...

fredag 21. mai 2010

Sol i hagetrappa, og Jeanne d`Arc Living...


Hei alle gode blogglesarar! Fyrst : tusen takk for alle fine kommentarar og gode ord på gårsdagens innlegg! Eg har slete med høgre skuldra mi siste vekene, og i går måtte eg kapitulere med kommentarskriving hos alle dokke kjekke jenter... Fysioterapeuten min har hatt ferie siste vekene, men i dag skal eg besøkje henne :) JIPPI! (sjølv om eg trur det blir vondt å mjuke opp igjen dette...) Men eg har tatt bilder i hagetrappa, etter ein herleg frokost på terrassen - åleine. Kun Hurtigruta som daffa forbi medan eg åt. Eg gjentek meg sjølv veldig, MEN : eg blir så inspirert av JDL. Og hagebilda i siste nummeret var så herlege. Eg blir drøymande, og kreativ. Kvite hortensia og lavendel er årets innkjøp til hagen så langt. Det blir ein kvit og grøn sommar for min del. I fjor var terrassen prega av kvite og rosa blomster. Det varierer litt frå år til år. Innimellom mine eigne bilder viser eg bilder lånt frå JDL. Sollyset mellom sprinklene i trappa traff bilda i bladet...




 







Ynskjer alle ein fin fredag! Og ei flott pinse! 
Og så lover eg å kome sterkare tilbake med besøk og kommentarar neste veke!

God klem frå Elin :)



5 kommentarer:

  1. Nydeleg!

    Fekk halv fridag i dag..
    Har ete lunsj i sola. Planta litt og så må klesvasken opp :-)

    Ha ei vakker Pinse min venn!!

    SvarSlett
  2. Isj da, skikkelig låk igjen?
    E som tenkte høre om du ville kome på kake i morga...

    Herlige bidler:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Hej,
    Hittade precis in på din blogg! Vilka fantastiskt härliga och stilfulla bilder du bjuder på!
    Ha en skön helg!
    Kram J

    SvarSlett
  4. huff Elin ikke godt å ha vondt..håper du fikk mjuka opp litt idag..god bedringsklem er herved sendt innover til deg ;)

    idag åpna mamma butikken..jeg vaska gulv..dro for å hente fargekart(mange vegger som skal males) kosa meg litt i sola og SÅ dro jeg på jobb ;) for et DEILIG vær..måtte det vare leeeenge!!!

    vakre bilder her hos deg Elin..du kan dette med å lage til motiv..

    ha ei flott pinsehelg..kos deg masse med dine kjære :)

    god klem til deg fra meg ;)
    Anne♥♥♥

    SvarSlett
  5. Sååå vakkert, Elin!!

    Masse god bedring til deg! Håper du snart er frisk og rask igjen ...

    Stor klem
    Anette:)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!