...

torsdag 21. oktober 2010

Nytt teppe på stova :)



Og ferdigsydde gardiner i gangen :) Du verden for ein kreativ dag! Kanskje ein fordel med snøv og slaps ute, slik at eg held meg inne og ryddar? Teppet er av ull, og kjøpt på Bohus. Har sett på det før i år, og heldigvis var der eitt igjen på lager. Det hadde nok venta på meg? Var litt usikker på fargen, men synes at det er ok. Og så varmt og herleg å ha under føtene! Strikkaputer og saueskinn er også på plass. Og masse lys og telys. Lyktene ute vart vaska sist helg, og no lyser dei utanfor døra. I snøven. Jadå, det er vakkert også med denne kvite himmelgåva. Men eg har ingenting imot at det er meldt regn dei neste dagane. Og så vakkert vèr neste veke. Då blir det ekstra godt å gå lange turar, og nyte siste resten av haust. For vi såg no, kor fort naturen kan forandre seg.











Og i morgen er det kjøkkenet sin tur. Ser at fleire vil sjå bilder frå dette rommet. Eg føler at det er litt "oppbrukt", for her finns så uendeleg mange bilder inne på begge bloggane av kjøkkenet. Men så er eg veldig dårleg til å setje etikettar på innlegga, så då "forsvinn" dei sjølvsagt. Men litt er der no på oversikta, som du finn i venstre kolonne her. Anyway; i morgen kjem det nokre nye, for den som vil ha ein liten kikk inn der. 


Håper torsdagskvelden
din er god!


Klem
Elin 


18 kommentarer:

  1. For eit fint teppe!!!! Og sjølvsagt resten av stua. Alt er så gjennomført hos deg, Elin. Flotte bilder som vanlig. E har bestemt me for å kjøpe me nytt kamera -idag!! JIPPI!

    Kos de!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fantastisk flott sute:DDD Liker fargene og kontastene,- og særdeles den drivplanken på veggen. Berre lekkert:DDD Klemz

    SvarSlett
  3. Fine teppet!! Blir godt å ha t vinteren ja :)
    Kjøkkenet ditt er jo rå lekkert, så flere bilder derfra er bare flott ;)
    Håper kvelden din er skjønn.
    Klemmer fra Marie :)

    SvarSlett
  4. ..deilig teppe :)
    snø er kjekt..men nok litt tidlig ;)
    no er det snart helg...det skal bli deilig..
    murer`n er ikke heilt ferdig..men det er nærmere enn det har vært noen gang ;)) gleder meg il å få fyre opp i vidunderet ;))
    ha ei fin helg Elin!!
    klem Anne♥

    SvarSlett
  5. så herlig teppe. Du skal være glad for at du har ullteppe og ikke syntetisk. Vi hadde syntetisk før og aldri mer sier jeg, ull er så mye bedre. Likte den flette-looken. gleder meg til å se kjøkken jeg:) klem Monica

    SvarSlett
  6. Berre SÅ fint!
    Treng visst ull i desse dagar.
    Fekk litt lite gjort på fridagen min eg, men pytt..
    Kanskje eg og mannen må gå ein tur i nydeleg måneskin? :-)

    SvarSlett
  7. Så fin stue du har! Veldig fint å se slike oversiktsbilder, synes jeg! Da kommer interiøret godt fram - og det er jo virkelig lekkert! Gleder meg til å se kjøkkenbilder; har ikke blogget så lenge, så det er nok mange bilder jeg ikke har fått med meg...

    Apropos ull; det er materialet i den ene premien på min giveaway - hvis du er interessert ;-)

    Klem

    SvarSlett
  8. Så kjekt å se et oversiktsbilde også! Du har det jo bare helt utrolig flott! Kan ikke skjønne hvordan det går an å få det så gjennomført... jeg er helt stilforvirret -liker altfor mye forskjellig :)
    Kos deg!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  9. God kveld lille venn, lenge siden jeg har tittet forbi ;)
    Tia flyr!!!
    For ett lekkert teppe, og for en nydelig stue!! ♥ Så herlig drivveden på veggen var, vakkert vakkert!!!
    Takk for herlig inspirasjon... som alltid! ♥
    Takk for gode ord hos meg kjære deg! ♥
    Håper alt er bra ;) Kose deg i kveld og ha en nydelig morgendag ♥
    Varme goe klemmer,
    Anki

    SvarSlett
  10. kor deilig teppe --- godt det i vinterlandet vårt ;)
    og for ei koselig stue dere har --- her føler eg at det BERRE er kaos og litt av det meste

    Klemma fra monika

    SvarSlett
  11. Flotte bilder av et vakkert hjem :) Gratulerer med nytt teppe, det så helt supermykt og deilig ut! Og superfin den planken over tvén! Hadde jeg aldri kommet på selv - men skal ta med idéen videre :)

    Det var litt hvitt her i morges, men nå er det blitt ganske vått..jeg håper snøen lar vente på seg... sommerdekkene er på bilen ennå, jeg er IKKE klar for vinter helt ennå!

    Varm klem fra Nina :)

    SvarSlett
  12. Så deilig med ullteppe! Grattis:) Suen din er lekker!!!
    God natt..
    zzzz

    SvarSlett
  13. så fint teppe, Elin:) ønsker meg nytt men med mann i yrket tar det veldig lang tid før han husker å ta med seg.....
    Stua deres var kjempefin-
    Ja, snøen holder nok ikke lenge i denne omgangen, hadde høylydt jubel her i går når den dalte ned og en hund som var rimelig tussete over denne rare snøen

    Kos dere i helgen!


    Klem fra ELi

    SvarSlett
  14. Så utruleg flott og gjennomført det er heime hos deg!!
    Skulle gjerne ha fått det til slik her heime òg...
    Tusen takk for at du deler, og pøser på med litt inspirasjon til slike som meg ;)
    klem til dej :)

    SvarSlett
  15. Kjempefint teppe... ser så lunt og godt ut... her kan man sette sine bare føtter uten å fryse..

    en kosleig stuen du har..

    ønsker deg en fin fin helg

    Klemmer =)

    SvarSlett
  16. Jeg synes det gled helt perfekt inn. Strukturen, fargen, materialet. Og så har jeg sansen for at du sier du har spart til det:) (Eller er det bare noe jeg har tolket fra tidligere innlegg..?) Det gir en helt spesiell glede over tingene, når man har måttet spare til det...

    Et rent, klassisk og enkelt teppe som blir så mye mer pga strukturen. Uten sammenligning forøvrig, minner strukturen om sånne superkoselige strikkekluter:)

    Her snør det fortsatt - hvor blir det av regnet? Må jo måke for andre dag på rad.....sitter langt inne å se det som god trening akkurat nå....


    Klem Moccamamma

    SvarSlett
  17. Heia Elin!
    Lekkert teppe til ei lekker stue,som igjen passer til den lekkre Elin......jau berre lekkert!!
    Å teppe såg no knall godt ut under føtene da.....
    Å du,den gardina di var stein tøff!!:)Du er no så kreativ og flink du!!
    Ha ein fin og "snørik" fredag,og ei god helg!
    Klem,
    Randi

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!