...

fredag 7. desember 2012

Julestemning i heimen til ære for NIB

 
 

 




 

 
 
 

 

 

 

 
Lysposar med DIY-tekst og gåvepapir, Herlighet.
 
 
Ei lite aktiv bloggejente har røska seg ut av
vinterdvalen, for å lage eit innlegg til NIB si utfordring
Jul i vårt hus.
 
For her er jul i huset vårt?
Og viss eg held motoren i gang, kan det nok
bli enno meir jul i veka som kjem! Eg har tatt imot ei
utfordring om å vise meir av heimen!
 
Ikkje vanskeleg å kome i stemning i alle fall,
fjorden og fjella rundt oss er julepynta med frost og is.
Dei nydelege timane med sol frå strålande himmel, og herlege turar opp til fjellet gir
meg energi og overskot. Det blir stadig fleire av dei gode dagane. Og eg er så veldig takksam! Dei mest oppmerksame ser kanskje at det har blitt forandringar på stova? Når ein får eit gåvekort på 2.500 kroner frå Maxbo, er det liten tvil om kva eg ynskjer meg? Ja, den svarte veggen held ut nesten eitt år, men har no tatt ferie på ubestemt tid... Og eg ELSKAR min nye, kalkgrå vegg frå Jotun. Med den finaste matte finishen! Gorgeous! :) Og kontorplassen flytta på seg også, nesten av seg sjølv...
 
 
Ha ei vakker desemberhelg der ute!
Og stikk innom NIB for meir inspirasjon!
 
 
Elin
 
  


21 kommentarer:

  1. Du får det til!!

    Måtte dagane fortsatt vere gode <3

    Adventsklem

    SvarSlett
  2. Her var det mye fint, tøffe de lyslyktene :-)
    Lykke til og ha en fin helg, klem Anita

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Anita!
      Ha ei fin fin helg!

      klem,
      e :)

      Slett
  3. Beautiful, but I don't understand. Is this your office, or the office of your daughter?. Wishing you a great weekend! warm greetings also from the mountain, Barbara

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi Barbara!
      This is my office in a corner of the livingroom.

      Have a nice weekend!

      Elin :)

      Slett
  4. Så flott bidrag Elin!!
    Lekker smekker stemning ♥

    ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  5. Absolutt gorgeous! Veldig Draumesidene og det er min favoritt vet du ;)
    Håper du fortsett får gode dager, det unnes deg stort :)
    Klemmer :)

    SvarSlett
  6. Nu håber jeg ikke at det er du som har malet væggen med din dårlige hånd?
    Du skulle jo slappe av Elin..;-)
    men fint har det blitt..og flot bidrag til NIB..:-)

    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Hmmm... ikkje måla alt då. Men litt... Det stoppa av seg sjølv kan ein seie ;)
      Og sidan det snart er jul, måtte mannen fullføre...

      Ha ei fin fin helg Lisbeth!

      klem,
      e :)

      Slett
  7. Svar
    1. Ah! Mari! DET var litt av ein kommentar å få! :)

      God helg!
      klem,
      e :)

      Slett
  8. Så utrolig vakkert! Du er så flink. Sier det hver gang, men mener det altså;);) Det er bare rålekkert!
    Tar så mye inspirasjon fra deg til vårt nye hus som er på vei opp:)
    Ha ei herlig helg.
    Klem:):)

    SvarSlett
  9. Ahh, perfeksjon! Fryd for øyet:)

    SvarSlett
  10. Her var det mye fint å hvile øynene på! Et flott bidrag :)
    God helg :)

    SvarSlett
  11. Så läckert. Vackert. Gillar!!!
    Kram Eva

    SvarSlett
  12. Nydelig som alltid :)
    Kos deg i vinterland :)
    klem

    SvarSlett
  13. Utrolig flott bidrag!
    Klem Nicco

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!