...

lørdag 6. november 2010

Albumen frå 1903... Første innlegg med ein touch av jul...



Eg har tidlegare vist bilder av korta eg fann i ein gamal album for eitt år sidan.
Albumen låg i ei kasse med gamle aviser, og eg trur eg slutta å puste i det eg innsåg kva
som låg framfor meg... Eg kan sitje og studere dei vakre korta i timevis, og dei tek meg tilbake i tid...
I dag har eg leita fram nokre med julemotiv...











Balsam for sjela...
Eg kjem sikkert til å dele fleire bilder av
korta framover mot jul :)


Nyt kvelden!

Elin




14 kommentarer:

  1. åhhh for en vakker skatt Elin..
    godt at du tar vare på den..nydelige kort :)
    nå skal jeg hjem fra jobb..nå er det helg for meg også ;)
    kos deg på lørdagskvelden!!
    klem Anne♥

    SvarSlett
  2. Alldeles nydelig....
    ha en kos kveld..
    klem klem

    SvarSlett
  3. Så heldig du er!!!!! Dette var litt av noen skatter! Må få hedersplass til jul;)?

    Kos deg videre!
    Klemmer!

    SvarSlett
  4. Ja, dette var balsam for en sjel i julemessemodus! Vakkert, Elin! Har produsert julevarer hele høsten, men den siste uka før messa skal jeg bare slappe av og prøve og overbevise meg sjøl om at vinteren har sine lyspunkt. Var ute på fotojakt i dag, og fant da noe, men er fortsatt ikke helt overbevist om at jeg liker vinteren.... Heldigvis har vi jula å sjå fram til, for jula, den liker jeg! Snøen lager julestemning ute, og du lager stemning på bloggen, da er jeg fornøyd, jeg!

    SvarSlett
  5. Nydeleg, nydeleg ........ ein skatt er dette !
    Ha ein fin lørdagskveld. Klem

    SvarSlett
  6. Nydelige kort og nydelige bilder! Håper virkelig du legger ut bilder av flere av disse skattene før jul ja!

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  7. Åh, så nydelig, Elin :) Har ikkje sett desse flotte kortene før, men dei var skikkelig flotte skatter! :) Så heldig du var, som fant slike flotte bilder :) Nydelige!

    Håper du har fine dagar :) Vi jobber på, og eg håper formen stabiliserer seg litt :) Satser på det!

    Ønsker deg ein deilig lørdagskveld sammen med dine :) Godklem!!

    SvarSlett
  8. åååå- nydelig bilder Elin.
    Gleder meg til å se mer av de frem mot jul-
    Her koser vi oss en lørdagskveld nettopp tatt bilde av minsten sovende over tegneark nå var pappas fang bedre-

    Kos deg resten av kvelden jeg får finne frem ytterklærne og ta med meg ett stykk hund ut-

    Knottes-

    Klem fra Eli

    SvarSlett
  9. Så gøy! Verkeleg flotte kort og for eit album også!
    Ein herleg skatt du har funne her.
    Gleder meg til å få sjå fleire av desse.
    Lagar ikkje så fine kort no lenger synest eg.
    Herlege kommentara frå Lillebror i innlegget i går ;-)
    Håper forkjølinga er på vei vekk frå deg no.
    Ønsker deg ei vakker helg vidare.
    Klems

    SvarSlett
  10. Så heldig du er, Elin, som finner alle disse fantastiske tingene!
    Var så artig det regnbuedottbildet ditt!
    Håper formen er bedre! Ha ei fortsatt fin helg!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  12. Så nydelige bilder! Er ikke fritt for at julestemningen er kommet til meg også, men nå er det jo ikke så lenge igjen til adventstiden begynner, jeg gleder meg! Håper du har hatt en super lørdagskveld, det har jeg! :)

    SvarSlett
  13. V
    A
    K
    K
    E
    R
    T

    ! Virkelig ein herlig skatt!

    Joda, her er snøv, men ikkje i trea;) Regner med det var haustfargane du la merke til? Litt snøv da, men mest sørpe.
    Hatt ein fin fin dag og fekk tatt nokre fine bilder av Marthe sine jenter. Ser fram til søndagen. No er det natta her.

    Klem og god bedring!

    SvarSlett
  14. Rett og slett vakkert! Så fantastisk å finne et sånt album!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett