...

torsdag 28. oktober 2010

Gjensyn med sykkelen i fjorden...





Eit gjensyn med trehjulssykkelen i fjorden... Dette bildet er tatt nokre minutt etter bilda i innlegget under..Vèret skiftar fort her i nordvest. Huskar du bilda av den frå i vinter? Eg elskar at fokusen er på bølgjene bak, og lyset som kom med regnbyga utover fjorden. Er klar over at flest går innom her for å kike på interiørinnlegg, men føler for å vise slike bilder som treff noko i hjertet mitt... Du kan finne sykkelen under naturbilder på den gamle bloggen min, HER

Eg skal ikkje leggje ut fleire bilder i dag;
reknar med at eg er blitt diagnostisert av fleire? :)
Men dagen min har vore veldig fin, og eg har tatt SÅ mange flotte bilder!
Og då blir eg litt hyperaktiv... No derimot er kinna raude, og kvelden senkar seg.
Du verden så godt det er å slappe av i bloggestolen! :)


NYT din kveld, du også!

Klem
Elin 



12 kommentarer:

  1. Dramatisk vakker..
    O syns du hadde fin musikk på bloggen din...

    Ha ein fin kveld :-)

    SvarSlett
  2. Det er en nerve i bildene dine...noe vemodig og skjørt.
    LOVE♥

    SvarSlett
  3. Hei søte du:)
    Husker sykkelen i vannkanten,ja. Det var omtrent da jeg såg inn i din drømmeverden for første gang.
    Godt meg røde, varme kinn,...en skikkelig go`følelse.
    Ha en fin kveld videre og GOD HELG til dere:))

    SvarSlett
  4. Jeg vet ikke med de andre, men JEG titter innom for å få se vakre bilder. Gode stemninger. Flotte komposisjoner. Få inspirasjon!
    Kos deg med røde kinn i bloggestolen din!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  5. Har ingenting imot å sjå andre ting enn interiørinnlegg her hjå deg!
    Du tar så vakre stemningsbilete uansett motiv, så det er dei eg vil inn her for å nyte!
    Nydeleg komposisjon på desse.
    Og fantastisk flotte naturbilete under her!
    Tusen takk for den skjønne sløyfepinsen, den er komen trygt fram og er festa på jakkekragen her :-D
    Ha ein herleg kveld vidare!
    Klems

    SvarSlett
  6. Jeg titter innom deg for å drømme litt...og det gjør jeg alltid uansett hva du legger ut!

    Ha en herlig helg, vakre!

    Klem,Hanne

    SvarSlett
  7. Diagnostisert....sier du...he he ...fortvil ikke....da er du nok i så fall ikke alene her inne:)
    Bildet sier meg at det har vært en dag med lek og morro..og nå har kveden og roen senket seg....vakkert bilde elin....
    ha en lun fredag...
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  8. Flotte bilder inspirerer alltid enten det er natur eller interiør for min del.
    Du har jo alltid så flotte bilder.
    Ønsker deg en god helg

    Klem Anita

    SvarSlett
  9. Hei Elin!

    I går var det vakkert hos deg fra morgen til kveld! Først den utrolig sjarmerende kista....kooooos.......Så sterke, klare høstfarger mot crisp blå himmel. Det er så klare og fine farger på slike høstdager, når sola skinner......Liker så godt blåtonen over hustaket bakom alle de gode høstfargene....
    Og til slutt ser det ut som bamsen Teodor har syklet seg utfor skrenten og syklen havnet i havet...du er jo i alder for å huske Teodor som kom syklende og nesten "kolva" seg utfor veien :)

    Det som er så bra med Draumesidene, er at de tar fram drømmene hos meg som leser. Dine bilder og tekster låser opp egne minner og drømmer......Din blogg er unik i så måte....

    Ha ei riktig god helg!

    Klem Moccamamma

    SvarSlett
  10. JA!Hadde du tatt bilde av utklippene dine til ære for meg, DA hadde jeg blitt glad da :D :D

    Jeg sitter her og nyter musikken din, og når dette bildet kom opp, så dro jeg rett inn i drømmeverden selv jeg..! Fikk lyst til å meditere faktisk.. :D
    Du er superflink til å la bildene tale for seg selv!
    Enda en klem :)

    SvarSlett
  11. Goooooood Helg!!

    Likte godt høstbildene fra igår. Litt skarpere farger enn du pleier å ha... ;)


    Åsså bamsen, da...
    mvh sløve-Gry

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!