...

torsdag 18. november 2010

Epler til jul...



Epler høyrer til i juleminna mine. Gjerne Gravenstein. Mamma sine favorittar. Og mine. Påverka i oppveksten? ;) Epler er lekre å fotografere. Desse bilda er frå 17.nov. i fjor, litt tilfeldig at eg valgte dei i dag, men ser at eg nesten traff på eittårsdagen deira! Skjebnen? Håper du også får vinter og julekjensle av dei :) Eg synes det er så kjekt å lese bloggar litt rundtomkring, og sjå gode idèar til julepynting. For som mange seier; det er ALLTID lurt å starte i god tid, for å kunne kose seg undervegs...





Epler er sunn og god julepynt!


Håper alle har ein fin kveld,her har lillemor bestilt popcorn til"Hvem kan slå Aamodt og Kjus."
Sist torsdag var det jubel i heimen, for ho held med Ylvisbrødrene :)



 

9 kommentarer:

  1. Hallisen:)
    har jo gått glipp av flere innlegg her..ja..rødt gjør seg så i bilder...helt topp med rødt på bilder:):)her har vi aktivisert oss litt i dag...i en interiørbutikk:):)
    ha en koos kveld
    sofaen roper på meg:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Å så herleg♥
    Der kom Juleheaderen din :-)

    Herleg med epler no..
    Har på lur ei kasse i kjellaren ;-)

    Ha fin kveld!

    SvarSlett
  3. Å pynte med epler til jul er noe av det vakreste som finst! Blir nok epler hos meg også til jul! Ha en fin kveld, klem :)

    SvarSlett
  4. ¨¨¨åååå så fin headeren din blei!! Eg får ikkje til riktig str eg hos meg..eg må nok alliere meg med nåkken datakyndige:)

    epler ja...det pyntar opp det meste:) godt og..ingen ting er som mammas amerikanske eplekake!!med gode norske høstepler i!! Finns ingen bedre!!:)

    SvarSlett
  5. Veldig fine bilder, Elin. Liker også veldig godt epler, kurv og glass.. Lekkert:-)

    God torsdagskveld. Klem

    SvarSlett
  6. Nydelige eplebilder fra fordåret!! Fikk julestemning av dem jeg ja :)
    Veldig lekker julepynt du har lager under her og ja. Gleder meg til juleverksted også:)
    Ha en herlig kveld vennen!
    Klem Marie

    SvarSlett
  7. Jeg pleier å pynte med epler i en hengekurv utenfor døra. Fuglene liker det godt også :)
    Nydelige bilder! Og veldig flott, ny header! Gleder meg til jul!

    Tror jeg må bruke argumentet ditt med fugene... ;) hi hi...
    Skal ta meg en pause nå, men kommer nok til å titte inn til deg likevel... har jo noen få jeg bare MÅ titte inn til.., og din blogg er uten tvil en av dem!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  8. Ja røde epler er både dekorativt og godt:) 5 om dagen;)
    Nydelig ny header har du også fått vennen, jeg har mye å ta igjen her inne:)

    Klem Lise

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!