...

torsdag 27. mai 2010

Velsigna solskin :)



Sjølv om vinden har vore kraftig og kald i dag, har sola varma gjennom vindua. Ei regnbyge måtte vi også tole i firetida, men no glitrar sollyset igjen. Eg har vore superflink, og vaska ned stova. Og eg kjenner at det blir nokre dagar før eg kan fortsetje på kjøkkenet... Det er tungt å vaske tak og veggar! Men eg er SÅ glad no for at det er gjort. Åpninga mellom stove og kjøkken vart ferdig i går kveld. Eg grunna listene med ein gong, og skal måle siste strøket med blank oljemåling. Eg har også starta på prosjekt bord, som eg gru-gleder meg til! Trur nemleg ikkje at eg er flink nok til å få eit godt resultat? Eg ser heilt for meg korleis eg VIL at det skal bli, men... Det spørs om eg må hente inn kyndig kunstnarhjelp? Sjølve målinga går greit, men dekoren eg har valt er i vanskelegaste laget for ei surre som meg. Viss det kjem eit blogginnlegg i den næraste tida om dette bordet igjen, har eg nok lukkast likevel ;) Den vakre morellskogen utanfor stoveglaset er som ein draum. Skulle ynskje at blomstrane varte FOREVER! :)







Dersom du lurer; stålpinnane med kroner, er bordkorta mine :) Eg har tredd på små blekktavler, som eg skriv navna på!


Ynskjer ALLE ein retteleg god kveld! OG : eg lurer stadig på kven som les bloggen min, og kjenner meg? Mistenkjer ein heil flokk faktisk ;) Legg igjen ei helsing då vel! Det hadde eg blitt veldig glad for! Det er berre å trykkje på ANONYM. Lat oss ha ein konkurranse i kveld! Kor mange av dokke kjentfolk legg att eit livsteikn? :)))

Og til alle dokke som stadig legg att kommentarar! TUSEN TAKK! Har prøvd å kome meg gjennom alle saman siste dagane. Og viss eg ikkje har vore hos akkurat deg, beklager eg det! I`m on my way!

Og sånn til slutt; vèrvarselet for neste veke er FANTASTISK!!! Ser ut som om det gjeld store delar av landet også :) YIPPI!!! Over tjue grader; JA TAKK!

Klem
Elin


17 kommentarer:

  1. Såååå fantastisk fine bilder!!:)
    Du er så god til å ta bilder :9
    Lekkert med sollys gjennom vinduene.. skulle ønske det har vært sånn hele tiden :)

    Håper og krysser fingrene for sol og varmt vær :)

    Ha en flott kveld videre, Elin :)
    Klem S

    SvarSlett
  2. Flotte bilder som alltid.
    Ifølge YR skal været bli knallbra fra mandag. Håper og tror. Ganske godt ute nå og faktisk. Igår måtte jeg fyre opp i peisen. så lei av å fryse.
    Ha en fin kveld der du er

    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Jatakk til sol! Nå er prosjekt kveldsmat og legging i gang og jeg er usikker på hvor vellykket det er. Mellombror er mest interessert i å tulle enn å spise, storebror forsøker å skjerpe seg og Sofie er takk og pris stille, i senga si. Jeg har maks-tid som alenemor på 3 dager:-) Husbonden er på vei hjem fra Oslo straks:-D

    klem

    SvarSlett
  4. E les bloggen din, vennen! Aller mest fordi du tar så nydelige bilder, men også pga det du skriv og fordi e veit kven den herlige jenta bak er:)

    Love you!

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  5. Så fine bilder du har tatt. Så deilig med sommertemåeraturer til uken. Det gjør godt!
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem Elizabet

    SvarSlett
  6. Hei på deg Elin.
    Så flotte bilder. Så flink du har vært å fange sollyset, mellom bygene he, he..
    Vi har så vidt hilst på solen her også,men det er skikkelig kaldt. Nå ser vi frem til noen soldager med over tjue grader ;)
    Ønsker det en strålende kveld.

    SvarSlett
  7. Nydeleg, Elin. Lykke til med bordet, du får det nok til. Og flinke deg som driv med husvask, eg får berre tid til å vera på jobb for tida. Ja, morellbløming er flott, nydeleg å sjå dette fra vindauga. Eg har eit epletre i hagen, det blømer no....å det e' så fint.
    Deilig at det skal bli betre ver, her har det vert bra i dag også. Ha ein fin kveld.
    Klem frå Sigfrid

    SvarSlett
  8. Hei Elin!

    Ej fikk snusa mej fram til bloggen din her en dag, å ser innom nesten kvar kveld.
    Veldig mykje fine bilde sjølv om interiør ikkje e mi heilt store interesse. Men veldig greit å følge med på ka so skjer inne me dokke.

    Klem frå Frøydis.

    SvarSlett
  9. Herlig shabby!!

    Lekre stoler og veldig dekorativt med alle detaljene på og under bordet!

    Lenge leve gode værmedlinger -så får vi håpe at de holder det de "lover"!!

    Silje :)

    SvarSlett
  10. Åååååå sukk så vakre bilder du viser...og ikke minst du har bare et så vakkert hjem. Nå har jeg endelig fått tatt meg laaaang tid her inne hos deg. Blir mindre og mindre tid til det ved denne årstiden dessv. så jeg hakke glemt deg asså;o) God helg vennen. Klemz

    SvarSlett
  11. Mål og meining27. mai 2010 kl. 20:45

    Hei, igjen Elin.
    Det er ei stund sidan eg la att helsing no, men eg har vore innom deg nokre gongar sidan eg kom heim etter ein fin pinsetur. Vi var m.a. på "pilgrimsferd" til Per Sivle sin barndomsheim, og fosterbarndomsheim, på Voss. Vi besøkte også "Mor si grav", altså grava til Susanne Sivle.

    Vi, og venneparet vi besøkte, var i Oslo i haust og såg Jon Eikemo si framsyning om Sivle, og sidan det har denne turen vore planlagd.Ja, det var ei trist skjebne Per Sivle hadde.

    Du lurer på kor mange av lesarane dine som veit kven du er, Elin, og som eg har sagt før; eg veit IKKJE kven du er. Må likevel innrømme at eg gjetter litt på namn no, utifrå slektsskapen til ein super fotballspelar! Vi les no litt i avisa, m.a. om ei bestemor som bur på Sunnmøre på ein plass som høver godt med bilda du viser.

    Uff, dette vart ein lang kommentar. Takk for fine innlegg og alt det vakre du viser.

    Klem, Regina:)

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder. Så vakkert med bordet og stolene der foran vinduet. Lekre detaljbilder også. Ja, her har vi også nydelig vær, så det ble et innlegg av den ferdige terrassen vår i dag. :)

    SvarSlett
  13. ja velsigna er solskin:) Fantastiske bilder som alltid!!

    SvarSlett
  14. Så nydelige bilder, og så flittig du har vært. Det er så godt å få slikt arbeid unna. Her har vi også hatt sommeren på snarvisitt idag, men 17 grader klager vi ikke over...klem

    SvarSlett
  15. Nydelige bilder Elin. Får følelse av sommer her:)
    Du da...du som er såå flink til å legge igjen kommentar! Kjempeflink er du! Klarer ikke engang å forestille meg alt det du legger av ideer, tid og energi i bloggen din. Og ikke bare dèt..du legger igjen masse tid hos andre bloggere også:)
    Takk for at du er min bloggevenn!
    Psst: har du tenkt noe mer på det vi mailet om ?;)

    God klem fra Line

    SvarSlett
  16. Jeg sier bare dååån....for noen nydelige bilder...ja bare helt utrolig flott bilder... det med solen som skinner inn gjennom vinduet er vakkert..og den utsikten da...

    takk for at du deler med oss Elin..
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  17. Kor heldig du er som er ferdig med stova :) Eg har fått pussa halvparten av vindauga og no må eg og ha ei pause . Oss må vel holde saman oss som slit med jåronger karar ;) KLEM MILLA

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!