...

fredag 19. november 2010

Jul ved fjorden min...




For deg som har lest bloggen min i eitt år, har du vore med på denne turen før. Men eg tek sjansen på å vise bilder frå ein av mine yndlingsstadar ein gong til. Eg vaks opp nede ved fjorden, fordi mormor og morfar budde der. Kan aldri huske å hatt redningsvest; vi måtte lære å passe oss! Vinteren var det alltid kaldt og utriveleg nede ved båthusa. Slik huskar eg det i alle fall. Men no har eg ei heilt anna oppfatning. På fine dagar, sjølv om gradestokken nærmer seg null, kan ein kjenne varmen frå sola når ein står inntil naustveggane. Dei fleste bilder eg har tatt til julekort i det siste, er tatt nedanfor naustet til mamma. Eg nyt denne staden. Eg var også så heldig å få bu her ned til vannkanten i tre år, før vi bygde huset vårt.






Hjertet i innlegget i går kom frå verdas vakraste Eplehage,
og hjertet over her meiner eg at eg vann hos vår alles kjære Maliva? :)
Eg må ha hatt ei voldsom hjertevinnarlukke i fjor?

I dag er eg og lagar mi andre reportasje, i eit julepynta hus :)
Den kjem forhåpentlegvis ut neste helg i
Sunnmørsposten. Er det noko som heiter å gruglede seg? ;)
Det kan hende at det også kjem bilder i nettutgåva.
Og det hadde no vore kjekt? Eller?

Ha ein uendeleg god vekeslutt alle saman!




13 kommentarer:

  1. Heisann..
    så heldig som er ved dine røtter....
    gleder meg til nettutgave...det håper vi på:)
    ha en fin dag elin mor..
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Hei Elin! Nå er det du som gir juleinspirasjon til meg med bilder som lukter epler, og bilder som lukter kald sjø :)

    Så fint med helt anderledes julebilder, som likevel gir julestemning. For det er jo ikke gitt med hvit jul her på Sunnmøre :) Headeren din var veldig vinterfin nå, forresten!

    Må lese "Sumpen" da, skjønner jeg :)

    Klem Moccamamma :)

    SvarSlett
  3. Hei Elin,en nyyyyydelig header du har ordna deg.Og bildene dine er ....sukk..vakre...Takk! Klem fra Karin

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder fra fjorden:)
    Klem fra marilyn

    SvarSlett
  5. åå så herlig.. håper de kommer ut i nettform :)

    Nydelige og inspirerende bilder :)

    Headeren din er jo en drøm, for noen flotte bilder, min venn!

    Fin Fredag!
    Stooor klem!

    SvarSlett
  6. Hello:)
    Så fint med julepynten i fjøra...berre det å komme på det, heilt utrulig!:))
    Gleda mej til å sjå reportasje i sumpen, å kanskje nokre bilder her innpå også:)?
    Lykke til idag:) Ditta gjeng gøtt!


    Klem fra Karen M

    SvarSlett
  7. Hei vennen.....så spennende ting som ligger foran deg Elin. Det unner jeg deg virkelig...mener jeg skrev det i en mail til deg for en tid tilbake også;o) Så koselig at du har tatt vare på hjertet du vant hos meg...kanskje lykken treffer deg i min give-away i år også. God helg...og kos deg med dine oppdrag. Klemz

    SvarSlett
  8. Nydelig....., og dette huset ved vannkanten.......! Strålende helg til deg og dine :) Klem

    SvarSlett
  9. Så flotte bilete! Herleg stemning.
    Forstår godt at dette er ein ynda stad for fotografering.
    Ja håper du deler litt av bileta frå julehuset her på bloggen også!
    Alltid så inspirerande å få sjå dine bilete!
    Beklagar eg ikkje er så flink å legge att kommentarar for tida,
    tida stekk rett og slett ikkje heilt til...
    Men, eg er innom å tittar rett som det er likevel :-)
    Nydeleg header du har fått deg også forresten!
    Ha ei flotte helg!
    Klems

    SvarSlett
  10. Flotte bilder som varmer sjel og sinn. Og det trengs, for her er det 13 kalde grader - brrrrr! Er stadig innom deg, og jeg heier på deg - heia, heia! Takk for varmen du deler, Elin!

    SvarSlett
  11. Å så fine Julebilete ♥
    Spennande med den jobben din..
    Kjekt nokon endeleg SER det vi her inne har sett og innsett SÅ lenge:
    At du er KJEMPEFLINK!!

    VAKKER HELG OG :-) FRÅ MEG

    SvarSlett
  12. Veldig flotte bilder og ekstra "sprekt" det bildet med GOD JUL på murveggen. Kreativt:)

    Spennende oppdrag og jeg håper selvfølgelig på å få se bilder på en eller annen måte:)

    Koselig fredagskveld her med fyr på ovnen for det er skikkelig kaldt i Trøndelag;) Håper du får ei koselig helg:)

    SvarSlett
  13. Hei Elin !!
    Så koselig at du har fått gått laus på prosjektet ditt !! Veldig glad på dine vegne. I kveld har ej vore på butikken til Hilde og laga til, åpning tir kl 18. Da MÅÅ du ta ein tur vanvittig masse flott, sikker på der er masse i din stil ;)
    Ha ei flott helg !!
    KLem MILLA

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!