...

onsdag 24. november 2010

Julestemning hos Anne og Emmas Verden :)




Eg har vel aldri lagt særleg skjul på at eg ELSKAR butikken til Anne? Og å få lov å gå rundt og NYTE julestemninga... Butikken bugnar av herlegheiter, og eg er spesielt svak for alle tinga Anne syr sjølv. Hennar heimesydde julepynt er berre vakker! Lyst å få litt inspirasjon?











 Anne finn du HER
ho sender også
varer pr.
post.

Eg har fått eit nytt, spennande oppdrag i dag. Denne gongen er det noko som skal brukast på bloggen. Stikkord
er vakre klede, levande lys og
julestemning...

 

10 kommentarer:

  1. Åh så masse fint!! Nydelige bilder, spesielt av Anne:-) MÅ få meg en tur dit snart. Herligheten, det er så vanskelig å jobbe fullt! Er så masse man skal rekke på lørdagen.
    Lua ligg ute, ka du trur??
    Klem!

    SvarSlett
  2. Her var det mange godbiter, du!
    Syntes de små trompetene var skjønne!

    God onsdagskveld til deg og dine!

    Silje )

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 4.plassen! Har ikkje sett noko resultatliste og han sa ingenting om resultatet på mandag. Såg berre på facebook at e vann. Kor såg du lista??

    SvarSlett
  4. Må kome meg ein tur dit eg også..
    spennande tider for deg ;-)

    SvarSlett
  5. takk for besøket Elin..alltid kjekt når du stikker innom ;)
    ..fikk ikke tid å snakke så mye..men jeg gleder meg med deg og venter i spenning på å se hva du har jobba med i det siste ;))
    takk for så gode ord..glad du er min venn snille deg.. :))
    god klem til deg..
    Anne♥

    SvarSlett
  6. så kosleige bilder fra en flott butikk--

    Kjekt å kunne reklamere for de..så blir man kjent med nye flotte butikker..*Klemmer 0))

    SvarSlett
  7. Jeg er ganske ny i bloggeverdenen, så har en del å lære av dere som har vært her en stund...
    Bloggen din er veldig fin,-liker den godt! :-)
    Legger meg som følger. :-)
    Nina

    SvarSlett
  8. Heia søte du. ;o)

    Åhh der var det mye fint ja, tipper du var som i godtebutikken da??? hihi

    Kjempefint du har gjort det på soverommet ditt under her å. ;o)

    Klem Simone

    SvarSlett
  9. Hei så flott innlegg du har lagd av Anne og godteributikken hennes;o) Gøy å se at du er i farta med kameraet om dagen Elin. Gleder meg på dine vegne...og nå er jeg nysjerrig på hva som venter i neste innlegg. Lekre bilder fra soverommet også..og jeg fikk ikke mindre lyst på en slik vimpel kan du si..hi-hi. Ha en super fin dag! Klemz

    SvarSlett
  10. Så vakkert og stemningsfullt det var her da! Det er jo advent til helga, og idag skal jeg på julegateåpning. Man blir jo bare glad av sånne blogginnlegg som dine. Klemsiklem:)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!