  24. VAKKERT!VAKKERT!VAKKERT!..................♥Det er akkurat dette som er så fint med blogglandia..At vi inspirerar kvarandre♥
    Så får vi håpe at vi slepp boblejakka og vinterskoa på jonsokfeiring;)
    God søndag og ei flott ny veke♥
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  25. Hei!
    E det snøvkave inne med dej i kveld altso? Fytti katta, ja no vil vi ha åpning av hagestue og mold under neglane snart. Eg vil so gjerne få begyne å gjere litt ute i hagen, men nei...vinteren vil ikkje sleppe taket heilt enno.... vi fer nyte oliventrea våre innandørs ei stund til og fotografere stuene våra både ej og du, hi hi. Digga det bildet av sofaen og bordet ditt! Var noko med miksen og komposisjonen som var kjempefin!!
    Ønsker deg ei fin ny veke som står for tur!
    Klem Kristine

    SvarSlett
  26. Hei :) Ja, det er vist lenge siden sist jeg både blogget og kommenterete blogger. Har hatt dataproblem, + at det har vært så mye annet å tenke på, men nå håper jeg at jeg er tilbake. :)

    SvarSlett
  27. så mange flotte ting..herlige bilder.:)

    Ja nå satser vi på at våren kommer over hele landet.:-) jeg skal på fest ute lørdag..trenger litt varme...

    SvarSlett
  28. WOOOOOOOW, min venn.. dette var det mest lekre jeg har sett..:)
    For en vakker stue, med sjel og personlighet :)

    Blir nesten stum!!!! :)
    Nå ble jeg inspirert, gleder meg til å få ånden over meg til å begynne med stua jeg nå :)

    Ha en fin ny ukestart! :)
    Klem fra meg i svingen!

    SvarSlett
  29. VAKRE bilder av det nydelige huset dokka!!!

    Muligens vi kjem innover onsdag og overnatter, for svigermor skal passe lillegull torsdag.

    Ferdig med lua, men lurer på om ho vart litt lita??? Da må e ta opp att, men det går bra!!

    Snakkes nærmere vennen!

    Klem

    SvarSlett
  30. Er bare en titt innom rett før jeg skal i seng. Er stuptrett etter en lang dag på håndball-cup i Østfold. :o) Kommer innom deg i morgen i stedet!
    Supre bilder fra stuen din, Elin! Så fint du har det!! ♥♥♥ Bildene fra Slettvoll butikken var også flotte!

    Vi blogges i morgen!

    Nattaklem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  31. Hei på deg Elin!!
    Du har det bare sååå utrolig flott!!! Det som er det viktigste med interiør, er å finne nettopp sin stil, og ikke bare kopiere andre sine hjem. Det er nettopp kominasjonen av alle deisse elementene dine, som gjør det så utrolig flott hos deg Elin. Elsker bruker av drivved, synes det vårbitte treverket har et helt fantsastisk flott utseende - planken med vintage sjablonene var bare helt råååå!!! Hos meg er det mye "hummer og kanari" og selv om den hvite stilen har blitt mer og mer utbredt hos meg, så trenger jeg litt andre fargetoner også for å trives.

    Ny uke og nye muligheter står fremfor oss. Krysser fingrene for at solen brer seg over HELE landet, snø er vi nemlig ferdig med for i år (iallfall på denne siden av sommeren)..!! Ha en fin ny uke - kos deg masse!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  32. Ja...det er det som er det glimrende...at en kan dra inn det en akkurat liker:)Så blir det akkurat deg:):)
    ha en fin dag snuppa....har ikke hatt tid til nytt i innlegg i helga...men planlegger et i kveld:)
    kos deg
    eddaKlemmer til deg:)

    SvarSlett
  33. Så vakkert Elin- akkurat slik jeg så for meg at du har det.. :)

    ELSKER vintage-"skiltet".. er det hjemmelaget??

    Takk for titten:) Ønsker deg en flott mandag:)
    Klemmer

    SvarSlett
  34. Helt nydelig. Flotte bilder...

    Ha en fin dag

    Tove

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!