...

mandag 29. november 2010

Litt juleinspirasjon, og litt babling :)




For ei taus som meg, er det ein draum å få lov til å besøkje andre interiørglade damer. Eg er svært takksam for innhaldet i dei siste vekene i livet mitt. Det har gått ei kule varmt innimellom, eg skal innrømme det, men samstundes får eg masse energi og positivitet frå arbeidet eg gjer. Men til alle som ottast; eg skal ta det meir med ro i vekene som kjem! Takk for alle gode ord og omtanken dokke sender! :) Innimellom sitt eg heilt stille i pc-stolen min, og redigerer og studerer bilder. Eg sende akkurat reportasje nummer to inn til avisa. Eg har jo ein del hundre bilder frå kvart hus eg har besøkt, så verste arbeidet er nesten å plukke ut kva bilder eg vil bruke? Tenkte at eg skulle dele nokre av bilda som ikkje kjem på trykk neste helg?







Bilda er frå hus nr.to i serien min om Jul på Sunnmøre. Gled dokke til fleire! Kan ikkje garantere at bilda kjem i nettavisa neste helg heller, men kanskje. Viss ikkje, lovar eg å leggje ut alle her på bloggen. OK? ;)

Eg er ekstra glad i kveld, fordi eg har funne fjerde og siste huset til serien min! Takk til Amalie for å stille opp på så kort varsel! Gleder meg sånn til torsdag! Er mildt sagt forelska i huset og kreativiteten til denne dama, berre etter eitt døgns studeringar på bloggen hennar.



Tjo Bing! Ha det flott! :) 
Den var no vel ny?







12 kommentarer:

  1. Nydelig!!! Du har absolutt funnet din nisje, du er fantastisk til å fange stemninger!!
    Lykke til, og ha en flott uke
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Så stas at du linka til meg da :) Gleder meg skikkelig! Skal bli spennende :D Tusen takk for fiiiine ord, blir kjempeglad :)

    SvarSlett
  3. Kjempespennende det du driver med da. Stå på du greier det meste du. Nyt advent også da. Klemsiklem

    SvarSlett
  4. ååå nydelig! Gleder meg til å se flere bilder :)

    Ha en NYDELIG uke :)

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  5. Så herlig Elin og jeg ser jo at du er i ditt ess;)
    Nå skal jeg innom å titte på bloggen du linket til for den måååå jo bare være fin!

    Håper du har hatt en fin start på uken:)

    Klem,Hanne

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder!
    Førjulsstemning :)

    Ønsker deg en fin ny uke!

    SvarSlett
  7. Ute, eller inne -
    Draumetausa er rett kvinne!

    Bildene dine fanger virkelig drømmer:) Du gir juleinspirasjon i bøtter og spann, og bildene av jentene på isen var skikkelig bra.
    Svart, hvitt, grått og rødt - flotte mønster og detaljer. Mmmm, drømme, drømme, drømme......

    Klem Moccamamma :)

    SvarSlett
  8. Petit papa noel liker jeg godt. Min Franske far sang den alltid for meg når jeg var lita. hehe

    Setter den alltid på til jul også. ;o)

    Knallfine bilder Elin.

    Klem Simone ;o))

    SvarSlett
  9. Virkelig nydelige bilder Elin..du klarer å gange en fin stemning i hvert enste bilde,,

    gleder meg til flere bilder..

    nyt adventsdagene..

    klemmer til deg =)

    SvarSlett
  10. Flotte bilder som vanlig. Lykke til med neste reportasje!

    Catje

    SvarSlett
  11. Flotte bilder..ja det vanskeliger og plukke ut noen:)
    ha en vakker dag...adventstaken min er ferdig i siste innlegg:)
    klemklem

    SvarSlett
  12. Hei draume-Elin,for en feiende flott heading du har...nyyyydelig! Regner med det er den vakre dattra di som er der også? Kjempefine bilder...Klem

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!