...

tirsdag 19. oktober 2010

Glasklokke på blankt bord...








Have a very nice day!


Elin


16 kommentarer:

  1. For et deilig og kjølig morgenlys på kjøkkenet ditt, Elin....:)
    Og så fine nye bilder i headeren din, for de er nye...??

    Nyt dagen,
    god klem fra meg

    SvarSlett
  2. VAKKERT! Vakkert!
    Liker så godt bukseselene som følger som en rød tråd i innleggene om dagen :)

    Bildene dine formelig stråler!!
    Gjør meg glad :)

    Ønsker deg en strålende dag, Elin!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Så nydelige bilder! Og kjøkkenet ditt ser utrolig flott ut, gjerne flere bilder derfra takk;)

    Ha en strålende dag:)

    SvarSlett
  4. Nydelig den glassklokka di....og ny flott header og:)
    kos deg her regner det og er grått:(
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  5. Hei hei
    Nydelig kjøkken du har. Og det bukse sele bildene er nydelige.
    Er en utfordring med lys og fotografering om dagen. Jeg har og stativ men det er liksom ikke akkurat der når jeg trenger det. Da blir det til at man tar bilder uten.
    Håper du hadde det kjekt på danse galla.
    Nyt dagen
    Klem Tove

    SvarSlett
  6. Hei Elin
    Tenkte å svrare på mailen dim om kraftig ull til kjole. Det ullstoffet som eg har brukte, synest eg passar kjempebra til kjole. Eg har laga fleire ullkjolar både til vaksne og barn, inkl brudekjole til meg sjølv i dette stoffet, og hausta berre gode erfaringar. Det er mjukt og deilig på innsida, kan strykast med høg varme og damp på rettsida, tåler ullvask i maskin og so blir ein ikkje kjempevarme heller. Kan anbefalast ( frå stoff og s stil:)
    Fin blogg du har, skal kikke litt rundt her!

    SvarSlett
  7. lekker glassklokke ;)
    ha en fin dag i regnet Elin..skikkelig innekos-vær idag ;)
    ..og du...murer`n kom igår..så no ligger kakkelovnen utover heile stuegulvet ;)) han begynner monteringa idag.. JIPPI!!!!
    klem til deg..fra ei happy Anne♥

    SvarSlett
  8. Ah...så nydelig headeren din blei med de nye bildene (var fin før og ja) Og den glassklokka var helt fantastisk. Og det samme med lampa over bordet ditt. Elsker disse fra House Doctor, men jeg har jo allerede kjøpt to fra Bloomingville :p
    Drømmer meg virkelig bort her hos deg bestandig kjære Elin :)

    Veldig veldig koslige ord du la igjen hos meg i dag!!!
    Jeg hadde en plan om å dra med meg søstra mi i kornåkeren for fotografering i høst også, men sannelig hadde bonden høstet alt kornet da vi kom. Jaja...men neste år!! ;)
    Håper dagen din er skjønn vennen.
    Goklem Marie :)

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder fra det flotte kjøkkenet ditt=)!! Og en flott ny headder=)!

    En flott dag til deg også!!
    Klemmer!

    SvarSlett
  10. Heia i dagen.
    Fint med glass i lys av dagen utenfor.
    Ellers lar jeg ofte bloggen din bli liggende i egen fane når jeg holder på her........for det er så mye behagelig musikk som triller ut :)))

    Fin dag til deg

    Klem
    Randi

    SvarSlett
  11. så vakkert bilde Elin..ikke lett å kniåse når flatene er blanke føler jeg =)

    nyt kvelden

    klemmer )=)

    SvarSlett
  12. Herlig musikk! :) Og så flotte bilder, du overgår deg selv hver gang! :) Trekket på stolen var kjempefint, alt er jo så fint hos deg :)))

    Ha en kjempefin dag, Elin.

    Klem fra Nina

    SvarSlett
  13. Vakre bilder - som alltid!

    Så hyggelig at du likte terrassegulvet vårt. Vi beiset/oljet det i vår, og vi er kjempefornøyd. Fargen heter Naturgrå - koden er 9072. Pass på å lese bruksanvisningen nøye. Vi ventet nemlig til første strøk var tørt før vi tok det neste, men beisen vi brukte skulle visst egentlig beises "Vått i vått". Resultetet blir sikkert enda bedre hvis du gjør som bruksanvisningen sier..hi...hi.. ;-) Lykke til!

    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  14. Så utrolig nydelig!! Den var jo helt perfekt:) Nydelige bilder Elin!!:) Helt fantasstisk!! Vi elsker forresten din nye header. Den er nesten like fantastisk som deg, men bare nesten. Det er vanskelig å bli så god som du vet du:)

    Klem:)

    SvarSlett
  15. God aften i stuggu:)
    Å huff nei..det er det som er så vanskelig.....burde selge en del av småmøblene mine...begynner og bli vel fult ja..men som du sier...er jo så gla i alle dissse sakene:)men jeg kommmer hele tiden over ting...så må bli litt strengere :)
    kos deg og ble nysgjerrig nå på hva du har funnet på:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  16. Så koselig kjøkken du har, enig med de som ønsker flere bilder derfra. Liker at du gjør stas på gamle, slitne ting, som f.eks bukseselene, som hos mange andre kanskje bare blir liggende i en skuff.

    Ha en fortsatt fin kveld.

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!