...

onsdag 13. oktober 2010

Om humor, og så ein liten sving innom hagestova igjen ;)



Kjekt at så mange likte felleskjøpkjolen min :) Den er smashing! Eg innsåg noko i ettermiddag, var innom Pias Verden, og ho hadde eit innlegg om humor. Kva slags humor har eg? Eg må nok tilstå, at eg kan vere fullstendig usakeleg... Tenkjer på spørsmålet eg fekk for litt sidan, om eg var den til vanleg som eg er på bloggen. OK. NEI, er svaret i dag. Eg ser jo at eg framstår som supersakleg? Og det kan eg nok få problemer med å forsvare???  Og eg ler når gode Tove (Mrs.Bjørklund) skriv om meg -"Men ikke akkurat slik jeg hadde forestilt meg deg da..." Hi-hi! Takk får vel eg seie? Eg har nok forandra meg i humør siste åra. Men ynskjer intenst å bli den glade jenta eg var før. Og eg vil nok tru bloggen vil bere preg av dette, viss det skjer? Hadde vore interessant å vite korleis folk rundt ein, oppfattar ein? Best å ikkje vite kanskje? 

Nok tullpreik; her er eit bilde frå hagestova i føremiddag.
Fantastisk å kunne bruke rommet etter at dørene kom på plass! 



Onsdag kveld... igjen!
Vekene susar avgarde!


Klem
Elin





17 kommentarer:

  1. Så koselig dere har det Elin:) Fint bilde:)

    SvarSlett
  2. I love hagestua til Elin:)

    Flott kjole altså, synd e ikkje var med på festen.

    Ja, det er snodige greier dette med personligheit i blogg og i det virkelige liv. No veit e no kordan du er da, så da er det litt vanskelig å sei.Ikkje alltid så lett å være morsom når man skriv om interiør da.. kanskje lettare om man skriv om kvardagslige hendelser og historier? Men e syns no at du er både sjølvironisk og morsom e, på ein behagelig måte. Kan jo bli for mykje av det gode avogtil, når man prøver for hardt.

    Trøtt og sliten i kveld. Vil egentlig berre sove... men så må e være ferdig med ein kjole til fredag, så da er det berre å tråkke i veg!

    Ha ein fin kveld i stova!

    klemmer

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig...så flott den lampen din er:)
    Ja..humor ja......jo har alltid godt for og være blid:)Men er ikke så ofte en ler som før....foruten når jeg er hjemme på Helgelandskysten med venner og familie...der er masse latter:)
    kos deg i stua....
    eddaklemmer

    SvarSlett
  4. Heisann Elin! Jeg ble så glad da jeg var i postkassen i dag, for der lå et nydelig bilde og en nydelig knagg! For en flott gave! Takk snille deg:)

    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  5. Hi hi, måtte se på kjolen din da jeg var på jobb... og måtte smile litt da, ja! Du var smashing!!! Lekker rype :)
    Og hagestua ser veldig koselig ut... skulle gjerne sittet der sammen med deg og drukket chablis og ledd, fnist og hoia!
    Ha en herlig kveld, skjønne Elin!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  6. Du er en racer på å legge ut blogginnlegg altså. Stilig kjole og koselig hagestue. Du har rett i at vi sikkert ikke bor så langt fra hverandre, ja. Jeg bor ca. en times kjøring fra Molde, samme fylke ihvertfall.
    Ha en fortsatt fin kveld.

    SvarSlett
  7. Så flott den var den døra du har til bord. Stilig! Har en ute i hagen til blomsterbord, de gjør seg. :) Så fin du var på bildet under da. ;)

    SvarSlett
  8. Jeg digger borddøra! Og jeg digger deg, enten du er saklig eller usaklig ;)

    klem, cj

    SvarSlett
  9. Så koselig du har det! Og den lampa i bakgrunnen er knallfin! :)

    Klem

    SvarSlett
  10. Jeg tror du er fantastisk!
    Deilig kosebilde.
    Nattaklem,♥ J

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  12. Hei Elin
    Så utrolig kreativ kjole du viser under her :)) den var bare kjempestilig, tenker den gjorde suksess ja ;) og bare å komme på det!!! :) Nydelige bilder av lille Alva også <3 fantastiske bilder… noe av det skjønneste jeg har sett ♥♥♥ Spennende også at du skal begynne å fotografere på oppdrag – ja det er slik en lærer ;) tror ikke det blir vanskelig for deg, for du tar virkelige nydelige bilder og ”ser” alle de små detaljene som gjelder… Flink du ♥ Kjempekoselig i hagestuen din også… Ønsker deg en fortsatt fin uke, stor god klem fra meg til deg <3 ♥ håper du har det bare fin :)

    SvarSlett
  13. Fantastisk kjole! Virkelig! Hahahahha! For et syn:) Og hagestuen deres.. *sukk* så gjennomført!!!Nei nå må jeg løpe igjen. De vil ikke sove disse barna mine.. Gleder meg forsåvidt til den fasen er over.
    God natt!
    Klem, Helene

    SvarSlett
  14. For en drøm av en hagestue.... drøm, drøm. Klem

    SvarSlett
  15. Det er så riktig alt hos deg - du er så flink!

    Du skriver kanskje saklig, men jeg opplever deg ikke som kjedelig! Det er så lett å leve seg inn i dine ord! Interessant menneske, og jeg mener at de som kjenner deg er utrolig heldige :)

    Klem Nina

    SvarSlett
  16. Hei hei
    Jeg håper ikke du tror at jeg mener du er en kjedelig person altså. Har veldig sansen for deg og det du skriver/ fotograferer.
    BARE SÅ DU VET DET!
    Nyt dagen kjære du
    Klem Tove

    SvarSlett
  17. Så fint dere har det...kjempe tøff bordplate og kjempe tøff lampe!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!