...

fredag 15. oktober 2010

Utfordring frå Sverige :)



"Jag har nu fått 10 frågor att svara på för att sedan
skicka utmaningen vidare till 6 av mina bloggvänner."
Jenny * Signerat71

Takk for utfordringa Jenny! Lenge sidan eg har svart på spm.her inne, og desse hadde eg ikkje sett før?
Here we go! :)

Nokre av bilda er lånt frå nettet!

1. What is your favorite word?


Å få vere mamma er det største som nokon gong har hendt meg.
Å få høyre borna mine rope på meg, er ein velsignelse.
Og så er eg så uendeleg glad i mi eiga mamma...

2. What is your least favorite word?


Foto:Redd Barna
 Redsel

Det er så veldig mange som lever i frykt og redsel. Eg skulle
ynskje at menneska kunne ha det bedre på denne jorda,
og at spesielt dei minste i blant oss fekk leve opp
utan å kjenne redsel i kvardagen sin...

3. What turns you on creatively, spiritually or emotionally?

Musikk, naturopplevingar og meditasjon.

4. What turns you off?


5. What is your favorite curse word?

Eg bannar ikkje eingong når eg smeller hammaren over fingrane?

6. What sound or noise do you love?


Havet som slår mot stranda...

7. What sound or noise do you hate?


Plingelyden i bilen, når eg ikkje er rask nok å ta på bilbeltet

8. What profession other than your own would you like to attempt?

Fotograf/skribent

9. What profession would you not like to do?

Å arbeide med masse tal...

10. If Heaven exists, what would you like to hear God
say when you arrive at the Pearly Gates?


Hei Elin! Alle som du har sakna så
veldig, står her og ventar på deg!

*
Eg vil sende denne utfordringa vidare til


Jannicke * Lille Vildand


Moica * Turifryd

Marianne * Hverdagslykke

Mette * Miss Mette

Katrine og Tone * Gammel stil


Utfordringa er sjølvsagt frivilleg!

Ha ein flott fredag!

Klem
Elin

9 kommentarer:

  1. Oi, tenk at du utfordret oss! Vi har allerede tatt utfordringen på strak arm, og har lagt ut innlegget:) Vi setter pris på at en som ikke følger oss, utfordrer oss:) Vi skrev litt om deg i starten av innlegget, håper det går bra:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Go dagen :)
    Så herlig utfordring som du svarer så fantastisk bra på. Kjenner meg igjen i myyye!
    Ønsker deg en nydelig høstdag.
    Og GOD helg kjære deg!
    Stor klem fra Marie :)

    SvarSlett
  3. Takk for utfording, Elin!

    Fine svar, er faktisk ganske koselig å lese litt sånt om hverandre også :)

    Får ta utfordringa når jeg kommer hjem fra hytta! Og jeg vet det venter en pakke til meg på posten også... :)

    Ha ei strålende fin helg sammen med dine kjære!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  4. Hei
    Kjempe artig utfordring..blir jo også litt kjent med deg..legger meg som følger av din koselige blogg jeg..ønsker deg og dine en riktig god helg
    Klemmer fra Fruen

    SvarSlett
  5. Hei :)

    Du følger oss ikke, nei! Men, det er ikke noe stress det altså:) Du kan jo følge oss hvis du har lyst:)

    God helg skjønne deg:)

    Klem:)

    SvarSlett
  6. Hei nydelige Elin:)

    Ville bare innom for å ønske deg en god helg!:) Så gøy at du gav utfordringen til tvillingene, de gav den videre til meg:) Håper du får en fin helg! Du får det sikkert bedre enn meg, jeg må bare ligge i sengen, nå som jeg har hele kneet i bandasje..

    Forresten, gøy å lese hva du svarte:)
    Stor klem:)

    SvarSlett
  7. Så flott utfordring. Artig å lesa litt meir om deg!
    Ser du kunne ikkje hatt min jobb... Eg jobbar med tal dagen lang... ;-)
    Men, eg har alltid tivides med tal, så klagar ikkje eg...
    Er no godt vi alle er ulike og har forskjellege interesser.
    Går litt i rykk og napp med kommentarane mine fortida,
    men er no innom å ser til deg om eg ikkje alltid rekk å legga att eit spor.
    Ønsker deg ei vakker hausthelg!
    Klem R

    SvarSlett
  8. Great post!
    Have a wonderful weekend,
    Yvonne

    SvarSlett
  9. Hei:)
    så moro at du ville sende den videre til meg;) Jeg skal prøve å få tatt den i løpet av uken;)
    Tusen takk!

    Ha en flott søndagskveld!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!