...

torsdag 4. november 2010

Lys - lys - lys! Og prosjekt på gang :)



Nettet er oppe og går igjen! :) HURRA! Hi-hi! :) Og når eg hadde planlagt to innlegg i dag, ja så kjem det to innlegg... Ville berre vise kva som skjedde i ettermiddag, når eg tilfeldigvis oppdaga eine sinkbøtta mi bada i november sollys! Så det finns lys, sjølv på gråe regntunge dagar her i nordvest. Og eg lærer stadig å temje dette lyset, og let meg fasinere på nytt og på nytt...

Tusen takk for ny lesar rekord i går kveld! Eg er så glad for at Draumesidene veks i omfang, og at nye følgjarar dukkar opp dagleg! Prøver å stikke innom alle! Og eg har fått mange nye bekjentskap berre denne veka! Det er jo det blogginga handlar om, å omrøme seg, som ein seier her i området.





Berre denne hersens forkjølinga gjev seg, skal eg til på eit kjempespennende prosjekt, og skrive reportasjer :) Har jobba for å få denne sjansen, og eg er VELDIG glad for at det har ordna seg! Skal fortelje meir om dette seinare, men eg kan røpe at det i første omgang vil dreie seg om julepynting i heimar, med ulike stilretningar. Eg er i gang med å finne passande hus, der familiane vil ordne litt ekstra til i god tid før jul.

EXCITING!

November ekje so væsst?
Nyt kvelden!


ELIN


18 kommentarer:

  1. ..spennende Elin..nå ble jeg nyskjerrig ;)))
    huff for et ruskevær...skikkelig blåsbort regndag..
    god klem til deg..
    Anne♥

    SvarSlett
  2. GRATULERER ELIN!!! ENDELIG!♥♥♥
    Jeg gleder meg til å følge deg.
    Fantastisk bilde - elsker det. Enkelt, stilrent og fengende.
    Du er spesiell.
    Varme klemmer fra vestlandshovedstaden

    SvarSlett
  3. Du tar så utrolig mange fine bilder! Veldig inspirerende å følge deg.

    P.S Det ligger en award og venter på deg inn hos meg.

    SvarSlett
  4. Å.. nå ble jeg nysgjerrig, det hørtes spennende ut:-)

    SvarSlett
  5. Så bra at du er bedre og at nettet er tilbake! Og ja, veldig spennende!!!!
    Nydelig lys!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  6. Så enkelt - og samtidig så fantastisk. Helt nyyydelig!

    SvarSlett
  7. Oj, oj så spennande...

    Og flotte bilete...

    Fortsatt god betring!

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder, du er virkelig blitt god venn med lyset.

    klem Lisa

    SvarSlett
  9. Lekre bilder av bøtte og lys! E ser ikkje lyset om dagen, er jo mørkt så tidlig:( Har dessverre litt bloggesperre om dagen... men det løsner vel om litt. Kanskje e får tatt litt bilder i helga? Har eit oppdrag søndag og til og med ein portrett-modell til fotokonkurransen! Spanande;)
    E har sydd og hekla litt i staden for å blogge da, så no he e ei ny lue til lisja di. Du kan ta ho med heim for å prøve ho mandag. Da er det klubb igjen:) Er så glad du vart med. Og torsdag er det fotoutflukt, til Dragsundet. Har du fått mail? E kan sei dei må legge deg til maillista om du ikkje er der.

    Snart natta her!

    Klem!

    SvarSlett
  10. Jeg har sagt det før og sier det igjen Elin, jeg drømmer meg alltid bort i bildene dine.. Du kan det å fange opp noe helt spesielt når du knipser bilder, det skaper en nysgjerringhet og interresse - ihvertfall for meg!!! Klemmer

    SvarSlett
  11. Ja november kan være så fin den. ;o) Knalltøffe bilder Elin. Kult med det enkle noen ganger. ;o)

    Klem Simone

    SvarSlett
  12. Heisann..
    ja og områ seg som vi sier...er viktig det:)spennendetakter dette her...:)
    så nydelig den vasen din...helt spesiell...
    ha en vakker dag,,skal hive inn til nib stova i dag:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  13. fantastisk bilde, må være gøy å være så dreven m kamera!!

    Ha en strålende helg:))

    SvarSlett
  14. Lys betyr alt i fotografiet! Nydelige bilder:-) Ha en riktig god helg! klem

    SvarSlett
  15. Så flotte bilder! Du er flink til å fange lyset, ja! :o)

    God helg!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  16. Så härliga bilder. Skönt att se at ljuset finns här även i november. :-)

    Lycka till med reportageprojektet ditt!

    SvarSlett
  17. Så glad på dine vegne for reportasjejobb! Det er jeg sikker på blir bra, for deg, og for leserne:)

    Vasen din er så fin! Nesten litt som fra et egyptisk skattkammer...eller kanskje ikke egyptisk da....

    Tar til meg tips om bilderedigering og tekst. Noe å tenke på for en som stadig er ute på "viotta" med tema og tekst....

    God helg!
    Klem Moccamamma :)

    SvarSlett
  18. Veldig nysgjerrig, vet du:-) Høres utrolig spennende ut, heldige og dyktige du! Elsker disse enkle bildene, Elin!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!