...

lørdag 1. desember 2012

My daughter`s debut as a photographer

 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
Hei alle fine! Eg har prioritert helse framfor blogging siste veka, og kjem til å fortsetje med dette. Eg har problemer med høgre handa mi, i tillegg til andre muskulære utfordringar på vinterstid. Dette har vore slik i alle år. Men det er klart at det blir ekstra tøft med skadane i ryggen i tillegg. Uansett, eg har gode dagar innimellom, som eg NYT det beste eg kan. Eg har kome i gang igjen med gåturar på fjellet, noko som eg ELSKAR! Trudde ikkje eg skulle rekkje dette i 2012, men takka vere eit fantastisk vèr, kan eg nyte dette dagleg.
 
Eg har likevel forskjellege prosjekt på gang, både med interiør og andre ting.
Det kjem nok bilder etter kvart. Men det er ikkje førstepri no! 
 
I dag har eg vore på min første fotosession ever!
Det er flinke jenta mi Synne som er fotograf.
Bilda skal brukast i ei reportasje.
 
Eg kan absolutt anbefale dette til fleire;
eg må innrømme at det var morsomt
når vi føsrt hadde varma opp.
 
Så no skal eg ikkje ha panikk
for å bli tatt bilder
av lengre!
(trur eg?)
 
 
Eg vil ynskje alle der ute ein flott desember,
eg håper at månaden blir positiv for oss her i huset også.
Eg prøvar så godt eg kan, å ikkje tenkje på fjoråret.
Dette er ein fersk og ny julemånad,
som vi alle kan fylle med meiningsfulle ting!
 
 
Største klemmen til alle
frå
 
Elin
 
 
 
 
 


20 kommentarer:

  1. Jeg så bildene på fb - de var jo kjempefine!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp, kan ikkje klage når eg har personleg fotograf! ;) Ho vart overbevist om at ho skal satse på dette yrket i dag. Så gjenstår det å sjå om ho bestemte seg når ho var 12 år?

      Fin helg til deg og dine Pia!

      E

      Slett
  2. Kjempefine bileter! Fin du er og flink Synne er!! :) Håper det snart blir min tur;)) Både mor og datter takk!!

    Ha ein fin laurdagskveld. Her pakkar eg inn gåver, blir visst aldri ferdig med desse kalenderane...

    Klem!

    SvarSlett
  3. Haha det er Marianne då, er visst logga inn som Bjørn (= kjæresten) her hahaha

    SvarSlett
    Svar
    1. Skulle ynskje eg las den første kommentaren, og vart innbilsk... ;) Men las begge to på ein gong :)

      Eg kan ikkje seie at eg hungrar etter meir bilder heller?

      Håper de er friske att!

      klem,
      e :)

      Slett
  4. Flink fotograf + flott modell = herlig,sjarmerende og levende bilder :) Ditta kan dokke fortsette med begge to:)
    Toveklem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Tove, det vart i alle fall ei lattermild stund i hagetrappa :)

      Ha ei fin helg vidare!

      klem,
      elin :)

      Slett
  5. Super dejlige og flotte billeder af dig..:-)
    Hvor er Synne en god fotograf!
    Den blåfarve som lua har klær dig fantastisk. Ser ud som om været er flot oppe hos dere også.
    Rigtig god bedring med hånden også:-)

    Nyt 1. advent med familien.

    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Synne vart så ivrig, at eg måtte seie at NO var det nok bilder! (ho tok 100...) ;)
      Her er nydeleg vèr kvar dag, og eg NYT det til fulle!

      Ha ein fin første søndag i advent Lisbeth!

      klem,
      elin :)

      Slett
  6. Bra prioritering, helsa først! Nydelige bilder datteren din har tatt av sin fine mamma. Ønsker dere gode desemberdager:)

    Klem Betsy

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Betsy!
      Ho ville at vi skulle ta fleire i morgen?
      Men då er det nok julekortbilde av barna som
      må prioriterast? :)

      Nyt resten av første adventshelga!
      klem,
      elin :)

      Slett
  7. Hei skjønne Elin min venn ღ
    Leit at armen din plager deg, ikke noe kjekt
    å høre - men sikkert kjekt med en liten pause
    - helsen er viktig... Denne måneden er jo bare
    koselig da med forskjellige gjøremål sammen
    med barn og familie ღ Flinke Synne forresten,
    herlige bilder av deg :) og spennende å se hva
    neste spennende prosjekt blir og hvilken avis :)
    Flotte bilder hos deg nedover her også, alltid
    koselig og ikke minst inspirerende å titte inn
    her til deg :) Kjøkkenet ditt digger jeg bare,
    og alle de herlige detaljene i hjemmet ditt ღ
    Det er deg ja :) Ønsker deg masse god bedring,
    kos deg så best du kan og nyt adventshelg og
    uke som kommer... Stor klem fra Mette, og lille
    Bamse ;)

    SvarSlett
  8. Flink datter og flott mor ♥
    Kjempefine bilder!!

    Goood bedring foressten, er ikke noe godt det der...:(

    SvarSlett
  9. Kjempefine bilder av deg,jeg er ikke så gla i å bli tatt bilder av jeg heller...
    fin søndag!
    klemklem

    SvarSlett
  10. Kjempelekre bilder datteren din har tatt! :) Selv om det er rart å være fremfor kameraet er det veldig kjekt å ha bilder av seg selv. :) Bra du tar helsa først, det er det viktigste! Nyt desember måned, vi har jo supert vær her i Ålesund!! God søndag til deg Elin!

    SvarSlett
  11. Så fine bilete! Du er vakker! Håper du kan nyta adventstida, det unner eg deg <3

    klem Lina

    SvarSlett
  12. Flotte bilder- fin mamma og flink datter :) Også er den jo bare herlig den headingen din :) Ha en fin fin adventstid!
    Veronika

    SvarSlett
  13. Tusen takk alle saman! Det er veldig skummelt å sjå seg sjølv på bilder, det synes eg enno. Men eg har bestemt meg for å ikkje vere så pinglete... ;)

    klem,
    e :)

    SvarSlett
  14. fina:)kjempe fine og herlige bilder.flink ho e da:)masse god bedring!!<3

    SvarSlett
  15. Så herlege bilete av deg! Du har jo ingen ting å vere redd for. :)
    Og så fint med gode turar i sunnmørsfjell! <3

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!