...

søndag 3. oktober 2010

Lev vakkert...



Og då tenkjer eg på sjølve livet. Ta vare på kvar dag! Leste eit gripande innlegg inne hos Lille W,
og bildet eg viser er tatt  med inspirasjon frå historia om hennar fantastiske mamma, som alltid såg det vakre rundt seg! Eg vil oppfordre alle til å støtte Rosa Sløyfe aksjonen i oktober! Alle gode tankar i dag, går til menneske som slit med denne vonde sjukdomen, kreft. Ekstra gode tankar frå meg til ei flott dame eg kjenner, som skal opererast innen få dagar. 





Les meir om aksjonen HER.
Kopier gjerne denne, og ta den med inn på bloggen din!




Gode klemmar frå Elin

 

9 kommentarer:

  1. Hei Elin
    Kreft er en forferdelig sykdom jeg ikke unner noen. Heldigvis er det flere og flere som blir friske.
    Har kopiert den rosa sløyfen til bloggen min.
    Ha en fredelig søndag
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Kjære søte Elin, nå vet jeg nesten ikke hva jeg skal si. En fantastisk rørende gest som gjorde meg veldig glad, og veldig rørt.

    Tusen takk for varmen!

    Stor klem
    Anita

    SvarSlett
  3. Har alt "stjelt" sløyfa frå deg
    eg ;-)
    Flott du set foksus på denne viktige saka....

    Søndagsklem

    SvarSlett
  4. Så utrolig fint av deg å gjøre dette. Slikt blir jeg veldig rørt av :)
    Jeg skal kopiere den rosa sløyfa til bloggen min og gi min støtte for en veldig god sak.
    Nydelig bilde du viser søte du og helt enig med deg at Lille W s historie om hennes mamma er gripende og rører ved en.
    Håper du har hatt en fantastisk høst helg!
    Gode klemmer fra Marie :)

    SvarSlett
  5. Hei,ja den saken er veldig viktig å støtte.Jeg klikka inn på bloggen til Lille W å leste om hennes mamma,det var veldig fint å veldig trist.En trenger sånne historier innimellom,for å sette ting i perspektiv.Jeg sliter med bloggen min,får ikke lasta ned bilder i den. Aner ikke hva som feiler den nå igjen. Jeg har gitt opp litt,for en blogg uten bilder er kjedlig da.Sletta det siste innlegget da det var rot med bildene,de kom ikke fram i min blogg så innlegget ble annerledes enn jeg trodde.Ja legen har såvidt kikka på meg,men jeg hoster enda.Fikk noen slimløsende tabletter som ikke helt virker enda,men en må bare håpe det gir seg snart.Ha en flott uke Elin.Klem

    SvarSlett
  6. Hei vennen:)

    Tankevekkende innlegg. Skal inn til Lille W å lese nå. Vi trenger alle å tenke over hvor heldige vi er tror jeg..er litt for enkelt å klage på småting desverre.
    Kreft gjør meg redd, er så mange rundt en som får det:( skummel sykdom.. Så vi får nyte hverandre og hver eneste dag vi har her:)

    Ønsker deg en super ny uke:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  7. Hei søte og skjønne Elin:)

    Du er så god, og tenker alltid på mennesker rundt deg! Skikkelig rørende innlegg det du sikter til! Vi leste det i stad, og tårene trillet..

    Kjempefint bilde!!:) Hvordan klarer du alt dette?:)

    Stor klem:)

    SvarSlett
  8. Herlig innlegg... en flott kampanje dette...

    Og jeg støtter den..

    klemmer 0)

    SvarSlett
  9. Vilken fin tanke. Och en härlig gest av dig.
    Nog är vi många som på en eller annen måte har påverkats av kreft.

    Underbar bild, med ett vackert budskap.

    Må gott!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!