...

fredag 5. november 2010

Har regnbuen kollapsa?



For dette er første gongen eg har sett? Av og til er kameraet innen rekkevidde, når du ser noko i naturen, som du undrar deg over. Heldigvis var det slik for meg i dag. Kva er dette? Har regnbuen falle i fjorden? Ein dott av den i alle fall? Til vanleg ser vi ikkje kraftlinene som heng over sundet der ute, men i dag kom tilogmed dei raude ballane med, som er festa på wirane for at dei skal vere synlege for luftakrobatar. Ein båt var også tilfeldigvis på rett, eller feil stad i dag. Men han gav kanskje liv til bildet?



Ja slikt fasinerer i alle fall meg! :) Og som om ikkje dette var nok, har eg tatt MANGE interiørbilder i dag. Innimellom hostekulene, flytta eg litt rundt på tinga mine. Har ikkje noko nytt å vise fram desverre, men følte at det gjorde godt å ommøblere, etter ei heller trasig veke.  


I`ll be back...


ELIN


13 kommentarer:

  1. Ja nå kan en lure. Bildet var i hvert fall helt fantastisk! Og båten der ute gjorde det bare komplett.
    Håper at formen blir bedre snart og at du kan nyte helgen.
    God Elinklem!

    SvarSlett
  2. Ser ut som båten styrer rett mot gullet i gryta ved enden av regnbuen......kanskje er det ute i fjorden din den ligger?

    Fantastisk bilde!

    Moccamamma :)

    SvarSlett
  3. Så vakkert og annleis..
    Eg og såg regnbogen i går..
    Den var SÅ sterk at eg nesten køyrde av vegen, alle fargane var med..
    Om berre eg hadde hatt eit kamera akkurat då..

    Kan vere godt å ommøblere av og til. ser det med litt andre auge då :-)

    Trasig at sjuka heng i enno..

    Eg har kombinert heimekontordag og fridag, he-he.. har budjett som skal gå i balanse..

    Hs kjekk helg!

    SvarSlett
  4. Utrolig flott bilde, slikt fasinerer meg å. Ønsker deg ei flott helg og god bedring

    SvarSlett
  5. Ser fascinerende ut! Nydelig bilde og båten var helt riktig i det!

    Ha en flott helg Elin:)

    SvarSlett
  6. Hmmm, nei dette var noe helt utenom det vanlige....
    Men vakkert var det i allefall:)

    Ønsker deg en fiiin helg, Elin
    God klem fra meg

    SvarSlett
  7. Knalltøfft bilde Elin. Naturen er skjønn. ;o)

    Ha en riktig så god helg.

    Klem Simone ;o))

    SvarSlett
  8. Hei igjen..

    Det er bekkenet som krangler og helst vil ligge på sofaen.. Kommer ei prinsesse i januar, ser du..

    Ha en koselig helg...

    Litt uvant å slippe å skru av musikken ;)
    mvh Gry

    SvarSlett
  9. Hmm, rart, men nydelig og så kjekt når man har kamera liggende innen rekkevidde.
    Og her er det jo kommet så mange flotte innlegg, siden sist, jeg sover stort sett for tiden når jeg ikke er på jobb da, trosset leger og friskmeldte meg selv- men i dag har jeg bestemt meg for å holde meg våken litt og ta en tur innom blogger.

    Avis bakveggen var nydelig og fantastisk bilde av sinkbøtten og vasen, tenk at noe som en bøtte kan gjøre seg så "fin" i rett lys- herlig!

    Ønsker deg en herlig helg og sender halven solen oppover for jeg vil fortsatt ha sol her nede også;)

    Og en god bedring klem ønsker jeg deg-

    Klem fra Eli

    SvarSlett
  10. Nydelig stemningsfullt bilde du har fanga !! Ønsker deg og dine en fiin helg :) Klem Linda

    SvarSlett
  11. Så fantastisk vakkert! Aldri sett noe lignende jeg heller...
    Kjempefin blogg du har :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  12. Vakkert bilde! Så herlig! Måå jo være et sjeldent syn...
    Klem Jenny

    SvarSlett
  13. Aldri sett noe slikt, Elin. Vakkert fanget i kameraet ditt!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!