...

onsdag 3. november 2010

Bakvegg av gamle magasinutklipp



Hallo alle der ute! Tusen takk for all god omtale av stova vår! :) Eg har klart å bli heilt neresylta av forkjøling, eller kanskje det rett og slett er influensa? Har halde senga, med feber og kroppsverk. Eg som skulle gjere så mykje denne veka? Men av og til går det ikkje som ein har planlagt. DET har eg fått lære siste åra. Håper at dette siste stadiet (eg håper det er det siste?) beveger seg fort mot friskmelding! 

Og eg har faktisk problemer med å ta bilder. Tenk det? Synes kameraet er kjempetungt i dag!!! Men eit blogginnlegg kjenner eg gjer godt, ting går liksom mot normalen då? I dag blei det bilder frå noko som er i passeleg høgde, der eg ikkje behøvde å bøye meg ned eller noko slikt ;) For eitt år sidan la eg sider frå gamle interiørblad på bakveggen til glas skåpa i kjøkkeninnredninga. Dette har fått vere slik, og eg likar dei enno. Du kan bruke nesten kva som helst slags utklipp, alt ettersom kva stil du likar. Eg kom akkurat på, at utklipp frå JDL kanskje er noko for meg viss eg skal bytte ut dei som er der no?

Fjorårets innlegg på den gamle bloggen min, finn du HER :)





Likar du 50-tals stilen? Då er kanskje eit besøk innom bloggen til Therese ei oppleving?
Ho elskar denne stilperioden! Trykk HER dersom du er nysgjerrig :)



Skal ikkje skrive klem, i tilfelle smittefare! :)
Ha ein FLOTT dag!


Elin

11 kommentarer:

  1. Hei hei
    Så smart det var. Er jo bare å bytte ut. Stilig. Nydelig Nib bidrag. Skulle gjerne hatt den gynge hesten. Nydelig.
    God bedring Elin
    Nyt dagen
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Kjempestilig det der....nei du må holde deg under dyna og sove du:)
    eddaKlemmer...jeg har så sterkt immunforsvar:)

    SvarSlett
  3. Hva du ikke kan Elinmor!
    Tusen takk for en kjempehyggelig hilsen hos meg. Hehehe, håper du ikke ble redd når bildet mitt poppa opp;)
    Frustrerende ja. Det skal jeg love deg. Og jeg håpa i det lengste at du skulle ha rett. Men sånn er livet så får vi heller fortsette å vente - veldig utålmodig.Håper venneparet ditt hører noe snart også. De er sikkert like frustrerte som oss av å se andre som er godkjent lenge etter dem gå foran. Håper i hvert fall ikke at jeg er alene om det.
    Råkul ide dette her. Og nå fikk jeg også en ide;) Har du bare teipa det på?
    Håper kroppen blir bedre snart. Kjedelig å være syk. Og selv om kameraet er tungt i dag så er allikevel bildene dødskule.
    Håper dagen blir bedre.
    Stor Elinklem!

    SvarSlett
  4. Sååå godt å høre at du er på beina igjen - godt å komme "i gjenge" igjen tenker jeg! Ble skikkelig tøft med gamle interiørblad på bakveggen i skapet - absolutt en idé å kopiere.. ;o)

    Ha en strålende dag gode du!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  5. God bedring Elin=)!! Håper det gir seg snart!! Ikke gøy å være pjusk! Så smart med magasin sider som bakgrunn!! Kjempe stilig!!

    Klemmer!

    SvarSlett
  6. slikt som dette faller eg pladask for... nydleig...
    og du, linka deg ja, beklager at eg ikke spurte...
    klemklem, kose deg ,håper du er helt frisk snart!
    har forresten vært i skogen og sanket bjørkekvister i silende regn og stått i hagen derpå og laget hjerter,- herlig...

    SvarSlett
  7. Har du fått den sjuka du også, ja? Hadde det for to uker sida, og hoster fortsatt......fire dager med feber, kroppsverk og hoste.....ligna mer influensa enn forkjøling..I haven't got a clue, was it a cold or a flu...

    Men, skapet ditt var lekkert! Kanskje en idé med litt julepapir innerst i skapet mitt nå når advent siger på snart? Tja, skal tenke litt på det...

    God bedring i allefall!
    Klem frå Moccamamma :)

    SvarSlett
  8. For en flott ide!!!
    Du er genial!!!♥
    Det ble riktig lekkert dette ;) Flott måte å bruke gamle ukeblader/aviser på ,))
    Godt å høre at du er bedre, uff influensa er ikke gøy!! Det å bli syk passer aldri ;(
    Uffda, høres ikke bra ut, må sjekke hva som er feil.. kan være skrift typen. Takk for at du informerer meg kjære venn!!♥
    Takk for gode ord, bli så glad jeg!!!♥
    Nyt av dagen go`e du ;))
    Klemmer,
    Anki

    SvarSlett
  9. Så stilig!!

    kult at du tegner klær selv!
    håper vi får se disse klærne og bildene etterhvert;)
    Lykke til!

    klem kristina

    SvarSlett
  10. Å stakkars deg..
    forstod du ikkje var heilt i form når det vart så "stilt" her på bloggen..
    God betring!

    Artig og annleis med slik ein vegg, seier det igjen : Du er FLINK!

    Kjekt at mange tok utfordringa om dikt hjå meg..
    Ha vakker kveld :-)

    SvarSlett
  11. Hei. Så råfint dette var då. Stilig !! Har du brukt tapetlim eller ? Så bra at du er på bedringens vei. Har hangla eg og denne veka, vondt i halsen i helga og skikkelig forkjøla etterpå, men i dag er eg ganske bra. Har vert på jobb, trudde eg var uunnværlig !!!!
    Ha ein fin kveld og bli heilt frisk. Klem.

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!