...

mandag 11. oktober 2010

Endeleg glasdør i hagestova! A room with a view...



Denne stod "ferdig" hausten 2006. Sidan det har det gått i rykk og napp med innreiinga. Eg ser at eg nesten ikkje har tatt bilder der ute, og det er for at eg stadig trur at ho skal bli heilt ferdig... I dag kom det glasdør, med 6 glasfelt, og berre gjennomsiktige lister mellom. Det var fantastisk å sitje der litt før eg henta lillebror, å sjå utover fjorden... Blei litt drøymerier då ;) Vi har hatt ein spesialsydd seglduk der i sommarhalvåret, og så har vi spikra att med plater på vinteren. Eg gleder meg stort til å ha lyset inn dei neste månedane!





Eg vil takke for alle fine kommentarar i går, både her og på FB!
Eg møtte også så mange smilande menneske når eg henta lillebror i dag, både på butikken og i barnehagen. Eg er ikkje god på å ta imot ros, men eg prøver! Det gjev verkeleg energi, at medmenneske er så hjartelege!

Eg har bestemt meg, eg tek på meg fotografering
framover. Eg kjem til å leggje vekt på spesielle settingar,
og eg blir gjerne med ut i naturen eller til andre stadar som betyr noko for dei som vil ha bilder tatt av meg. Eg har enormt mykje å lære, men ein stad må eg vel starte?


Ynskjer alle ein nydeleg måndagskveld!

God klem

Elin

27 kommentarer:

  1. Hei Elin:)

    Så fint du har det:)

    Men du! Jeg linket til deg på innlegget mitt i dag! Går det bra? Jeg ble så inspirert over deg og ditt mot skjønner du!:) Så, du kan jo sjekke det ut hvis du vil!

    Klem fra C:)

    SvarSlett
  2. Hei hei
    Selvfølgelig må du ha glass dører med den utsikten du har. Helt nydelig.
    Nydelig er også innlegget med den vesle engelen under. Du har et stort talent for fotografering Elin.
    Nyt kvelden med dine kjære
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Hei hei, jeg er ganske ofte innom bloggen din og titter litt, men det blir desverre ikke til at jeg skriver kommentar hver gang, skal prøve å bli flinkere til det. Du har et vakkert hjem og tar nydelige bilder. De som bor i nærheten av deg blir sikkert kjempeglade over å høre at du tar på deg foto-oppdrag. Nydelige bilder med klare, fine farger av lille Alva. Skjønner at du koser deg i hagestuen din, ja. Flott veranda og fin utsikt å drømme seg bort i der.

    SvarSlett
  4. Hei!

    Kjempeflott med store verandadører når du har en så utrolig vakker utsikt. Fine bilder du viser, og den lille røde bilen var jo bare sååå søt ;-)

    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  5. ser hvorfor du koser deg der ute Elin..deilig med ei utestue ;)) nydelig utsikt..
    lykke til med fotograferinga..det blir bra vet du..flinka ;))
    god klem til deg..sees en dag..
    Anne♥

    SvarSlett
  6. Du tar nydelige bilder, Elin! følg drømmen din. Dette kan bare gå en vei - oppover:-)Ha en fin kveld. Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  7. Fy søren dette var lekkert Elin!!!! Her kan jeg tenke meg til at du får kost deg masse, massse=)!!!!! Så spennende med fotograferingen!!! Det kommer til å gå kjempe bra! Du er jo så flink!! Lykke til med oppdragene=)!

    Klemmer!

    SvarSlett
  8. Så deilig å kunne sitte inne og nyte din fantastiske utsikt! Du er virkelig en talentfull fotograf Elin, og bildene av den supersøte jenten under her var jo bare nydelige!

    SvarSlett
  9. Så bra at du har bestemt deg for å ta på deg fotografering, Elin!! Vi vet jo at du er en knakende god fotograf, noe innlegget om den lille engelen beviser. LYKKE TIL, jeg er sikker på at både du og de du fotograferer blir fornøyde.

    SvarSlett
  10. Fantastiske bilder du tar, du er et talent!!!
    Ha en deilig mandag:)
    Klem

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder, vennen! Skjønner godt at du koser deg der ute! LEKKERT!! :) Du er så flink!

    Så flott at du har tatt på deg fotograferinger!! Dette liker jeg :)

    Ha en flott kveld, min venn :)
    Klem

    SvarSlett
  12. Søte gode Elin:) Tusen takk for en veldig fin kommentar! Jeg ble så glad når du la deg til som følger av min blogg! Tenk at du vil følge meg! Du har jo en helt fantastisk blogg:) Det var koselig:)

    Kameraet mitt heter Canon PowerShot A490:) Og den skoleveien er veldig fin! Fikk mye frisk luft i barneskole-tiden ja:) Jeg savner det egentlig!

    Stor klem fra meg:)

    SvarSlett
  13. For en utsikt!!!
    Vakre bilder og modeller i innlegget under!!

    SvarSlett
  14. Takk som spør:)
    Det går veldig bra med studiene:)Jeg nyter å sitte på forelesning og drikke kaffi uten barnemas;)

    SvarSlett
  15. Så flott, både glassdører og ikkje minst ang.fotografering!!

    Lykke til, dette vert SÅ bra!!! :-)

    SvarSlett
  16. Hei Elin...så flott at du skal begynne med fotografering...syns du er proff jeg..en glede hver gang å nyte bildene dine, og ikke minst jeg blir så glad når noen tar skrittet videre og tørr å fullføre drømmene sine..ønsker deg alt godt...
    Klem fra Kirsti....

    SvarSlett
  17. HURRA!!!! Ble så glad da jeg leste at du endelig har tenkt til å "satse" og ta på deg ulike fotooppdrag framover!! Klart du MÅ det!! Du er jo super-flink - med et super-talent!! Stå på, Elin! Du vil garantert lykkes!!!

    STOR klem
    Anette:)))

    SvarSlett
  18. ... glemte jo helt å skryte av den vakre hagestova di;) For en N Y D E L I G utsikt dere har!!! Fantastisk! Balsam for sjelen ...

    Klem igjen;)

    SvarSlett
  19. Hopsan Elin ;)
    kor koselig bilder og kor kjekt med veranda kos ;)

    jo da; dyra har det best med mennensker rundt seg - og det får dei, og i tillegg får alle dyra gå laus, og det er jo bra .....

    og ein del av tiden blir jo brukt til å gå ute i bingene mellom dyra, og eg håper den kontakten eg no har med dyra fortsetter i ny fjøsen ;)

    og du kor spennende med fotograferinga di da --- du er jo så flink så dette klarer du.

    hadde vert så koselig om tiden din strekker til - til ein liten tur sammen med lillebroren og hilse på dyra våre

    Klemmer fra monika

    SvarSlett
  20. Klart at du må satse på fotografering. Bildene dine er nydelege. Eg fallt fullstendig for bildene i innlegget under her! NYDELEG!:))
    Ha ein flott kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  21. Så härligt att få in ljuset. Du bor så otroligt vackert - som i en dröm!

    Älskar låten som du idag har på din bloggsida: Nothing comares to you...

    Ha det bäst, vännen min!
    Kram J

    SvarSlett
  22. Så kjekt å lese at du ønsker fotograere for andre, at du har talent kan jo alle se :O) Skikklig spennende dette da!!

    Så lekkert med glassdør, viktig å slippe naturen inn, det gir energi!

    Ha en flott tirsdag, jeg er snart ferdig med min nattevakt, manglet 10 cm på en tråd for å bli ferdig med et strikke prosjekt jeg holdt på med i natt så krysser fingre for at jeg finner en bitte liten rest i garnhaugen hjemme:) Vi blogges!

    SvarSlett
  23. Morn Elin..Kremmerhuset hadde E.....også her i Molde.kun de to bokstavene, de er laget av metall. E for Elin sin draumeside....ha en fin dag.
    Kirsti...

    SvarSlett
  24. SÅ bra at du satser på fotograferingen!! Det kommer til å gå så bra, Elin!Stol på det når andre sier det..vi har jo sett bloggen din og bildene dine og hvor flink du er lenge nå :)
    Men så herlig å endelig få glassdør på verandaen da! Å få tettet igjen, og ikke minst..å få utsikten. Fra den vinkelen ser man virkelig den romslige terrassen også.
    Fantastisk utsikt. Som om du skulle bo på en fjellknaus..at huset ditt liksom balanserer. Hehe:) Herlige bilder.
    Ha en fin tirsdag Elin. Knips masse! :))
    Gode og varme klemmer fra Line

    SvarSlett
  25. Hei vennen! SÅ fint det vart med glassdører!!!!!!

    Skjønn jente i fine klede i innlegget under. Så kjekt at du endelig har bestemt deg for å ta på deg fotooppdrag! Det mestrer du med glans, så flink som du er.

    Håper du har det bra. Skulle gjerne snakka litt ein dag, så lenge sidan.

    Klem

    SvarSlett
  26. Så herlig med glassdører - DEN utsikten! Flott!

    Herlig å høre at du skal fotografere, -og riktig, ett sted må man begynne. Du har jo et supergodt utgangspunkt, med dine unike evner til å fange øyeblikkene! Ønsker deg masse lykke til!

    God klem fra Nina

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!