...

fredag 5. november 2010

Fredagsstemning på kjøkkenet, vil du bli med inn ein tur?



Eg har ingenting nytt å vise fram, nesten. Så kanskje er det kjedeleg å kome innom? Men gleda mi over å fotografere, overdøyver forkjølinga og hostinga. Så då får den som kjeder seg, stikke innom nokon andre i bloggverda ;) Eg er ganske så frustrert over å ha måtte stoppe opp denne veka. Vi var så godt i gang på loftstova sist helg, og hadde klargjort for måling av golv. Men sidan vi brukar oljemåling, blir det ikkje gjort meir, før hovudet mitt er mindre tett. Lillebror såg seg rundt her ein dag, -er dette pynten din mamma? (ei seng som ligg på sida oppe på gangen...) :) Og så måtte mamma forklare at akkurat dette ikkje var mamma sin pynt. -ånei? Han synes sikkert at mykje av det eg stiller opp er merkeleg. Han hadde ein god kommentar for eitt år sidan også, akkurat når eg hadde kjøpt den første store zinkbøtta mi, og sett henne inn på stova. Lillebror, den gong 4 år, utbraut : -åh, er det her vi har søpla no då??? :)))








Litt nytt, men alt gamalt :)


No er det fredagskveld, igjen. Håper du har det fint!
Eg satsar på varm mjelk med honning,
og tv sjåing :)


Ynskjer deg ei flott helg!

God klem
Elin



27 kommentarer:

  1. Heisan, hva skuer mine øyne blå???? to messinglysestaker!!!!! Her i bloggverdenen, så har jeg inntrykk av at de omtrent er sidestilt med reclinere og stasjonære datamaskiner midt i stua:DDDDD Men egentlig så er de svært så vakre:DDDDD Jeg har et par stykker i stuevinduet, og de er vakre:DDDD Ha en nydelig kveld:DDD Klemz

    SvarSlett
  2. Lekre bilder! :o) Og nydelige messinglysestaker, ja! :o)

    God helg!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  3. Åh så koselig det er hos deg Elin. ;o)
    Men du, er det et ekte oliventre du har der? Mitt har begynt å miste bladene det, men det kom nye skudd. Så satte jeg det kaldt som alle sa, å nå har alle de nye skudda daua. Tror du treet har daua å? hehe

    God helg.

    Klem Simone ;o)

    SvarSlett
  4. Nydelig nydelig nydelig...ja det er gleden av og fotografere..det er det:)
    kos deg og bli frisk nå..
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  5. beautifull! j'adore cette ambiance
    bonne soirée
    véro

    SvarSlett
  6. Kjedelig nei, her er det alltid kjekt å kikke innom! Nydelige bilder til glede og inspirasjon!

    Ha en fin helg Elin:)

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder å se på og ord til å smile av. Du er herlig. God bedring og god helg!

    SvarSlett
  8. Når du inviterar så kjem vi ;-)
    - dyktig er ordet, dette kan du -

    Vart visst to innlegg på meg i dag,
    eit med litt humor i og eit med sorg..

    klem

    SvarSlett
  9. Et ord : NYDELIG!!!

    God helgeklem fra Tove

    SvarSlett
  10. Virkelig vakkert, Elin. Aldri kjedelig hos deg, kan sjå tinga dine om att og om att og om att.
    Har du fått tatt portrettbilder enda? E ska ta av gutta i mariusgenser til julekort i morga, men frykter at det blir stygt vær. Så har e ein frivillig modell på søndag, så får prøve litt da.
    Skal du mandag forresten?
    Har vært på Moa e no og shoppa masse klede -det var høgst nødvendig!!!!!!

    Fredagsklem!

    SvarSlett
  11. Hej goa vän!

    Såå himla vackert Elin!!!

    Underbart bord och fönstret som står där..åhh såå fint!

    Kram
    Mia

    SvarSlett
  12. Klart jeg blir med innom en tur Elin....!!

    Som alltid hos deg de flotteste bilder og en stemning som er til å ta og føle på! Smiler her jeg sitter når jeg leser om lillebror - utrolig gøy å høre ord fra barnemunn... ;o)

    Har notert meg vimpel med Noel - kommer sånn "litt etterhvert"...

    Nyt en flott helg vennen!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  13. Nydelig ♥

    Takk for herlig inspirasjon... :)

    *God helg*

    Klemmer fra MV ♥

    SvarSlett
  14. Du er dødssøt, dødssøt - og alle vil ha fingra i deg....

    Helt, helt fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!!!

    God bedring, kjære Elin♥

    SvarSlett
  15. takk for titten..alltid koselig :)
    nydelige gamle skatter!!
    håper forma er stigende Elin..
    god klem til deg..fra meg :)
    Anne♥

    SvarSlett
  16. Det bordet var bare nydelig! Flot farge!

    SvarSlett
  17. God fredagskveld

    Har sagt det før men sier det igjen utrolig flotte bilder med masse stemning i. Koselig kjøkken lunt og godt. Jeg er et kjøkken menneske koser meg der mange timer om dagen når jeg har fri.
    Ønsker deg god bedring og nyt fredagskvelden

    Klem Anita

    SvarSlett
  18. å herregud for noen fine bilder!!!!!!! Nam nam:) her i bergen står hjemmet på hodet. Mannen er nå innlagt med lungebetennelse... og velsemor har fått feber. Jaja.. krysser fingrene for at det ikke er smittsom lungebetennelse ute å går:) misunner deg kamera og fotografegenskapene dine. :) God helg til deg og dine og takk for hilsen!
    Klem, Helene

    SvarSlett
  19. Vakre bilder, Elin :) Så fint det gamle bordet ditt er :)

    God helg til deg og dine!
    Klem til deg!

    SvarSlett
  20. NYDELIG
    Y
    D
    E
    L
    I
    Go`e deg, takk for varme ord!!♥
    Ja det er en sann glede å fotografere lage stemning og skape!! ,)) Takk for herlig inspirasjon ;)
    Uff a meg, synes synd på deg, GOD BEDRING!!!♥
    Her er det natta nå *gjesp* trøtt ja ,))
    Nyt lørdagen så best du kan lille venn!♥
    Klem fra meg, Anki

    SvarSlett
  21. Klart eg blir med ein tur rundt på kjøkkenet ditt. Så mykje fint å kvile auga på ein lørdagsmorning. det grønaktige bordet og grønfargen på sifongflaska ...... ein utrulig fin match ! Eg likar stilen din! Ha ei flott helg. Klem.

    SvarSlett
  22. Hvem trenger noe nytt å vise frem når man har så mange gamle skatter?????
    Vakkert,vakkert,vakkert for øyne og sjel!!Hallelujah må jeg nesten rope :)))))
    toveklem:)

    SvarSlett
  23. Det er aldri kjedelig å komme innom deg! Koser meg hver gang jeg er inne på bloggen din. Nye eller gamle bilder - det spiller ingen rolle. Bloggen din gir så god stemning.

    Ønsker deg riktig god bedring!

    Ha en finfin lørdag!

    SvarSlett
  24. VACKERT!!!!!
    Hos mig är det en vacker vinterdag med lite frost på marken och en svag novembersol, känns bra idag när mitt hjärta gråter. Det är ett år sedan min mor gick bort och en dag som denna kommer alla minnen tillbaka, känner en oerhörd saknad, men jag tror det är viktigt att få sörja för att senare kunna gå vidare. Livet kan vara krokigt men aldrig utan mening.
    Stor kram till dig!
    Raina

    6 november 2010 11:17

    SvarSlett
  25. Jeg har ikke ord Elin!!! Så utrolig vakkert! Så mange flotte skatter*elsk*!!!

    Nyt helgen og kos deg masse=)!
    Klemmer!

    SvarSlett
  26. Så vakkert, alt er så flott satt sammen. Det bordet var jo bare kjempeherlig, nydelig farge også! Og jeg kjeder meg i hvertfall ALDRI på bloggen din! ;)Jeg stortrives her inne hos deg! :)

    SvarSlett
  27. Her inne går det vel ikke ann å kjede seg! Det gjør i alle fall ikke jeg. Du er veldig flink til å ta bilder og lage god stemning!
    God bedring!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!