...

torsdag 14. oktober 2010

Tyll - tyll - tyll...


Tyllete! Eller tullete... Eg sleper rundt på 4 meter tyll når eg er ute og tek bilder. I dag formiddag slo det meg, at eg kunne no kanskje bruke denne herlegheita til noko av det ho er meint til? Florlette gardiner saman med lingardinene som er på stova? Og det skulle vise seg å falle i smak, ikkje berre hos meg, men også mannen i huset? (viss han då ikkje berre smiska?) Så no blir det meir tyll frå Stoff og Stil. Fekk faktisk inspirasjon til kjøkkengardiner også? Det var på fjellturen etterpå, for eg fann ut at det var ei grusomt dårleg unnskyldning at det var kaldt ute. Det var sol når eg starta, og silregn etter kvart. Men turen var herleg! Og eg planla som sagt kjøkkengardiner. Blei veldig fantastisk oppe i hovudet mitt? ;)






Og den nye puta mi er sjølvsagt med på bilda! :) Ho er DIGER! Kom kanskje ikkje
så godt fram på bilda sist? Eg har aldri sett noko liknande før,
 rosetten er i tyll, og sjølve puta i kvit silke.
Lovely, I say no more!


Peace and Love!


Elin




15 kommentarer:

  1. Så flott det ble! Herlig å gå tur og tenke ut interiørideer da, det er så morro når gode ideer bare detter ned i hodet på en som lyn fra klar himmel;)

    SvarSlett
  2. You have a beautiful home!
    Have a wonderful evening
    Yvonne

    SvarSlett
  3. Åh, som jeg elsker bildene dine! Håper du gir ut en bok en gang, med vakre inspirasjonsbilder! Jeg kunne bladd og bladd og bladd... :))

    God torsdagskveld til deg!

    Klem!

    SvarSlett
  4. Kreative Elin! En drøm av en pute og gardinene er som fossefall:)

    SvarSlett
  5. Hei! Du viser flotte, flotte bilder ☺

    Klem fra Fru Strøm

    SvarSlett
  6. ..ein skal ikkje tulle med tyll.. ;)
    dette blei bærre lækkert Elin..passa no supert til den vakre puta di :)
    takk for at du tilbydde deg å hjelpe med den håplause murer`n..men no he han lovt å komme mandag..men ej tør ikkje å holde pusten ;)
    kos deg med mannen og tyllen ;)
    klem Anne♥

    SvarSlett
  7. Dere har det så flott Elin!! Og lekkert ble det med tyllen=)! Puten er bare deg;)!

    Klemmer!

    SvarSlett
  8. Tyll er ikke tull.. tyll er vakkert :)
    Jeg har haugevis av tyllgardiner i skuffer og skap, bytter litt på å ha dem oppe, nå er det bare trappegangen som har...
    I morgen drar vi til hytta, gleder meg til å vandre rundt i høstfjellet!
    Ønsker deg en fin fredag og ei flott helg!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  9. Bare det ikke blir bare tyll:):)tull:)neida jeg bare prøver og være litt morsom...:)ble riktig så stilig....har noe tyll liggende jeg og...men er ikke sikker på ennu hva det skal brukes til...time will show:)den puta skulle jeg hatt kloa i:)
    kos deg...
    eddaKlemmer tol deg..

    SvarSlett
  10. Hei, dette er fortsatt nydelig og jeg følger med!

    Hilsen Christin

    SvarSlett
  11. nydleige bilder..
    synest å se du er ut eog sleper på både det ene og det andre,- flotte bilder blir det ihvertfall...
    og nettingengelen din må utsnart, sant det..! het den herold eller noe sånt??
    klemklem

    SvarSlett
  12. Så god idé! Tyllgardiner; florlett og romantisk, men tøft mot de andre gardinene. Du er kreativ!

    Det var JAMMEN noe å tenke på til de store verandavinduene mine, altså...
    TAKK for inspirasjonen! <3

    SvarSlett
  13. Kjempefint og lunt vart det..
    ein treng visst det for yr.no lovar oss lavare temperaturar..
    Ha ei nydeleg helg, du og dine!

    klem

    SvarSlett
  14. Herlige bilder Elin! Jeg er også så glad i tyll, og det finnes jo en rekke bruksområder - ja det har iallfall du bevist ;o) Jeg blir såååå inspirert av å titte innom deg, og se hva du har funnet på - makan til kreativitet skal man lete lenge etter!! Puten du kjøpte deg i Stryn var knallfin - er det hos Fryd eller???

    Ønsker deg en fin fredag og en herlig helg vennen!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!