...

søndag 17. oktober 2010

Bukseselar på nyskura bord ;)








Sideborda ved sofaen endeleg shabba,
og slik som eg tenkte dei skulle bli. Ikkje ulik den gamle døra
som står framfor sofaen i farge og stil.

Ikkje så fornøgd med bilda mine i dag, eg mørkna ute!
Dagslyset minkar, ingen tvil om det... Dei blei ikkje så skarpe som eg ville,
fordi eg ikkje brukte stativet mitt. Kven har tid til å rigge slikt? ;)
Vi har hatt ein nydeleg søndag, og vore ute og
kosa oss alle 4.


Ha ein vakker søndagskveld!
Og ei flott, ny veke!

Klem
Elin


15 kommentarer:

  1. ..har hatt en sløvesøndag...
    mye fliring igår..hadde det kjempekjekt!!! godt å komme seg ut litt..
    lekre bord..passer fint inn i den vakre stua di ;)
    ha ei super uke Elin..
    klem Anne♥

    SvarSlett
  2. Hei!!! Nydelig kommode:DDDDD Vedr. bildene: Er det ikke slik bildene liksom skal være nå? Litt difuse, liksom:DDDDD Litt draumeaktige, he-he. Vi går nok mot fotostativ og lang lukkertid-tid:DDDD Klemz

    SvarSlett
  3. Borda dine ble flotte. Hvordan gjør du det egentlig? Fortynnet maling og sandpapir? Lasering? Patinering?

    SvarSlett
  4. Ikke fornøyd med bildene?? Jeg synes de er helt fantastiske, jeg. SÅ nydelige!

    SvarSlett
  5. Bordet ble nyydelig!! Du er så flink til å presentere! Likte veldig godt måten du hadde malt det på. Slenger meg på spørsmålene til Monica: HVORDAN? Vil jo så gjerne lære litt... Hihi.

    Og jeg synes bildene ble super-bra, jeg! Sliter selv med lyset nå; når det er overskyet ute er det vanskelig å få tatt noen gode bilder... Har stativ jeg óg, men det tar jo så lang tid... ;-) Må innrømme at jeg ikke gidder bry meg såå mye om det.

    Ha en fin kveld!

    Li

    SvarSlett
  6. Kjempefint, Elin:)
    "Og eg diggar buskeselane dine";)
    Her har stativet fått fast plass i stua,
    har bare hatt det i 2 uker, og en ny
    verden åpnet seg...!

    Nyt kvelden,
    god klem fra meg

    SvarSlett
  7. Vi sier som de over her, bildene er helt utrolig vakre.. som alltid! :) Vi elsker dem!!!:) Du blir bare bedre og bedre:)

    Klem:)

    SvarSlett
  8. Stativ er noe herk jeg ikke har tålmodighet til:-):-) Jeg skjønner hva du mener....hold pusten:-) Klem

    SvarSlett
  9. Stemning, du deilige stemning!
    Bukseselene fikk minnet til å vandre til min avdøde bestefar - han hadde alltid på seler. Det er jo skikkelig kult!
    Stativ...jepp - du er i en annen liga:)
    Ha en deilig uke.

    SvarSlett
  10. Bukseseler er så sjarmerende synes jeg. Pappaen min går med det, og jeg koser meg når jeg ser ham med dem. Liksom en annen generasjon over det;)
    disse var veldig koselige Elin.
    Klemmer fra Line

    SvarSlett
  11. Jeg synes bildene var nydelige jeg Elin! Skjønner godt at du ikke tar deg tid til stativ - mitt har stått ubrukt siden jeg fikk det!

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  12. God kveldan.....
    mener du at stativer gjør så mye?godt jeg har ønsket meg gavekort på Japan foto til jul:)
    artig med bukdeseler....oldefar brukte alltid det:)
    kos deg
    eddaKlememr

    SvarSlett
  13. Jeg synes bildene dine er nydelige...alltid! Du har noe eget og jeg klarer ikke sette fingeren nøyaktig på hva det er men det er fredelig og vakkert i allefall!

    Stor klem!

    SvarSlett
  14. Sidebordene ble kjempe fine=)! Uff,ja.... det er ikke mye fotolys...men synes bildene ble kjempe fine=)!

    Ha en flotters kommende uke Elin!!
    Klemmer!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!