...

lørdag 27. november 2010

Reportasjebilder, Jul på Sunnmøre



Lyst å sjå litt meir frå det julepynta huset til Kristine :)






Sunnmørsposten har ikkje lagt saka ut på nettavisa, desverre. Men kanskje neste helg?

Eg har vore på foto oppdrag i dag, og i morgon er den O store dagen for utfordringa mi. Eg GLEDER meg!

Takk for alle fine helsingar i går, etter mitt litt uventa møte med ein gråbloggar. Sånt preller av meg. Det å blogge for å kritisere andre, det er kjempelett. "Se og Hør" blogging. Det kan kven som helst gjere. Det å blogge for å glede og inspirere andre; DET er ei stor utfordring! Å gå til angrep på ein blogg, og hevde at ein ikkje er ute etter personen bak; DEN kjøper eg rett og slett ikkje. Det å skape ein god blogg, krev at ein legg att ein del av seg sjølv i den. Viss du les dette "Magnhild" -eg vil igjen be deg om å fjerne bilda som vart tatt uten tillatelse frå bloggen min! Eg linkar ikkje, ville aldri finne på å gje lesarar til deg. For det hadde vore å vere grei? Og det er eg rett og slett ikkje mot folk som oppfører seg slik. Eg har lest litt om det du har skrevet om andre, flotte medbloggarar, og ser at du har såra dei! Til og med nevnt barna deira i innlegga dine?! Negativ kritikk må vi alle tole, og vi kan lære av slikt. Men å vere usakeleg og ondskapsfull for å glede lesarane sine, kjem ikkje under kategorien konstruktiv kritikk! Og det å stele frå andre, ser eg på som svært alvorleg. Kort oppsummert, eg er skuffa over at du bruker evnene dine til å blogge som du gjer,
for du har tydeligvis talent for å skrive?

Case closed.


Og til alle dokke andre ;
nyt kvelden folkens!   




19 kommentarer:

  1. Nydelige bilder Elin, så flink du er!

    Kos deg:)

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder, Elin!! Du er knall-flink:))

    Ha en fortsatt fin adventshelg!!

    STOR klem
    Anette:)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder Elin! Må få ringt hjem og bedt om at de tar vare på denne utgaven av Sunnmørsposten. Antar at mamma som er en ivrig leser av bloggen din, kanskje har fått med seg reportasjen :o)

    Uff ja, har fått med meg denne "gråbloggeren", og det er ikke annet enn trist at noen blogger slike innlegg - å være uenig er en ting, men å gå til personangrep er noe helt annet...

    Nyt adventshelgen gode Elin!!

    Stor klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. Så fine bilder! Svart og hvitt slår aldri feil.

    Ha en avslappende lørdagskveld!

    SvarSlett
  5. Dette så jo flott ut! Likte veldig godt den slagbenken med puter i. :)

    SvarSlett
  6. beautiful pictures!!!I love the black sheves! Hughs Anja

    SvarSlett
  7. Superbra bilder Elin....:)gøy gøy gøy:)ja hun gråbloggeren snakker om og bruke talentet sitt...jeg sier bare snakk om og bite seg sjøl i halen...he he he
    nei sånne kan vi ikke bruke energi på...vi har alt for mye annet og bruke den på:)ikke sant snuppa:)
    kos deg masse..jeg lager varer til julemarked i morgen...og da er det bare egenproduserte varer en får ha med...så her har drillen gått varm og fingrene fulle av lim:) men gøy ja...
    klem klem til deg...

    SvarSlett
  8. Kjempebra Elin!
    Ventar spent på fleire reportasjar..

    laurdagsklem :-)

    SvarSlett
  9. Flotte billeder og dejligt at dit talent bliver sat pris på...:-)
    Ønsker dig og dine en dejlig første advents weekend.

    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  10. Har Magnhild skrevet om deg også vennen?? Fy søren, det er du siste som fortjener, du er jo bare verdens nydeligste:) Har så vakker blogg, med bilder som tar pusten fra alle!

    Håper ikke du ble såret, den Magnhild dama fortjener ikke mer oppmerksomhet!
    Verste er at hun stjeler bilder! Fysjameg!!!

    Stor go klem fra Lise ♥

    SvarSlett
  11. Så flotte bilder! :) Spennende å gjøre en reportasje!

    Håper du har ei fin adventshelg!
    Klem

    SvarSlett
  12. Oi - jeg har gått glipp av noe her. Flott at du tar til motmæle!!
    Ja - hva er det med de so gidder å bruke tid og energi på å skrive nedsettende om andre???
    Jeg er stolt av deg - på alle måter.
    Go girl!

    Klem

    SvarSlett
  13. Så mange fine bilder Elin:)
    Håper du har det godt om dagen!
    Gooode klemmer fra Line ;)

    SvarSlett
  14. Nydelig hjem
    Nydelig bilder

    Nydelig jente
    Nydelig blogg

    KLem Lisa

    SvarSlett
  15. Hei du godeste!!♥
    For ett nydelig hjem & for en FANTASTISK DYKTIG fotograf!!!♥ Du er så utrolig dyktig!!!,)) Dette kan du!! ;))
    Så det var din tur denne gangen, fint du tar det såpass bra søte du, jeg vet ikke hvordan jeg hadde reagert!! Jeg fatter ikke at man må synke så lavt!!! Ris til egen bak ;)
    STÅ PÅ!!!♥
    Håper du koser deg i denne vakre førjulstiden ;))
    Nyt av dagene, varme førjulsklemmer sendes!!
    Klem Anki

    SvarSlett
  16. flott reportasje Elin..blir så glad på dine vegne..alt går den rette veien :) gleder meg til fortsettelsen.. ;)
    imorra er det Putti Plutti Pott for oss..vi gler oss ;))
    kos deg med denne deilige adventstida...
    god klem..
    Anne♥

    SvarSlett
  17. Var rask med å hente avisa idag, du er berre kjempeflink både med skriving og foto....gler meg til dei neste laurdagane..Ha en fin 1. advent imorga. Klem Anne-M

    SvarSlett
  18. Hei Elin!

    Var veldig fin den reportasjen din! Jeg jobber sammen med Kristine, så det var stoooor stas å se hjemmet hennes i avisa :D
    Hun har fortalt masse om deg og jeg må si at du har en kjempefin blogg og hjem :)
    Legger meg til som følger jeg!

    God søndag!
    Klem!
    Amalie

    SvarSlett
  19. Sett nesa i sky, ta det som et kompliment:)
    Sjalusi er en stygg ting.

    Noen mennesker (les Magnhild) er så desperate at de må ta bakveien til toppen. Men det blir skjeldent langvarig...
    Og de får ALLTID som fortjent til slutt. Så får vi se hvem som ler høyest;)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!