...

torsdag 6. mai 2010

Frokost på terrassen


Etter ein hektisk dag, er eg endeleg på plass i godstolen, med fotballkamp på skjermen. Tenkte eg skulle dele nokre bilder med dokke frå november :) Eg ser at mange nye lesarar har kome til, og eg hadde IKKJE mange lesarar når eg viste av desse bilda sist! Håper at kvelden din er god!




Takk for alle fine kommentarar under her. Godt at dokke delte gleda mi, og forstod lukka ved å finne denne skatten! Og det er ikkje tull; eg visste ikkje at ho stod i kjellaren...


Elin :)

14 kommentarer:

  1. Vakre bilete..

    Hadde ein køyretur i dag..
    Var ikkje så langt i frå deg..
    Huset ditt er nydeleg og ligg flott til..

    Den utsikta er berre wow..

    Lykke til med tannlegen, eg skal i neste veke.. :-)

    SvarSlett
  2. Herlig, vennen! Virkelig nydelig:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Nyydelige bilder ♥

    For en plass du har!!

    Ha en god kveld :)

    SvarSlett
  4. Jeg husker godt disse bildene, ble så fascinert over den flotte måten du hadde dekket bordet. Nydelig med kurv som tema.

    SvarSlett
  5. Vet du, jeg tror kanskje dette var det første..eller et av de helt første innleggene jeg så hos deg jeg Elin ;)
    Moro og koselig å se det igjen. Jeg husker så godt dekketallerknene dine, som jeg syntes var så fine. Også utsikten da så klart :))

    Puhh..men også litt jippi..for jeg er halveis i å rydde i bedet som "gikk skeis" ifjor.Imorgen skal jeg nok ta meg en tur på hagesenteret, få kjøpt litt ny inspirasjon og litt god jord og plante igjen i det samme bedet;) Gleder meg.

    God klem fra Line

    SvarSlett
  6. Fantastiske bilder, den utsikten...*sukk*
    Og bordet under var KNALLSTILIG! Ønsker deg en fin kveld!:) Klem H

    SvarSlett
  7. SÅ nydelige bilder!!!Vakkert dekket på!!
    Å den benken var jo herlig!!
    Alltid så masse fint her inne hos deg, snuppa!!

    Ha en skveld videre!
    Klem!!

    SvarSlett
  8. Dette var superlekkert og innbydende og delikat :)

    Vakkert sted og fantastisk uteplass!

    Ha en flott kveld og helg rett rundt hjørnet..


    Tove

    SvarSlett
  9. Så koselige frokostbilder!!! For en fantastisk utsikt?! Så flott med de majestetiske fjellene i bakgrunnen der *sukk*

    Ha en fortsatt fin kveld!

    Stor klem
    Anette:)

    p.s. vakkert dekket bord!

    SvarSlett
  10. Koselig med frokost ute:)så flott dekket på....du har nå mye fint....
    jeg ønsker meg en slik benk og sitte på:)
    kos deg
    eddaKlemmer til deg..

    SvarSlett
  11. stikker innom med en klem ;)
    tap ble det ikveld..ja ja..de kan ikke vinne alle kampene...
    vakre bilder Elin..jeg husker godt disse bildene ;)
    imorra er det kiropraktor igjen..så rett på jobb..hvis jeg ikke må være hjemme med Ask som trakka på ei fjøl med spiker i..den gikk rett gjennom skoen og inn i foten..stakkars lille vennen min..
    det er farlig å leke på en byggeplass..som det jo er her hjemme no ;)
    ha en fin fredag Elin :)
    klem Anne♥♥♥

    SvarSlett
  12. Eg er rett og slett imponert for ein utruleg gjennomført stil du har, og for ein ekstremt god smak!!! Det er ein fryd å få sjå alle skattane dine!!!

    SvarSlett
  13. Utrolig dyktig er du, Elin! Jeg vet ikke hva slags yrke du har, men stylist og fotograf er du i hvert fall uansett! Harmoni og kontraster, nyansert og gjestfritt. Nyyyyydelig:-) God natt til deg!

    SvarSlett
  14. Hei vennen:)
    Jeg har sett bildene før men ser dem gjerne igjen for de er jo som alle andre bilder du tar, utrolig flotte.
    Håper du får en fin helg Elin.
    God Elinklem!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!