...

tirsdag 16. november 2010

Det er vel lov med eit juleinnlegg no? :)



For vi har bikka midten av november? Tusen takk for alle underbara kommentarer! Det er så fantastisk å dele gode nyheiter her inne! Dei blir liksom endå bedre når folk er så entusiastiske! :) Mine dagar er veldig julete. Eg sitt og redigerer julebilder, og høyrer julemusikk, og skriv om juleting... Er det rart eg er i høgtidsmodus? Eg skal fortelje meir om prosjektet mitt, når alt er i orden med oppdragsgivar. Og sjølvsagt dele bilder, som ikkje blir brukt i reportasjene. Det er mogeleg at ein del av bilda også vil leggjast ut på ei anna nettside enn denne. Det eg KAN seie allereie, er at eg elskar det eg jobbar med!

Her i heimen er det ikkje julete. Har sett gjennom innlegga mine i fjor på same tida, og då var eg jammen tidleg ute med diverse. Akkurat no har eg nok med dei skjønne heimane eg får besøkje, som osar av stemning. Nesten som ein skvett når ein kjem ut att i friskluft, og innser at det enno er halvannan månad til jul? Jammen bra, så kan vi glede oss endå meir?
 

Bildet er frå det nydelege huset til Kristine.
Bambi, heldigvis med både mamma og pappa, frå Kremmerhuset.


Nyt kvelden!

Klem E

16 kommentarer:

  1. Nydelig bilde, disse bambiene er jo bare så søte!
    Har selv fått meg en stor en i hus, men de var helt utsolgt for di små:(

    Ønsker deg en fin uke:)
    Hilsen fra Lene.

    SvarSlett
  2. He he så søte disse var da:)
    nuuudelige....
    kos deg..og det tror eg du gjær:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  3. Smått om senn kan du nok bli litt meir Julete ;-)
    Så søte Bambiar♥
    Trudde eg skulle få litt meir Julestemning etter ei julemesse på laurdag, men nei..
    virka ikkje på meg...

    klem :-)

    SvarSlett
  4. Så skjønne! :) Klart det er lov! Skulle ønske jeg hadde bedre tid til å tenke mer jul! Men hektisk tid i møte med ny butikken!

    Spennende det å da :)

    Ha en nydelig kveld!
    Klemmepå! :)

    SvarSlett
  5. gratulerer så mykje med ny og spanande jobb!! :D
    så kjekt!! er kjempeglad på dine vegne!! :D

    heilt i orden for meg med snikande julestemning no søta ;) plutseleg er den her! eg talde i sta, og om berre 8 arbeidsdagar er det 1. des og permisjon! <3 tenkje seg til!! :O

    SvarSlett
  6. Bambier kan nok altid smelte vores hjerter...:-)
    Og ja Elin nu må man godt skrive og vise julebilleder.
    Det er jo snart 1.advent..:-)
    Godt at du beroliget mig med billedet af din smukke datter...
    Jeg synes det så veldig skummelt ud der hun stod.
    Geiranger er jo et flot sted med smuk natur.
    Har jo været på en sejltur ind i Sogn og Fjordane hvor man følte sig som en bitte lille mus og hvor bjergsidene gik lige ned i fjorden.
    Jeg var meget ung den gang,men husker det som lidt truende, men flot...:-)

    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  7. Nydelige bambier...


    ja nå kan man begynne... det er nok en liten stund siden jeg begynte ...litt i det skjulte..hihi...

    kosleig med julepynt..

    god klem til deg =))

    SvarSlett
  8. Jepp, det er lov no:)

    Kjempeskjønne! E må finne fram mine og, har lille bambi stående framme, men mamma og pappa er på loftet i julekassa.
    Var det kjekt i går? Lærte du noko?
    *spent*

    Klem

    SvarSlett
  9. Jeg skal jammen sjekke når jeg startet med jula i fjor jeg også! Kjekt med blogg sånn sett! ;)

    Så bra at du trives med ny jobb! Keep it up! :)

    Og så skjønne Bambier. Har et par selv, og jeg gleder meg til å gi dem plass i huset. Får se om det blir til denne jula, eller om vi må vente til neste? *bank i bordet*

    klem, cj

    SvarSlett
  10. Først må jeg jo få GRATULERE deg med ny jobb, så fantastisk gøy kjære deg!!♥
    Skal bli gøy å følge med videre ;))
    Nå kan du så smått begynne tenker jeg, selv har jeg jo som du vet laget litt inspirasjon hi hi ,))
    Nyter av førjulstiden og det er jo "kun" 12 dager til 1 advent *smiler* ;)
    Vakkert bilde av Bambi ;)
    NYT av dagene gode deg!♥
    Varme klemmer,
    Anki

    SvarSlett
  11. De er så fine bambi familien. Har dem alle selv :)
    Jeg synes ikke det er for tidlig i hele tatt med jul nå jeg. Her kommer julefornemmelsene allerede i oktober ;) Vi har en herlig tid i vente nå! Gleder meg så myyye!
    Tusen takk for så koselige ord inne hos meg idag vennen! Du er så god du!!
    Håper du koser deg masse denne tirsdagskvelden,
    Goklem Marie :)

    SvarSlett
  12. Skjønne bambier opg bilde!

    Gratulerer med ny jobb og nye muligheter! Høres fantastisk spennende ut! Ønsker deg masse lykke til :)

    Ha gode dager!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  13. Hei kjære Elin!!:) Ååå, for et bedårende bilde av Bambi med anstand;) Mer ekte kan ingen få det til å se ut som enn deg! :))
    Så godt å høre at du har krefter til jobb igjen..og ikke minst at det er innen foto som du jo er så flink til og glad i!! Hva er vel bedre?!
    Selv har jeg en periode hvor det er så mye annet som skjer, at blogging har jeg ikke tid til..desverre får en vil si. Jeg har nå lurt på om jeg skal la den bestå, den bloggen..eller om jeg " trenger" den mer.
    Vel, vel.. tar ingen standpunkt riktig enda. Men til da er det ivertfall fint å besøke andre innimellom.

    Varme novemberklemmer fra Line

    SvarSlett
  14. Hei kjære deg.
    Så herlig bilde av noen herlige bambier.
    Og gratulerer med jobb, og det også noe som jeg tenker du har masse glede av, og det er jo absolutt noe du kan, ta bilder, dele stemmningene og skrive godt.
    Håper ryggen din er go venn med deg og er snill og håper du får et fint kurs-

    Nyt uken så blogges vi

    Klem fra Eli

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!