...

lørdag 16. oktober 2010

Detaljar frå kjøkkenet








Kjøkkenstemning, ein laurdag i oktober. Utanfor, er det haust.
Med sesongens fyrste snøvfjom smeltande i fjeset på tur før i dag... Fjella er strødd med
melis, fjorden har gule render av lauvskogen som speglar seg. Akk, så vakkert...


Elin


Rosa sløyfe-pins går til kommentar nr. 3, 1 og 5 :) trekt av Random.org.
Gratulerer til Randi, Astrid og Martilie :) Prøvde ei ny mailadresse her, men det ser ikkje ut til at ho fungerer? Isj! Då må eg be om kontaktinfo.under her. Astrid har eg frå før?

Tusen takk til dei 9 som tok seg tid til å bli med!!!


 



17 kommentarer:

  1. En fin aften ønsker jeg deg:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Elin, vilka underbara bilder du tar. Jag skulle vilja lära mig lite mer av dig. Hur får bakgrunden att bli så suddig och föremålet att träda fram så fint. Jag vill oxå kunna det...
    Kram J

    SvarSlett
  3. Stemningsfylte bilder du tar:0)

    Ønsker deg ei flott helg videre.
    klæm Linda

    SvarSlett
  4. Vi blir i så godt hummør av det du legger ut:) spesielle og vakre bilder:)

    Ønsker deg en herlig kveld:)

    Stor klem:)

    SvarSlett
  5. så vakre bilder, Elin:) og nydelig musikk som alltid-
    En sånn flaske kjøpte jeg meg for 20 år siden, når den første interessen ble sådd og siden er det blitt bare mer og mer gamle ting i hus.
    Snø, ja her venter vi også snø og ungene håper det stemmer at det kommer snø til uken, bilen er iallfall vinterskodd-

    Kos deg resten av helgen og ha en fin lørdagskveld

    klem fra Eli

    SvarSlett
  6. Heia Elin ;)

    kor fine bilder - som vanlig ;)
    her har det kommet litt snøfnugg dalene ned og eg har brukt dagen til å ta ned gjærer, med kamera og ipod ;)

    og eg hadde så tenkt å legge ut ei rosa sløyfe innlegg, men tiden strakk desverre ikkje til.....
    for dette er noe som rammer alle -- og no har det rammet noen i min nære fam.
    eg har også ein kul i brystet, og vert igjennom alle dei skumle testene, og heldigvis så er min kul ein goarta kul, MEN som MÅ følges med heile tiden....

    nyt kvelden --- smil fra monika

    SvarSlett
  7. Deilig lørdag i høsten! Også snø da...
    Helt herlige bilder.
    ♥ Jannicke

    SvarSlett
  8. Du ELin du Elin..

    Her er det alltid like spennende å titte innom, LEKRE stemings bilder som vanlig..!

    OG TUSEN TAKK for alltid så koselige kommentarer inne hos meg..
    Jeg tror nok jeg må få mer hjelp enn først håpet.. Er ikke lett å rekke alt mens lille Kasper sover, blir ofte bare kort tid av gangen, må løpe til og fra.. Og da er det ikke lett å sette seg inn i nye ting.. Men - moro er det uansett!

    Håper du har en super kveld.. Her er det skal vi danse! Deilig å få satt seg ned akkurat nååå! hihi! Vi blogges.. Mange klemmer

    SvarSlett
  9. Hei kjære Elin:)

    For et vakkert innlegg! Nydelige bilder:) Jeg blir faktisk så rørt av bildene dine:) ELSKER dem! Når jeg blir bedre i kneet, skal jeg øve og øve på å ta bilder, for jeg vil en dag bli like flink som deg:) Din blogg er den som gir meg mest inspirasjon! På mitt forrige innlegg skrev jeg at du var en av mine favorittblogger:) Har du en bra lørdagskveld?:)

    Stor klem fra C:)

    SvarSlett
  10. Så vakre bilder -og for en koselig overraskelse.. Jeg sender deg en mail med adresse :)

    Ønsker deg en nydelig kveld!

    Varm klem fra Tove

    SvarSlett
  11. Jeg klarer ikke å finne mailadressen din her. Mulig bare jeg som ikke ser deg :)

    Min er: tmjau@hotmail.com

    Tove

    SvarSlett
  12. Du har visst vakre orkidar du også :-)

    Koselege og stemningsfulle bilete!

    Og at eg ikkje vann gret eg ikkje over for eg har no fin sløyfe, armband og refleks...

    Ha ein nydeleg søndag, helst utan snø!!

    SvarSlett
  13. Deilige stemningsbilder fra kjøkkenet ditt=)! Fortsatt god helg!!!

    Klemmer!

    SvarSlett
  14. Hei ! Å slike flasker er så fine.
    Lampeskjermen min kjøpte eg hos Expert, der låg den einsam blant mange forskjellige meir eller mindre stygge skjermar !! Ja, eg tenkte de var i slekt, koselig....ho gjorde iallfall inntrykk på både meg og elevane mine, og eg gler meg til den neste boka hennar kjem. Ha ei flott helg. Klem frå meg.

    SvarSlett
  15. Som jeg elsker orkideer! Mine har dessverre nettopp tatt kvelden, og jeg har IKKE grønne fingre, så de blomstrer aldri på ny... Så nye må i hus :)

    Herlige bilder Elin, som alltid.

    Ønsker deg en strålende søndag!

    God klem fra Nina

    SvarSlett
  16. Å... kommentar nr 1 var jo meg det jo... :-)
    Så koseleg! Denne pinsen skal eg bera med glede!
    Mailadressa mi er: randi@kuloy.net så om du sender meg ein mail, så kan eg maile deg tilbake fullt namn og adresse... ;-)
    Nydelege bilete, herleg kjøkkenstemning!
    Her er dagens tur unnagjort medan det enno er opplett...
    Skal visst ikkje vare så lenge til no...
    Ønsker deg ein vakker søndag vidare.
    Klems

    SvarSlett
  17. Så trivelig å se bilder fra kjøkkenet ditt, Elin!

    Fortsatt god søndag!

    Christin

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!