...

torsdag 20. desember 2012

Julestove, eg har kjøpt presangar til meg sjølv...

 
 
 
 
 
 

 
 




 
 
I dag vil eg anbefale ein fiiin nettbutikk, Nord Design. Eg bestilde nokre julegåver
til meg sjølv, og eg er fornøgd! Nord Design har mange fine merker, fin sørvis og rask levering. Eg har hatt lyst på Kahler produkt leeenge. Men har tenkt at det kanskje er ein slik "bloggting", at eg hadde blitt fort lei. Eg kan med sikkerheit seie at eg IKKJE blir lei av vasen og skåla eg fekk i posten i går. I`m in LOVE! Skåla står på kjøkkenbordet, men vasen har fått plass på stova med lerkekvist i. Granputa frå Fine little day tilførte akkurat nok julestemning i sofaen. Og den skal få vere der etter nyttår også. Sukk! Nei, no er eg fornøgd altså!
 
Sola kom inn vindua når eg tok bilder,
i morgen snur ho! Og som den vårjenta eg er, får eg kribling i magen
av tanken på at det går mot lysare tider. Eg gjekk årets lengste og raskaste tur i går, heilt opp til fjellet. Rekordane mine blir slått for kvar dag. Vil takke for alle herlege helsingar på forrige innlegg, eg hadde ein flott 18.desember! Og eg skal fortsetje å skape magi utover vinteren 2013. Eg vil ha igjen livet mitt, og eg har lyst "å bli meg sjølv" igjen. Det går desverre utover blogginga, men eg håper at folk kan bli inspirert likevel. Eg er hyppigare innom INSTAGRAM med bilder, så du kan finne meg der under draumesidene.
 
 
Med ynskje om ein fin fin innspurt
til JUL for alle!
 
 
Elin
 
 


16 kommentarer:

  1. NYDELIGE bilder!! Kan jeg dele innlegget ditt på facebooksiden vår?
    Takk for kjempefine ord, det setter vi stor pris på!!

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder:) Nydelig pyntet!
    Klem

    SvarSlett
  3. Kära Elin du har det så vackert i ditt hem! Fina saker du har beställt, skall titta in på nätbutiken!
    Önskar dig en riktig härlig jul och allt gott om vi inte hörs innan dess!
    Kram Raina

    SvarSlett
  4. Jag är bara helt störtförälskad i allt vad renar heter den här julen ...*skrattar.

    vackert som vanligt hemma hos dig.

    Kram och ha en fin, fin Jul.

    Pernilla

    SvarSlett
  5. ÅÅÅÅÅ så mye fint,passet pefekt hos deg alt sammen.Puten med grantrær er så kul.
    Herlig julestemning.En riktig god jul til deg og dine kjære.
    KLem Heidi

    SvarSlett
  6. Veldig fint ble det, og akkurat like stilig som du alltid får det til! Nyt førjulsdagene som er igjen!

    SvarSlett
  7. Kjempe flott:):) De har sååååå mye lekkert i den butikken!

    SvarSlett
  8. Aldri feil med gaver til seg selv! :-)

    SvarSlett
  9. Nydelig ღ - ønsker meg også
    - og kjekt med julegaver til
    seg selv :)
    Ønsker deg fortsatt fine
    førjulsdager, og god helg ღ
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  10. God jul,- takk for iår og fine innlegg,- vi høres til neste år!!!
    Godt nytt og friskt år.
    J

    SvarSlett
  11. Berre nydeleg altså..
    Og ikkje minst nydeleg å høyre at du har det bra.

    klem frå ho som ser sola skine på eit fjell ;-)
    men som må ta ein siste arbeidsinnspurt på jobb før det vert Jul..

    SvarSlett
  12. Digger den granputa!! :) Så flott at det går fremover Elin! :) Bare tenk på hvor deilig neste år skal bli!!
    Godklem til deg på denne fine fredagen!

    SvarSlett
  13. Jeg elsker Nord Design jeg også :) Digger stilen din. Hvor har du kjøpt den stilige adventstaken du har i vinduet? Vi trenger ny!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei anonym! adventstaken kjøpte eg hos Ellos i august ;)

      Takk for fin kommentar!

      klem,
      elin :)

      Slett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!