...

torsdag 4. november 2010

Yndlingsvase i novemberlys



Her er det nett-trøbbel, starta i går kveld. Var heilt uten tilgang i går kveld, og i dag er det berre tull. Veit ikkje om eg får posta dette innlegget? Tok ein serie med bilder av yndlingsvasen min. Den er upussa med vilje, eg elskar patinaen som kjem fram etter kvart som tida går. Eg håper å bli så bra, at eg kan reise ein eller annan stad å kjøpe meg friske blomster i helga. Eg har eit STORT behov for ei oppmuntring, etter ei veke delvis til sengs. I dag har eg sett på vaskemaskina, og lagt saman klede. Elin er i drift igjen ;)







Og der, etter fleire timars forsøk, var tre bilder på plass...
Gi meg? Aldri i verda! :)

Håper leverandøren vår får fixa fiberproblema sine!



ELIN

5 kommentarer:

  1. så FIN!
    Trasig viss ein ikkje har nett, satsar på det snart er i orden..

    Godt du er betre!

    Kjøp roser på COOP på 3 for 69♥

    Ha fin kveld!!

    SvarSlett
  2. Kjapt innom for å ønske deg god bedring!!

    SvarSlett
  3. Den var fin:-)
    God bedring til deg, håper du snart er helt på bena igjen. Og at du får deg noen fine blomster som gjør deg glad!
    Klem fra Saga.

    SvarSlett
  4. De bildene dine altså.....
    Deilig helg like rundt hjørne.

    SvarSlett
  5. Nydelig vase..veldig spesiell..og du presnterer den på en perfekt måte 0))
    Nyt november kvelden..

    Klemmer 0)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!