...

torsdag 25. november 2010

Nytt Bloomingvilleteppe framfor senga :) Shoppesprekk?



Skrytte villt og uhemma av meg sjølv for nokre dagar sidan, av kor flink eg har vore å ikkje handla ting til huset. Hmmm... Dei tider er visst over... For kven kan gå ut av butikken til Anne tomhendt? ;) Trudde eg skulle lage meg dørmatte i gangen av denne skjønnheita frå Bloomingville, men teppet havna på soverommet framfor senga mi. Så får eg ynskje meg eit til i julegåve, slik at mannen også får noko varmt å stige frampå?






Synes at eg gjentek meg sjølv til det kjedsommelege, men TUSEN TAKK for at så mange er innom Draumesidene mine! Og takk for kjempekoselege mailar! Prøver å svare etter kvart, men sidan døgnet mitt har for få timar akkurat no, og energien slett ikkje er så sterk som eg skulle ynskje, rekk eg ikkje rundt til alle. Eg sett likevel så enorm pris på å kunne blogge samstundes med alt anna som skjer, så eg håper eg vert tilgitt. Innlegga lyser opp kvardagen min, og minner meg på at dette har vore vegen min tilbake til eit meir normalt liv. Velkommen også til alle nye følgjarar; eg er så audmjuk og glad for at dokke likar bloggen min! :) Eg håper vi alle kan kose oss desse siste vekene av 2010! Elin med Draumesidene kjem til å gjere ein ekstra innsats, for at du skal ha det inspirerande når du er på besøk! :)





15 kommentarer:

  1. Så smart nattbordløning, Elin! Digger inspirasjonen du gir.

    SvarSlett
  2. Kjempe tøff matte. Selger hun Anne på nett sa du?
    klem

    SvarSlett
  3. Jeg fant linken til henne under her hi hi

    SvarSlett
  4. Heisan så flott teppe det likte jeg ,ble lunt og fint :-)
    Ha en fin dag

    Klem Anita

    SvarSlett
  5. Førr ett nyyyydeli soverom..
    der hadde æ garantert fått sove godt :)

    Likte nattbordet! kjempekult!

    Klæm

    SvarSlett
  6. Oiiiiiii, skjønner godt at ikke klarte å la være å kjøpe den, den er rålekker!

    <3<3<3

    SvarSlett
  7. Det var en god idé!!! Det er aldri noe kjekt å trakke ned på et kaldt gulv etter å ha ligget i den varme sengen... Og jeg gjentar til det kjedsommelige: soverommet ditt er en drøm!

    SvarSlett
  8. Hei skjønne Elin!
    Soverommet ditt er bare en drøm - ikke mye annet å si om det!!! Koselig å se vimpelen på sengegavlen, den passet fint der!

    Kan virkelig tenke meg det ikke er lett å gå ut døra hos Anne uten å shoppe ja. Matta du har kjøpt deg var kjempeflott, og en rustikke stilen sto så fint til sengegavlen.

    Kjedelig å lese at formen stadig ikke er på topp, men pågangsmot og gnist har du iallfall, og det er kjempebra!

    Ha det fint til vi "sees" igjen...

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  9. Veldig fint!
    Flott reklame for Anne dette :-)
    Kjekt at så mange fyl deg..
    Fortsatt kjekk veke♥
    PS: var innom fotoklubben, artig!

    SvarSlett
  10. Flott matte..som Hildegunn skriver..passer godt i den rustikke stilen:)
    Må ikke forlange for mye av deg selv nå...ting tar tid...:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  11. ..så fint det ble med teppet der Elin..soverommet dåkka e en DRØM!!!
    ..tusen takk for alle fine ord om butikken..blir så GLAD av sånne snille mennesker som deg Elin :)
    håper du har lytter til kroppen og tar godt vare på degselv også.. ;)
    god klem til deg..
    Anne♥

    SvarSlett
  12. Lekkert teppe! Og så stilig soverommet har blitt etter "forvandlinga" Røft og rustikt! Gratulerer så masse med 4. plassen i fotokonkurransa. Var virkelig et knall bilde av ei sjarmerende jente :) Ønsker dej og dine ei fin veke videre. Og gler mej til å lese avisa i helga. Klem!

    SvarSlett
  13. Det er min drømmebutikk også, går aldri tomhendt derifrå eg heller... og ekstra koselig at den ligg i heimbygda mi! kjempefint teppe og fine bilder av butikken! klem Anne-M

    SvarSlett
  14. Lekkert teppe (jeg har det samme :) ha ha

    Så glad i det.. Til og med pappa'n min falt pladask for det og kjøpte seg et til hytta. Og ås sydde vi duk av to kopphåndklær i samme serie..
    Tror det er første gang han har kjøpt noe interiør i sitt 74årlige liv :)

    Koser meg alltid innom hos deg :)

    Ha en flott kveld..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  15. Nydelig teppe... så mye fint du finner...

    ja men litt må en få unne seg da Elin..og det fortjener jammen meg du altså...


    Klemmer til deg på en torsdag =))

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!