...

søndag 21. november 2010

Julekort 2010 volume 2, dei var visst ikkje så verst likevel? :)










Kanskje var ikkje lyset så verst likevel? Hi-hi! :) OK! Eg innrømmer det; eg var STRESSA før i dag!
Har blitt litt vel fullt oppe i hovudet mitt, og med kurset i tillegg til alle bilda og skrivinga, ... Eg er ikkje van til å ha det så travelt! Men no skal skuldrane ned. Heilt sikkert. Og eg kosa meg stort i ettermiddag, tok ein pause frå interiørbilda, og tok meg av mine eigne skattar. Alven min frå i sommar; ho blir stadig større... Og lissjeprinsen min som er i ferd med å bli stor skulegut... Så velsigna heldig vi er som har desse to borna våre. Og dei synes til og med at det er kjekt å bli med mamma på fototur! Det viser nok att i bilda?


Nyt kvelden der ute! Tusen takk til ALLE som har vore innom, og ikkje minst lagt att så fine kommentarar. Eg kjem sterkare tilbake i veka som kjem, akkurat no blir skrivinga mi konsentrert til reportasjene. To er ferdige :) Eg har så mykje fint eg vil dele med dokke før jula er her på rett! Eg trur eg har hatt veldig godt av å jobbe, idèane berre strøymer på? Og sjølvsagt er målet å inspirere ALLE som tek turen innom! :)






26 kommentarer:

  1. så fine bilder!
    har nettopp fått mine i posten, men venter litt med å sende de ut;)

    manu

    SvarSlett
  2. Du og du så nydelige bilder. Minner meg på at det kanskje er på tide å ta bilder til julekort ja...
    Nyt kvelden
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. For noen nydelige unger og bilder!!!Du er så god!

    SvarSlett
  4. Bildene var utrolig fine! Og så kjekt at barna synes det er morsomt å være med deg! Oda må nærmest bestikkes for å bli tatt bilde av;)

    God søndag!

    klem, c

    SvarSlett
  5. Så flotte bilete Elin..

    måtte du få ei god veke :-)

    gler meg til ferdig produkt i Smp!!

    klem♥

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder :) Ønsker deg en flott uke :)

    SvarSlett
  7. Så flotte bilder da....helt nydelige alle sammen!

    SvarSlett
  8. Hei Elin!
    Så GODT å se at du er tilbake;)
    Jeg elsker bildene og innleggene dine!
    Julekortene var rålekre:)
    Håper det går bra på jobb og at kroppen samarbeider;)
    Ha en fortsatt vakker søndag:)
    Klem.

    SvarSlett
  9. Fabulous!!!
    De mest fantastiske luene - og så vakre barn.
    Jaaaa!

    SvarSlett
  10. Hej goa Elin!

    Dina bilder är såå fina och barnen är jättevackra!

    Kram
    Mia

    SvarSlett
  11. Nyyyydelige barn og så vakkert fotografert!
    Jeg tenker med grøss og gru i de samme banene om dagen og på hvordan jeg skal unngå at mine rekker tunge i det blitsen går...jaja. vi er da vant med det;)

    Med ønske om en super uke til deg vakre!

    klem,Hanne

    SvarSlett
  12. ÅÅÅ så fine bilder.... virkelig nydelig julekort..

    klemmer 0))

    SvarSlett
  13. Nei dei var absolutt ikkje så verst...
    Rett og slett nydelege var dei!
    Så naturlege og flotte ungane er bileta.
    Ser verkeleg ut som om dei koser seg med å få vera med mamma på fototur ja!
    Ha ei flotte ny veke.
    Klems

    SvarSlett
  14. Heia Elin. ;o)

    Så fine bilder da, dette blir jo kjempefine julekort! De under her var også knallfine. ;o))

    Give away på bloggen min.

    Ha en fin søndag.

    Klem Simone ;o)

    SvarSlett
  15. Skjønne barn og flotte bilder! dette kan du være mer enn fornøyd med:)

    SvarSlett
  16. Nydelig barn og nydelige bilder!!

    SvarSlett
  17. ja...disse må du være fornøyd med!
    både barn og bilder!

    SvarSlett
  18. Kjempefine bilder i de siste innleggene...så goe barn du har Elin....ta vare på tiden....vi snakket om det i går kveld min sønn og meg om hvor fort årene har gått...
    ha en fin dag..og så gøy med at du får gjøre det du liker best...
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  19. Fantastiske bilder!!
    Og skjønne modeller:)
    Så flink du er!!
    Legger meg til som følger:)
    Mandagsklem til deg.

    SvarSlett
  20. Du inspirerer meg masse Elin!! Elsker bildene dine. Nydelige julekortbilder du har tatt av barna dine :)
    Jeg har ikke fått begynt med julekortbildene enda...men det blir. Koser meg med inspirasjon her hos deg så lenge :)
    Håper du får ei fantastisk fin uke søte!!
    Klem Marie :)

    SvarSlett
  21. Nydelige bilder!! Og synes lyset var vakkert jeg!

    Ha en fin kveld videre:)

    SvarSlett
  22. Så flotte bilder! Du er bare knall go til å ta biler :-) ....en fryd å se på de!! Lykke til med reportasjene!

    SvarSlett
  23. Så nydelige bilder av dine kjære små! Har vore utan internett ei lang periode, berre så kjekt å sjå innom bloggen din igjen. Har blitt mykje å ta igjen....Gler meg til å sjå reportasjer i avisa. Lykke til, Klem fra Anne-M

    SvarSlett
  24. Å hallo! FOR noen vakre bilder av noen aldeles vakre barn! :) Skal si du vet å håndtere det kameraet!

    Det må jo være en fryd å sende ut slikt!

    Silje :)

    SvarSlett
  25. Jeg har en sunnmørskollega som pleier å si at "ikkje så verst" fra en sunnmøring er omtrent den sterkeste ros man kan få.......og egentlig er det det vi sier hjemme i Hedmarksregionen min også, når vi synes vi har laget noe som egentlig er ganske så fint...."det vart itte så verst!" :)

    Så kjekt med julekort som har et litt annet uttrykk! Kjempefine bilder. Skulle gjerne hatt 1/10 av kreativiteten din :)

    Kos deg med jobbing, det må jo nesten gi litt euforisk lykke etter så lang tid ute av dansen - men husk endelig å legge inn planlagte pauser/hvileskjær så du får senket skuldrene som du sier :) Da kommer du til å vare lenge i din nye lykke :)

    Klem fra Moccamamma :)

    SvarSlett
  26. GUD, så vakre bilder! Du er en fantastisk fotograf! :o)

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!