...

søndag 21. november 2010

Rykande ferskt julekort anno 2010 :)






... men eg er ikkje fornøgd... Lyset var ikkje på mi side i dag, og sjølv om borna gjorde ein kjempeinnsats, har eg få bilder som er gode nok til julekortbruk... Men det kan godt hende at det er dette bildet som blir sendt ut? I alle fall kjekt å kunne sende ei helsing til alle dokke der ute!

Eg har jobba med reportasjer sidan klokka åtte i dag,
og kanskje dokke også vil sjå korleis utsikta mi var då?
Apropos julestemning...


Det var godt med ein tur ut med fotografering av ungane, men
søndag, eller ikkje... Eg må bli ferdig med all skriving og redigering!

Take care!


21 kommentarer:

  1. wow elin! synes det var helt nydelig jeg!!!

    klem beate

    SvarSlett
  2. Hei,ja helt enig,nydelige barn å nydelige bilder.Vakre klær å en ubeskrivelig nydelig setting.Du er bare helt rå med kameraet Elin. Ha en vakker uke som kommer med dine vakre barn ;-)Klem

    SvarSlett
  3. Synes også bildet er flott komponert, men er enig med deg i det du sier om lyset. Kanskje det hadde vært fint om det begynte å mørkne litt, og at du hadde et par lykter også med. Bare et forslag, selvsagt. :)

    SvarSlett
  4. Så nydelig julekort!!! Herlige unger :-)
    Og wow for en måne!!! Fantastisk bilde.

    SvarSlett
  5. Hei Elin!
    Du må ikke være så selvkritisk, julekortbildet er jo strålende!
    Du har gjort maks ut av lyset som var, så syns ikke du skal tenke meg på det:-)
    Kjempesøte barn du har:-)
    Og FOR en måne, herregud så kult bilde!
    Gor søndag til deg.
    Hilsen Jeanette:-)

    SvarSlett
  6. wow...nydelige bilder og den hedderen din var fantastisk....kan du fortelle hvordan du har laget den?

    Hva med å ha barna sittende på det taket...eller liggende .,..titter opp over kanten ...som noen små fjøsnisser...hihihi..
    Nei du vet vel best hvordan det skal være.
    Nydelig månebildet...skulle likt å visst innstillingene....jada nysgjerrig på ALT som har med foto å gjøre..


    ha en fin fin søndag

    SvarSlett
  7. Synes bildet var kjempe-flott jeg, Elin!! Vi har også tatt julekortbilder her i dag, men inne;) Vi orket ikke å gå ut i snøværet *ler* Gjorde det enkelt vi;) Men det er dårlig fotolys om dagen ...

    KLEM
    Anette

    SvarSlett
  8. så flott bilete av borna, ser dei er blitt eit år eldre...
    Å DEN MÅNEN!
    Take care you too!

    klem :-)

    SvarSlett
  9. Ble helt betatt av månebildet jeg. Eventyraktig, ja!

    Synes julekortbildet overgår det meste av de julekortene som bruker å dukke opp til jul - men skjønner at det er lov å ha høye krav når man er så flink som du er :)

    Ha en god søndag med skriving og redigering.

    Klem Moccamamma :)

    SvarSlett
  10. Er kjempe fint julkort bilde syns no jeg :) Vakre barn :)

    Nydelig skue du hadde i dag tidlig.. herlig :)
    Så helt magisk ut!

    Ha en fin Søndag!
    Stor og god klem sendes til deg!

    SvarSlett
  11. ..vakreste julekort jeg har sett på leeenge ;) ..nå får du nok telefonstorm med julekort oppdrag ;))
    Emma,mamma og jeg har vært på Gamleskulen og fått litt kreativt påfyll..artig at vi alle 3 er kreative og liker å lage ting :))
    kos deg med redigeringa..og kos deg imorra hos Tove!!
    god klem til deg..
    Anne♥

    SvarSlett
  12. Hei! Å for eit flott julekort, vakre barn, vakre kle og omgivelsar. Der osar stemning her. Nydelig. Ha ein fin søndag. Klem.

    SvarSlett
  13. Blåfjell...dette er ikke sant? Wow Elin!!
    Jeg er målløs.

    Julekortet er fantastisk.

    SvarSlett
  14. Fantastisk smukt julekort..:-)
    Lys eller ej, du har bare de vakreste modeller..:-o)

    Fortsat god Søndag fra Lisbeth

    SvarSlett
  15. Så vakre jule kort!
    Herlig stemmning innpå her:)

    :) fra eldrid

    SvarSlett
  16. Rå flott bilde:)syntes det ble helt nydelig jeg.
    (vil gi deg et tips:fjern snøen du har på bloggen din,for den gjør at bloggen din blir så treig for oss som skal se de fine innleggene dine.)
    Ha en fortsatt flott søndag.klem:)

    SvarSlett
  17. Hei igjen,ja skjønner godt du er travel ja,men du er jo så god til det du gjør å veldig kritisk syns jeg også ;-) Det fins jo juleskjerf til hunder også.Men vi er ikke opptatt av å kle så my på et dyr,det er jo et dyr,men den varmer litt da og om det regner eller snør så blir han ikke så bløt.Og han er fryktelig søt når han tripper rundt i den.Men jeg tror ikke jeg får kle så mye mer på han nei.Får litt vondt i magen av å se hunder som er kledd på med alt mulig rart.Tror jeg skal feste refleksbånd på den for det er det ikke.Viktig å bli sett av bilene også.Ja jeg skal vise det når det er ferdig det jeg holder på med,i 2015 kanskje...:-)

    SvarSlett
  18. Nydelig header og signatur du har fått deg! Man kan få julestemning av mindre også bildene da!!! Eventyrlige!!! Og så gøy at du jobber med repotasjer og foto! Heier på deg Elin:) Og takk for at du sprer gode ord innehos meg:) Hurra!!!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  19. Jøss dette var DRITFINT Elin!
    Du har jammen lagt sjela di i årets julekort:) Her vart det knipsing i 10 min, med to svært uvillige barn, med munnen full av bestikkelser, og ein fotograf med haudepine.. .huff, kanskje e får prøve igjen om eit par helger.
    Enklare når dei er litt eldre enn 2??

    Kjem du på fotoklubben i morga? Må nesten få med oss Magnar Fjørtoft. Spent på ka portrett du har sendt inn?

    Ha ein nydelig kveld, flinka!

    Klem

    SvarSlett
  20. Wow bildet var jo kjempe lekkert utrolig fine farger i det, jeg hadde vært kjempe fornøyd :-)

    Ha en fin søndags kveld

    Klem Anita

    SvarSlett
  21. Herlig julebilde. Som tatt ut fra en annen tidsalder.
    Vakkert og trolsk det siste var!

    Så gøy med reportasjene dine!

    Nattaklem,
    AW

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!