...

tirsdag 23. november 2010

Jul på soverommet









Denne herlege puta kjøpte eg på Kremmerhuset i går. Eg forelska meg i henne på ein av mine fototurar før i november, og i går fekk ho bli med meg heim. Har knapt kjøpt noko som helst til huset denne hausten. Og det er eg veldig stolt av! :) Men no synes eg jammen at eg fortente ei ny pute! :) Ho har fått heidersplass i korgstolen på soverommet, og eg blir så glad av å sjå på henne! Ho kjem nok ned i første etasje i næraste framtid... Eg har gode dagar, saman med andre interiørfrelste damer. Det er så kjekt å få bli kjend med nye menneske, som likar dei same tinga som eg! Tusen takk så langt til Kristine, Linda og Tove som har tatt meg med inn i heimane sine! Eg kjem til å vise fram bilder frå besøka mine, i etterkant av publiseringa i Sunnmørsposten. Eg veit enno ikkje om reportasjene kjem i nettavisa deira. Første del av serien min kjem på laurdag.

Eg skal ha nokre rolege dagar, er planen. Sola skin frå skyfri himmel, og minusgradene riv i nasen. Fekk akkurat telefon om at peisinnsatsen vår har kome til butikken. Og DET var BRA! For neste veke er det meldt ned mot tjue minus? Er det mogeleg? Heldigvis var montøren også ledig, så snart knitrar det i ved på kjøkkenet igjen! GLEDER meg! :)


Har fleire bilder frå soverommet,
men trur eg må vente med å redigere fleire
til i kveld. Håper dagen din er FIN!





14 kommentarer:

  1. Lekkert!! Og nydelig pute..
    Skjønne bilder :)

    Takk for en stille behagelig stund på bloggbesøk :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. vakkert og nydelig pute:)

    Ja nå var det nok kjekt å få vite at peiseinnsatsen hadde kommet, her og har vi gjort klar til kulden

    Kos deg resten av dagen kjære Elin

    Klem fra Eli

    SvarSlett
  3. Vakkert soverom:) Puta er kjempefin, kanskje e må skaffe me ei e og no til jul.
    Magnar Fjørtoft var kjempeinspirerende og motiverende å høyre på! Han lo godt av bildet ditt! Vi gjekk litt fort igjennom dei siste pga tida, så han kommenterte ikkje så mykje fototeknisk, men sa at han likte det godt! Dagens herligste, eller noko i den dur! :-) Resultatet kjem på nettsida i dag. Spanande.

    Gleda me til å sjå sumpen i helga!!!!

    Ha ein fin dag videre, vennen!

    Klem

    SvarSlett
  4. ÅÅÅ for en herlig pute... skal faktisk på kremmerhuset i ettermiddag... da skal jeg kikke etter denne puten..for denne var nydelig..

    og jammen fortjente du denne altså.. så flink du er som ikke snoper deg noe til huset.. det gjør jeg litt for ofte .HM:... kremt kremt..

    lekre bilder... eller alldeles nydelige...


    god klem til deg Elin... blir alltid like glad av å kikke inn hos deg..

    SvarSlett
  5. Kjeeempe-koselig pute, Elin! Og nydelige bilder!

    Ha en fin dag!

    klem klem
    ANETTE:)

    SvarSlett
  6. så herlige bilder:) den puta var berre nydelig:)

    SvarSlett
  7. Virkelig ei skjønn pute, som passet i et vinterlig soverom. :) Bilder til å drømme i!

    Hos meg ble det noen bilder ute i dag, lyset er jo så vakkert ute nå.

    SvarSlett
  8. Å for en fin pute!!!! Kjempe søt! Kremmerhuset sa du;)?? Nydelige bilder som alltid! Nyt kvelden!

    Klemmer!

    SvarSlett
  9. Wow det var en dejlig pute..:)
    Forstår godt du måtte ha den.
    Og som altid er dine billeder så flotte..)

    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  10. Å så fin den var!
    Var utover på kurs i dag..
    mykje fint å finne for den som vil fornye seg ;-)
    gler meg til Smp!!

    Ha fin kveld!

    SvarSlett
  11. Hei der lille venn!! ,) Håper alt er bra med deg og dine ;))
    Ååå for en vakker pute!! ;)
    Nyyydelige bilder som alltid!! Jeg håper reportasjene dine kommer i nettavisen hadde vært så gøy å lese og se dine flotte bilder ,))
    Herlige innlegg under her også! *NYTER* ;)
    Jeg har ikke vært på bloggen på en uke... tiden strakk ikke til, man ønsker så mye mer. Men det blir vel bedre tider hi hi,)
    Nyt av herlige dager, så godt at peisen har kommet.. det blir kaldt nå ja!! ;)
    Varme klemmer fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  12. Ja, det var ei virkeleg stemingsfull pute, kan liksom fantasere seg inn i det bildet! Og så dei vakre borna dine, Elin. For nokre skattar du har! Du tek også så fine bilde av dei,eg er atter ein gong imponert.

    Gler meg veldig til laurdag, og "Vigrabibelen", det blir kjempekjekt! (Og visst du ikkje veit kva "Vigrabibelen" er, får du spørje mamma di!)

    Klem, Regina:)

    SvarSlett
  13. Nydelige bilder...
    Virkelig stemningsfulle...
    Nyt kvelden
    Klem tove

    SvarSlett
  14. Hei! Hadde også bitt meg merke i akkurat den puta - nydelig bildepute! Så fin i den koselige kurvstolen din.

    Så hyggelig å lese at du har mange oppdrag i ditt nye virke - det høres så spennende ut! Sikkert mye å lære, og mye å oppdage! Artig å få se bilder etterhvert!

    Ha en fin og avslappende kveld!

    *Klem*

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!