...

lørdag 23. oktober 2010

Glade jul, i oktober?







Dei seks første julegåvene er i box, og sidan fleire av mottakarane les bloggen, var det alt eg hadde å seie om den saka ;) I tillegg ligg snøven enno utanfor, lillebror har handla pepperkaker og julebrus på Coop i dag, og i går kveld var det reine julkortstemninga ute, med gnistrande minusgrader og fullmåne over fredfull fjord...

Noko seier meg at ventetida på jul blir extra lang i år? ;)
Eg har fått ein flott ting i dag! Som skal ordnast litt på, og så få
vere på loftstova vår... Og trur du ikkje at eg kjem til å ta bilder av vidunderet i morgen? ;)


God laurdagskveld!


ELIN



15 kommentarer:

  1. Mmmm.. koselig og spennende! Så flott der gavene ligger stablet opp. Inspirerende bilder, Elin!

    Jeg har kjøpt to julegaver, og tenkt ut en. :)

    SvarSlett
  2. så flink du er Elin..allerede igang med julegavene :))
    jeg sitter her og bare slapper av med en kopp te...deilig etter ei lang uke med jobbing..må vel begynne å tenke på julegaver jeg også.. ;))
    god lørdagsklem til deg..fra meg..
    Anne♥

    SvarSlett
  3. Å jeg kjenner at jeg gleder meg til jul, utrolig stemnings fylte bilder som vanlig.
    Gleder meg til å se hva du dukker opp med i morgen
    Ha en fin lørdags kveld.

    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Hei !! Det var ikkje verst, ferdig med fleire julegåver allereie ...flink !! Eg har ikkje begynt, men har pålagt meg sjøl å vera tidleg ute i år, i fjor vart det berre stress utav alt ! Nydelige bilder og musikk hos deg. Ha ein flott lørdagskveld. Klem.

    SvarSlett
  5. Jeg har også kjøpt seks juelgaver. Men jeg har ikke somla meg til å pakke dem inn enda.Flinka:)
    Hvordan i alle dager kom du på å lage gardiner av aviser? UTrolig flott ble det i hvert fall. Jeg har selv fått en knallide som innebærer litt aviser og sånn. Har bare litt andre ting jeg må bli ferdig med først. Dansken harbegynt å snøfte litt her. Savner meg ved sin side. Først var det garasjen, nå er det hobbyrommet. Han trenger tydeligvis litt oppmerksomhet. Så nå sitter jeg ved siden han med nesa i dataen;)
    Ha en strålende flott helg Elin.
    God Elinklem!

    SvarSlett
  6. Hei Elin
    Koselige bilder og et vakkert hjem ♥ og koselig med julegaver ♥ ♥ ♥ Jeg hadde samme gavepapir i fjor. Her er vi stort sett ferdig med julegavene :) i alle fall til familien på Sunnmøre - de ble unnagjort i sommer da vi var der... Så da er det bare noen få igjen og det er deilig det! Ønsker deg en herlig lørdagskveld og fortsatt fin helg ♥ Klem fra Mette

    SvarSlett
  7. Den puta di er så lekker!
    Siden den står siden av julegaver kom denne julesalmen inn i hodet:
    "Det hev ei rose sprunge, ut av ei rot så grann...."

    Lurt å starte tidlig med gavene. Mer tid til å nyte advent når den kommer, da :)

    Strikkateppet ser ut til å være godt å tulle seg inn i når høstmørket og/eller vinterkulda sniker seg rundt "nåva".

    God laurdagskveld! Nei, nå bryter jeg på nynorsk, også.....

    Klem Moccamamma

    SvarSlett
  8. Hei gode Elin:) <3

    Håper du har det bra, det er så lenge siden vi har hørt fra deg! Men, du må ikke ha dårlig samvittighet, vi skjønner at man ikke alltid har tid og krefter til å skrive til alle:) Vi føler sånn selv! I går var vi rett og slett veldig slitne, så vi orket ikke skru på pcen en gang! Litt godt med datapause en gang i blant:)

    Så fine bilder:) Nydelige som alltid!! Du er så flink!! Du er altsås mesteren til å finne fine vinkler å ta bilder fra! Så vakre detaljer hele tiden:) Elsker det!!! Ha en gooood lørdagskveld:)

    Klem fra oss:)

    SvarSlett
  9. Har sagt det før og seier det igjen:
    At ikkje eit interiørmagasin oppdagar deg!! Bileta dine er flottare og varmare enn i noko magasin.

    Eg har ikkje begynt! Held på med ladding av "batteria", har så mange oppgåver/ballar i lufta at lufta gjekk heilt ut av meg.. då er det nydeleg kome innom dine sider og berre nyte..
    fortsatt god helg♥

    SvarSlett
  10. Hei. Er her inne for første gang. Oppdaget bloggen din inne på Boligpluss sin Bloggliste. Merkelig jeg ikke har lagt merke til denne før. Utrolig flott og inspirerende blogg altså. La meg til som følger, for hit kommer jeg garantert tilbake;).

    Ha fortsatt en fin helg.
    Klem fra Marilinn

    SvarSlett
  11. Jul i oktober er et stort nei takk for min del. Jeg er for øvrig helt enig i tidlig julegaveshopping. greit å kunne spre utgiften litt. Spesielt vi som har hele 16 barn å kjøpe gaver til hvert år:-O

    SvarSlett
  12. Å, så kul att få hitta en såhär trevlig blogg!!:)
    HIt återkommer jag gärna!!
    kraam

    SvarSlett
  13. God morgen du gode♥

    henta posten i går ettermiddag...Smiler:)TUSEN TAKK♥

    Så flink du er som har komt i gang med julegåvene da!

    Kosa meg masse med innlegga nedover bloggen din...Eg tenkjer(gjentar)JDL!

    Kjøkenet ditt er ein draum♥
    Lekkert!

    God søndag:)
    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  14. Flink du er! Skulle ha kome i gang med julegåvene snart eg og...
    Planlegg alltid å vera ute i god tid, men sjeldan det vert sånn... ;-)
    Tusen takk for sløyfepinsen, den var jo herleg søt!
    Ha ei flott helg vidare!
    Klems

    SvarSlett
  15. nydleige gaver... lurt å ha kommet igang,me tooo...
    så spennende med den vogna, kriblende-spennende.... så må vi snart få se engelen på veggen, putter du ny mose inni, eller??
    klem og fin ny uke!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!