...

søndag 14. november 2010

Heisann og hoppsann! Her er eg igjen! :)




Hei alle saman! Tenk at det er ei veke sidan siste skikkelege innlegg! Tida går utruleg fort mot jul! :)
Grunnen til mitt fråvèr er så enkelt, som at eg har byrja så smått å jobbe. Eg har vore sjukmeld i snart tre år, så det kjennes fantastisk å vere i gang igjen. Men så var det dette med å starte litt roleg... Det er veldig lett at ballen rullar alt for fort... Det har skjedd mykje spennande her siste tida. Nye bekjentskap som får meg glad og inspirert, og bloggen hjelper meg veldig på vegen fram mot nye og spennande ting. Eg styrar stort sett med det eg har gjort siste året, alle dagar. Nemleg å ta bilder og arbeide med tekst. Berre at no er det til andre formål enn bloggen. I veka som kjem skal eg gjennom eit 13 timars kurs i Photoshop Lightroom. Håper rygg og nakke samarbeider. Blir SÅ kjekt å lære meir om redigering!

Eg er kjempetakknemleg for dei oppdraga eg har fått, og dei tinga som ventar fram mot jul. Eg får gjere alt eg likar best; ta bilder, skrive, og møte menneske som gjer store inntrykk på meg. Dette frå dei aller minste, til dei som er litt størrelse på :) Laga mi første "Heime hos" reportasje i går. Tusen takk til Kristine og hennar familie, for at eg fekk kome! Så får vi sjå om produktet passerer nålauget hjå oppdragsgivar, i så fall skal eg lage tre til før desember er her :)

I dag har det gått i portrettfotografering, av både små og store. Legg ved bilder av ei nydeleg, lita pie, som sjarmerte meg i senk! Tenk å få lov til å ta bilder av slike sjarmtroll! :)






Håper du også smilte?
Eg ynskjer alle saman ei flott ny veke!
Så sjåast vi... snart?


God klem

Elin

45 kommentarer:

  1. NYDELIGE bilder av NYDELIG jente!
    Håper helga var fin og at du føler du meistra oppgåvene (noko e er 100% sikker på at du gjer!!!). Er så glad på dine vegne!

    God klem fra meg,
    som er glad for å ha deg tilbake!

    SvarSlett
  2. Hei,ja jeg smilte jeg.Nydelig jente å nydelige bilder,som alltid... Jeg er også glad på dine vegne.Klem fra Karin

    SvarSlett
  3. Lykke, lykke til med nye spennende oppdrag!! Det fikser du fint!
    mvh Gry

    SvarSlett
  4. ..spennende å følge med deg Elin..dette blir sååå bra!!
    kjekt at du kosa deg :)
    ha ei strålende fin uke!!!
    klem Anne♥

    SvarSlett
  5. Så kjekt at du har begynt å jobbe igjen. Så artig med kurs i PS da:-) Nydelige bilder♥

    God ukestart! Klem

    SvarSlett
  6. Heisan Elin...

    kjekt å ha deg her igjen og dine herlige innlegg..

    så hyggelig å høre at du er i jobb igjen... viktig å ta det rolig i starten..

    Nydelig jente ..og fotografen har nok virkelig klart å frem det beste i denne sjarmtrollet..

    ønsker deg en fin uke staRT

    Klemmer =))

    SvarSlett
  7. Heisann..
    dette høres bare helt superb ut:):)
    Å få gjøre det en liker aller best...og attpåtil tjene penger...fantastiskt er det Elin....spennende tider....dette her:)Nydelig lita jente....flotte naturlige bilder...
    kos deg og lykke til på kurset....
    eddaKlemmer til deg...

    SvarSlett
  8. Så fantastiske nyheter Elin!! ta det rolig og kos deg!

    ...og ja, jeg smilte;)

    God klem...

    SvarSlett
  9. Så godt og høre, Elin! :) Kos deg og ta det rolig! :)

    Klart jeg smilte.. for ei nydelig jente :)

    HA ei ny fin uke!
    Stoooor klem til gode deg!

    SvarSlett
  10. nydelig blogg du har, oppdaget deg i stuekonkurransen, og tenkte på deg som en av de som kom til å nå langt! jeg slenger meg med på din blogg, og linker deg på min!:)
    god søndag!

    SvarSlett
  11. Jeg måtte smile, ja! Skikkelig godgjes :)
    Så fantastisk for deg å få begynne å jobbe igjen! Og med det du liker best -jeg er utrolig glad på dine vegne, Elin! Jeg kjenner deg jo ikke, men jeg føler meg ganske sikker når jeg sier at du fortjener det! Jeg GLEDER meg til å få se resultatene i tiden som kommer! Og så må du huske å passe på kroppen. Ønsker deg lykke til! Ha ei strålende uke!!!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  12. He he, jeg måtte smile, ja, herlige bilder! Lykke til med jobb!

    SvarSlett
  13. Så fantastisk moro å høre, Elin:)
    Det er du så absolutt verdt, og jeg unner deg all hell og lykke du kan oppnå med bloggen din:)
    Gleder meg til å høre mer om dette!

    GOD klem:)

    SvarSlett
  14. Ja eg gjentek det gjerne, du er kjempegod med kameraet, heilt herlige bilder ta lisjetausa! Og det var utrulig kjekt å ha deg på besøk:)
    Dette er noko du passer godt til Elin;)
    klem kristine

    SvarSlett
  15. Høres ut som en virkelig spennende tid for deg:)) Kjekt å være tilbake tenker jeg etter så lang sykemld.

    Ha en flott kommende uke!

    SvarSlett
  16. JEG ER SÅÅÅ GLAD PÅ DINE VEGNE!!
    Tenk å få jobbe med hobbyen sin.
    Nydelige bilder.
    Stor klem i kvelden♥

    SvarSlett
  17. Enig! Og bildene er bare gull! Har ikke vært på besøk på en stund så her var det mye balsam for sjelen! Håper jobbene går bra fremover!
    Klem
    Helene

    SvarSlett
  18. Så herlige bilder - særlig det øverste fikk meg til å smile!! :-) Skikkelig go´jente!

    Så flott å høre at du er på vei inn i arbeidslivet igjen, - og med noe som du elsker! Det må være utrolig givende. Og ganske spennende, sikkert... ;-)

    Tror det kommer til å gå helt fint. Det har så mye å si at man trives i det man gjør; da tåler man jo så mye! Lykke til med det "nye" livet; ble skikkelig glad på dine vegne da jeg leste det...

    Fin uke til deg!!

    *Klem*

    SvarSlett
  19. Hei Elin. Det gleder meg at får får holde på med det du liker og er flink til. Jeg ønsker deg alt godt fremover, både for deg og reisen av dem du er glad i. Klem

    Therese K

    SvarSlett
  20. Stor klem♥

    Dette fiksar du, det er eg sikker på!

    Ha flott ny veke :-)

    SvarSlett
  21. Så spennende Elin=)!!! Er så glad på dine vegne!!! Dette fikser du=)! Du kan glede deg til kurs=)!! Jeg har selv tatt mange Lightroom og CS4 kurser, i tilleg til at jeg brukte programmene daglig når jeg jobbet hos fotograf! Kjempe gøy!!! Jeg burde egentlig bli flinkere til å redigere i PS, men velger alt for mange ganger den letteste veien;)! Stå på og KOS DEG=)!

    Ønsker deg en super duper kommende uke=)!
    Klemmer!

    SvarSlett
  22. Herlige bilder av et lite sjarmtroll.
    Ønsker deg masse lykke til, ikke noe er bedre enn å få gjøre det man liker og har evne til og det har jo du i massevis !
    Ha en flott uke !
    Klem

    SvarSlett
  23. Kjære Elin,
    hjarteleg til lukke med spennande oppdrag! Kjenner eg vart SÅ glad på dine vegne.

    Ynskjer deg alt godt i vekene som kjem.

    Stor klem, Regina

    SvarSlett
  24. Så spennende. Lykke til med jobben. Du er jo så flink. Nydelige bilder av nydelig jente.

    klem
    Randi

    SvarSlett
  25. Så spennende med jobb, og det ser jo ut til å være heelt i tråd med dine interesser. :o) Håper alt går bra med deg, og kroppen samarbeider! Lykke til! :o)

    For noen nydelige bilder av den lille prinsessa! Skikkelig artig og vakre samtidig! Så flink du er!

    Og det kurset misunner jeg deg, altså. :o)
    Nå skal jeg ta meg en titt hos Kristine!

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  26. Gratulere!!☺
    Spennande!!
    Håpe alt går bra!!

    Kjempenydelege bilder av ei skjønn skjønn jente☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  27. Ja, der var du igjen! Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves......:)

    Så utrolig kjekt at du er på vei ut i arbeid igjen! Ønsker deg all mulig lykke på veien mot å gjøre et levebrød av det du liker best. Er det ikke det de sier disse coachene, at man må finne sin pasjon, noe man brenner for, og bygge rundt det....

    Du klarer å fange det fine i de naturlige bevegelsene til barna, der vi superamatører sletter motivene som mislykket.....Mens dine ser så koselige og planlagte ut :)

    Kos deg på kurs, Elin! Kan tenke meg at du kommer til å leve deg hundreogti prosent inn i det, sånn ut fra det du viser av deg selv på bloggen din :)

    Ha ei superduperluper uke!

    Klem Moccamamma :)

    SvarSlett
  28. Litt dumt e ikkje kan være med på kurs... men kanskje vi kan lære av kvarandre?? Må gjerne stikke oppom ein av dagane. Kos de masse!

    klem

    SvarSlett
  29. Kjære Regina! Litt sein å svare, men viss du er innom : TUSEN TAKK for så fin ei helsing! Og takk for all støtte siste året, spesielt når livet butta godt imot... Eg håper alle som les dette, huskar på kor mykje gode ord og smil til eit medmenneske har å seie, dei dagane motbakken er uendeleg... Det kostar så lite, men kan gjere forskjellen. For meg har bloggen vore drivkrafta, og slike som du Regina har gitt meg krefter!

    Nyt novemberveka!
    God klem frå Elin!

    SvarSlett
  30. Helt NYDELIGE bilder som absolutt fikk meg til å smile! Og lykke til med prosjektene du har på gang. Helt sikkert en stor overgang, men det å lære og mestre er også en veldig god følelse. Lykke til! Klem Heidi

    SvarSlett
  31. For en drøm, Elin, å kunne få jobbe som du gjør. Tilpasse arbeidstiden etter formen og gjøre akkurat det du elsker mest! Er oppdragsgiver hemmelig, eller...? Kan vi se arbeidene dine på nett, i en avis eller i et blad snart? Ønsker deg all mulig lykke og hell, dette klarer du suverent!!

    SvarSlett
  32. Så fine bilder Elin. Nydelig bilde av ei nydelig taus. Kjempespennende å begynne å jobbe igjen da du! Får ha masse lykke til! Flotte bilder heime hos Kristine!!! Du er heldig som får slike oppdrag! :) Så kjekt med LR kurs!! Har prøvd meg litt på LR eg også, men lika meg best i PS foreløbig! ;)
    LYkke LYkke til!!
    KLem

    SvarSlett
  33. SÅ GØY at du har begynt å jobbe litt! Jeg er kjempeglad på dine vegne! Og så BRA at du kan jobbe med noe du virkelig har talent for!

    Nydelige bilder av ei herlig jente! Fikk meg absolutt til å smile :)

    Godt å ha deg tilbake igjen, Elin!

    Klemmmm, camilla jin

    SvarSlett
  34. Du er så flink søte og fortjener så mye den oppmerksomheten du får gjennom den herlige bloggen din!!! Ikke uten grunn jeg har sendt en Cherry on Top award videre til deg ;)
    Nydelige bilder av ei skjønn lita jente du viser her!!
    Håper alt er bra med deg og dine.
    Stor klem Marie :)

    SvarSlett
  35. Hvor er hun skøøøøøøøøøøøn den lille prinsesse, med fine krøller og smart tøj...:-)
    Men din egen smukke datter er fortryllende..)
    Jeg så lige dit indlæg hvor hun står ude i snøen med englevinger.
    Hvor er det bare nogen pragtfulde billeder, MEN jeg får helt hjerte- kvabappelse når jeg ser hvor langt ud på kanten hun står...OOOOOOOOO)
    Går der stup ret ned?
    Her kunne jeg ikke bo for jeg har højde fobi. Har aldri haft det godt med at være på fjellet. En sommer hvor vi var på ferie i Jotunheimen fik jeg nærmest klaustrofobi for der var bare fjelltopper på fjelltopper.
    Det er jo flot og smukt, men det er nok en af grundene til at jeg trives så godt her i flade Danmark.

    Hej fra lisbeth

    SvarSlett
  36. Heisan
    Sååå herlige bilder av denne jenta utrolig nydelig.
    Så artig at du har kommet deg ut i jobb igjen og får drive med noe du virkelig liker,herlig.
    Ønsker deg en flott dag

    Klem Anita

    SvarSlett
  37. For ei nydelig bloggside Elin, og skjønne bilder av ei jente jeg tror jeg kjennes opphavet til!
    Unner deg og dine alt godt, for gode minner vi har sammen. Skal besøke C til uka, gleder meg til det. Hun glemmer ikke deg!
    Lykke til med kreativiteten, og med å være i gang igjen.
    Ho Hølt

    SvarSlett
  38. Herlig for deg å være litt i jobb igjen etter så lang tid...men skynd deg litt sakte;) Fort gjort å bli litt overivrig og det kan straffe seg i andre enden.

    Å få gjøre det en elsker å gjøre er jo i tillegg stor motivasjon....flink er du også. Herlige bilder som jeg smilte av ja:)

    Håper det går greit med formen etter så mange timer på kurs. Jeg vet at sånne ting kan skape utfordringer med formen;)

    Brukte gårsdagen til å handle de fleste julegaver på nett. Formen er håpløs etter et par helger med middager og besøk både her hjemme og borte.....god tid da til å sysle med plantegninger, lage julekort på nett etc. Aldri så galt at det er godt for noe:)

    Ha det fortsatt flott:)...men husk å skynde deg litt sakte:)

    SvarSlett
  39. FANTASTISKE nyheter!! Dette kommer du til å mestre, med glans;) Masse lykke til!!!

    Klem klem
    ANETTE:)

    SvarSlett
  40. Interesting web-sitewebsite

    SvarSlett
  41. I llove such kind of site

    SvarSlett
  42. Hello, you site is very funny he told me to cheer up .. Merry Christmas.

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!