...

tirsdag 11. desember 2012

Juletre av interiørbilder

 
 
 






 
 
Eg har hatt planar om å lage eit tre på veggen av mine eigne interiørbilder.
Det er det mange som har gjort før meg. Seinast flinke Anna-Malin med bloggen Helt enkelt 
Men så var det dette med å kome i gang. I dag var det visst dagen, for eg har fått orden på både det eine og andre. Merkeleg kor fort gjort ting er, berre ein byrjar...
 
Til alle som spør om bilder og lys i desember : det er vanskeleg!
Eg brukar stativ dagleg. Det er vanskeleg å få gode bilder på denne tida av året!
Eg brukar ikkje blitz, og eg prøver å unngå lampelys.
 
 
Elin
 
 
 


10 kommentarer:

  1. Så fine bilder! Og kjempekult juletre! Du har det så fint! :)

    Ha en fin dag! Her ligger jeg rett ut med forkjølelse.

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Kult det ble med bildejuletre!!
    Digger det sorte skapet ditt ♥

    SvarSlett
  3. Så flott juletre!! Tror jag ska laga mig ett liknande. Tack för den inspiration du & din fina blogg bjuder på....klem m

    SvarSlett
  4. Så kjempekoselig, Elin ! Jeg har et lignende på kontoret :) Laget av instagrambilder ..

    Ha en fortsatt strålende adventstid !!

    STOR KLEM

    SvarSlett
  5. Blir stadig fenget av dine gode ideer. Derfor kommer eg tilbake igjen og igjen : )

    finfin førjulstid videre i din fine heim !

    SvarSlett
  6. Så enkelt och fint!

    Petra

    SvarSlett
  7. Fantastisk ♥

    Juleklem,
    Vicky

    SvarSlett
  8. Stilig! Nå har jeg tatt meg en runde og nytt dine fine bilder!

    SvarSlett
  9. Så godt det er å få gjort det ein tenkjer!
    Veldig tøft!

    God natt klem

    SvarSlett
  10. UTRULEG vakkert alt du gjer. Huset er berre heilt perfekt, Elin. Litt misunneleg kjenner eg, i denne oppussingsfasen....

    GODT å høyre at du er bedre! Då blir det iallefall ei god jul:) Viktigste er å ha helsa i behald og vere med dei ein er glad i.

    Håper å sjå deg att snart!

    Kos deg i førjulstida. Julekort på veg.

    Klem!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!