...

onsdag 26. mai 2010

Draumelys...




 



Kjøkkenet mitt i kveld...


Elin



17 kommentarer:

  1. Tenk at "så lite", kan bli så vakkert, ha en strålende kveld.

    SvarSlett
  2. KJempe lekkert, og sååå fine bilder!

    Klem til deg fra meg! :)

    SvarSlett
  3. Kor fint du klarte å fange lyset då! Lekkert for auget:)
    Klem Kristine

    SvarSlett
  4. Hei Elin
    Tusen takk for alltid så koselige hilsener hos meg ♥ Kjempe lekkre bilder du viser av både hjem og natur. Likte veldig godt Helsa-stolen din ♥ Natt?, nei ikke ennå, jeg er vel et typisk B menneske ;o) Ønsker deg en god natt og en fin torsdag. Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Lekkert og inspirerende.
    Ha en fin kveld

    Klem Tove

    SvarSlett
  6. Hei gode Elin!
    Takk for kveldsvisitt ho meg :o)

    Som alltid veldig, veldig fine bilder her hos deg - draumelysa nydelige i sin innpakning, flott skål og heldige deg, som har et helt magasin med sjabloner...:o)

    Kos deg på Møre kjære vennen, så "snakkes" vi snart!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  7. Hei♥
    Kunstnar er du det!
    Sååå lekkert!

    Takk for fin ord så betyr så masse♥
    Nattaklem frå lisje meg♥

    SvarSlett
  8. Åh så fint et lys og bilder. ;o))

    Ha en riktig god natt.

    Klem Simone ;o)

    SvarSlett
  9. God morgon. Klokka er 7 og eg har vert oppe ei stund. Ute er det 6 grader og snøen ligg i fjellsidene, men det regne no ikkje. Eg skal gå på jobb no, må arbeida litt før elevane kjem.
    Nydelege lys du viser. Eg er glad i lys.
    Ha ein god dag.
    Klem fra Sigfrid

    SvarSlett
  10. Sukk!!! Helt nydelige bilder Elin. Jeg får lyst til å ile hjem igjen å rydee, vakse, male dille. Eller bare sette meg ned med bloggen din i noen timer;)
    Men jeg får vel heller prøve å jobbe litt når jeg først er her:o/
    Ha en flott dag i dag.
    Elinklem!

    SvarSlett
  11. Nydelige bilde og du har fanget den gode stemningen i bildene dine..

    Likte også godt bildet nedefor m solnedgang og regnbyger. FLOTT!

    Ha en deilig dag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  12. Det er så utrolig mye vakkert å se på her at jeg kunne fint bli sittende hele dagen. Har lagt igjen en award til deg på bloggen min så flere kan få vite om denne opplevelsen :)

    SvarSlett
  13. Hei Elin:)
    Se der ja, det ser jammen ut som at de englene du har rundt lyset ditt er de samme englene som jeg har på det ene bildet som jeg har laget:) Så moro å se dem igjen.

    Ha en finfin dag. Idag skal jeg ut og kjøpe litt maling..til bildene mine altså. Jo, jeg burde nok ha malt andre strøket på greiene jeg snekret forrige dagen som står utenfor og er ferdig tørket for et par dager siden. Men nå datt det plutselig denne andre hobbyen ned i fanget mitt da. Hmm..får vel gjøre ting ferdig i løpet av dagen tenker jeg. Ta vare på tingene ;)

    God klem fra Line

    SvarSlett
  14. Nydelig lys på alle måter, Elin! Herlig dag til deg! Klem fra Laila

    SvarSlett
  15. Så nydelig du hadde det her ♥

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!