...

tirsdag 5. oktober 2010


 






6 kommentarer:

  1. Stemningsfullt bilde
    Å ja jeg skal Gripe dagen

    SvarSlett
  2. OK skal prøve..
    Berre vakkert og du ser det...
    Takk :-)

    SvarSlett
  3. Jepp, I do;) Herlig bilde du deler:)

    SvarSlett
  4. God formiddag kjære Elin.
    Bare innom for å ønske deg og dine en nydelig dag
    Klem Tove

    SvarSlett
  5. Hei Elin! Så glad jeg ble da jeg kom hjem sent i går kveld og så at jeg hadde vunnet inne hos deg! Tusen takk!
    Jeg har vært så travel i det siste, så har ikke rukket å legge igjen noen ord hver gang jeg titter innom, for det MÅ jeg nemlig :) Dine vakre innlegg gir meg så mye glede, så de vil jeg ha med meg!
    I går var det et trist innlegg, grusomt å bli frarøvet en en har kjær sånn! Mine tanker går til deg og alle som hadde ham kjær. Jeg mistet pappa da jeg var 19, og har lært meg å leve med et savn, og klarer å minnes alt det gode!
    Og vi kan trøste oss med at de som er borte har det godt der de er...
    Ønsker deg en fin dag! Carpe diem :)
    Min mailadr. er lisemola@hotmail.com
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  6. Først, gratulerer til kjempe-heldige vinnere! :)
    Så fint bilde idag Elin. Nydelige farger:)) Gripe dagen ja..hmm..jeg blar i interiørmagasiner og gomler på eplekake..så noe har jeg ivertfall grepet:o)

    God tirsdagsklem fra Line

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!