...

søndag 7. november 2010

Det snør, det snør...








E


6 kommentarer:

  1. Så stilig, du er god altså :-)
    Ja, visst snør det, brrr og brum.
    Langt i frå noko vintermenneske eg..

    Kvitt, lyst og reint vart det..
    akkurat det kan eg like..

    Men å få bråstopp på veg heim og sjå ambulansar og brannbilar suse forbi er ikkje så gøy..

    Ha vakker søndag min venn♥

    SvarSlett
  2. Hihihihihi....fine brummle bamsen=)!! Det er blitt hvitt her også...

    Ha en flotters søndag=)!
    Klemmer!

    SvarSlett
  3. Far i huset står opp, kikar ut kjøkkenvinduet. -kom og sjå bamse Elin! Han står i vinduet på hagestova...

    :) Så der ser du; han er levande!

    E

    SvarSlett
  4. Hehehe! Så søt han er, lille bjørnen:-) Brrrr...her nede er det knallsol og tre minusgrader ute. Gnistrende frost overalt! Herlig! Ha en fin søndag. Klem

    SvarSlett
  5. Sååå herlig♥

    Innlegga dine er verkeleg som balsam for sjela!

    VAKKERT som vanleg!

    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  6. ..snø her også ja.. ;) kvitt og fint!!

    Tom og Noa har vært i skogen og henta minijuletrær til meg..har fått et inn i stua..fikk jammen litt julestemning ;)

    har en fryktelig hodepine på 3 dagen nå..føler meg ganske lamma..
    håper den forsvinner fort..har en butikk som venter på å bli kledd i julestasen ;)

    kos deg med søndagen Elin..håper forma di e bedre!!
    klem Anne♥

    SvarSlett