...

torsdag 7. oktober 2010

Sjå! Ei fiskesky!!!








I dag talar nok bilda for seg sjølv. Utruleg flott å sitje i bakgrunnen,
og få innsikt i barna sine fantasiar!

Og det var jo verkeleg ei fiskesky! :)

Innlegget mitt i dag er ei helsing til CBS og hennar vesle trultemor som har vore sjuk så lenge. Håper at forma er stigande, og at bilda frå fjøra "vår" er så gode, at bølgeskvulpen høyrast heilt til Oslo!


Eg er forresten på SPA hotell akkurat no :)
 Ha ein nydeleg vekeslutt!


Klem
Elin


13 kommentarer:

  1. Så fine barn du har! Og god bedring til Trultemor!

    Kos deg masse på SPAhotell! Vel fortjent:)

    klem, cj

    SvarSlett
  2. Flott fanga motiv...og morsomt:)

    Herlig med spa....kos deg masse:)

    SvarSlett
  3. Næmmen se der ja..Lillebror og venninna igjen. Så koselig:) Ser ut som de virkelig har dagen:))
    På SPA-hotell sier du??! Heldige deg. Guri malla som du fortjener det da Elin. Kos, nyt og ta for deg av livet:))
    Gode klemmer fra Line

    SvarSlett
  4. ..strålende..vakre bilder..
    koselig i fjøra..mine små elsker å være ved sjøen :))
    nyt spahotellet..ble faktisk litt misunnelig kjenner jeg ;))
    klem til deg..
    Anne♥

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder av skjønne unger! God bedring til trultemor!
    Og til deg, Elin; kos deg på spa. Plei kropp og sinn. Nyt stillhet og ro... fyll opp Elintanken :)
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  6. Kos deg på SPA:-) Artig fiskesky.
    Klem, Lisa

    SvarSlett
  7. På spa du altså! Heldiggris! Skal snart e og da, mamma fekk ein dag på spa saman med meg i 60 årspresang. Drar til Stranda i morga, alle søstrene er heime og vi skal skikkelig feire mamsen!

    Kos de, vennen!

    NYDELIGE bilder av søte små. Morsom fiskesky, hihi.

    Klemmer

    SvarSlett
  8. kor fine bilder ;)

    herlige unger --- og håper DU koser deg på spa --- er du i Geiranger ?

    Klemma fra monika

    SvarSlett
  9. Kjempefine bilder!! :)
    Så deilig med spa, kos deg i massevis!! Klem frå mej

    SvarSlett
  10. Så fantastisk deilig med SPA, kose deg masse!!♥ Er deg vel unt kjære deg! ,)
    Så herlige bilder og barna er jo så skjønne♥ Ja barns fantasi skulle man oppleve igjen ;) NYDELIG!♥
    Nyt av kvelden & helgen min venn♥
    Go`klem fra meg, Anki

    SvarSlett
  11. Hei kjære Elin:)

    Så fantastiske bilder!! Skikkelig idyll:) Så deilig med SPA!! Det skulle gjerne vi vært på også! Det har vært noen veldig tunge dager de siste dagene.. Det er Tone som skriver til deg nå! Katrine har endelig sovnet.. Hun har ikke sovet på en stund, for hun har blitt mye dårligere.. Jeg tok meg fri fra jobben for å være med henne, for hun er så dårlig.. Som sagt så sover hun nå, men hun ba meg skrive til deg i stad!:)

    Ha en god helg:)

    Klem fra tvillingene:)

    SvarSlett
  12. Heia.

    Åh så fine bilder Elin. ;o)

    Ha en superduper helg.

    Klem Simone ;o)

    SvarSlett
  13. Takk for fantastisk oppmuntrende hilsen du skjønne! Satt meg akkurat ned med kaffekoppen og skulle kose meg med bloggen din, så var dagens innlegg til meg...Tårene rant i strie strømmer. Bildene dine formidler mer enn tusen ord, og jeg kan love deg at jeg både hører og lukter bølgene helt til Oslo. Trultemor er i bedring heldigvis, men vi venter fortsatt på noen prøvesvar. Så herlig at du er på SPA! Nyt det til fulle og ha oppmerksomheten din hos deg selv nå. Det er et under at du med så mye motgang kan være slik en lysfontene for andre. Har utrolig lyst til å gi deg en kjempeklem, men mange mil skiller oss. Det blir istedet en godnattasang jeg lærte av en flott dame i fjor. Ta den med deg inn i natten.
    Sov, drøm at du kan fly. Fly høyt over land og by. Fly med månen så blank og ny. Fly, over hav og eng. Fly helt til du våkner i din seng. Tenk i hvert et hi og rede, sover alle som er små. Ulvunger og rådyrkalver sover også nå. Sov, drøm at du kan fly. Fly høyt over land og by. Fly med månen så blank og ny. Fly, over hav og eng. Fly helt til du våkner i din seng. God natt Elin

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!