...

lørdag 15. desember 2012

It`s beginning to look a lot like...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lys, lys hvor er du? Jammen glad det berre ei veke igjen til sola snur! :)
Men det vart bilder i dag også! Kanskje kjedelege, fargelause og litt dystre? Det er vind
hos oss, men ingen nedbør. Synes synd i alle som har storm + snøv i tillegg. Her er
det juletrehandel som står på agendaen. Det blir nok ei traust gran, som vanleg.
 
Eg skal også lage ei ladning til med peparkakemuffins,
deler nok oppskrifta her inne ein av dagane før jul. VELDIG gode!
Laga sist laurdag, men dei var borte før klokka 12
på søndagen...
 
 
Elin
 
 
 


14 kommentarer:

  1. The star of snow in the frame is a lovely detail!
    In Barcelona now have 20 degrees and sunny;)

    SvarSlett
  2. Super Hyggeligt!
    God Weekend

    SvarSlett
  3. gleder meg til den muffins oppskriften- herlige bilder-like always!

    SvarSlett
  4. Her blir det tradisjonell pepperkakebakst i morgen! Ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  5. grana er ikkje traust... den er koselig og tradisjonell... en kan messe m ymse her i huset, men ikkje treet :) hehe... :) sånne "trend" trær kan en pynte med i gang og sånt... men i ståva... grana! :)
    Gleder meg t me skal pynta tre! :)

    syns bildene dine va fine.... :) og flott pynta... :)

    Her e d storm, så i natt har båten vår røke seg og me e no båtlause... :(

    klems Diana.

    SvarSlett
  6. Vakkert pynta!
    Her har eg bore ved, men ikkje vaska golvet..
    Vogga er rydda bort og krakken, tja..

    Lev så vel :-)

    klem

    SvarSlett
  7. Lekkert! Rett og slett.
    Herlig stil og kombinasjoner du har.
    Åsså så mye fin pynt som du har!
    Den der banneren kan man jo bare drøm om :)
    JAA!! Pepperkakemuffins må jo bare bli en hit!

    Takk for så mye fin inspirasjon

    *Mari*

    SvarSlett
  8. Lovely, lovely, lovely! Always! I ♥♥♥ your blog!
    Greetings,
    Bianca

    SvarSlett
  9. En jul helt i min smak!! Glädjer mig till att se hur du pyntar ditt juletre. Vi ska nog hämta hem en gran i morgon. Ha en skön lördagskväll....krams m

    SvarSlett
  10. Pepperkakemuffins lyder godt..:-)
    Glæder mig også til det går mot lysere tider igen. Her stormet det så meget i går og i nat, at min svigersøn kjørte fast en en snødrive og måtte gå tilbake til jobben sin.
    Der måtte han overnatte, det vil sige at han ikke sov og er ikke hjemme endnu.
    Bilen er på værksted for sikkerheds skyld og nå har vi haft en stor gravemaskin på besøg så min datter kan komme afsted og hente ham.
    Her var vindstøt av orkanstyrke og jeg skal love for at det pep rundt hushjørnene.
    Hater stormvær!

    Adventsklem fra Lisbeth...:-)

    SvarSlett
  11. Super leire Bilder, og så lekkert komponert alt! Dette kan du, Elin;)

    SvarSlett
  12. Lekre:leire, hehe...går litt fort her i blandt;)

    SvarSlett
  13. Herlige bilder! :) likte veldig godt den banneren med merry christmas! :)Jeg også gleder meg til solen snur, skal bli deilig å gå mot lysere tider! Fin søndag til deg Elin!
    Klem

    SvarSlett
  14. mMmmMmMmm pepperkakemuffins hørtes ikke feil ut:)
    Lager et pepperkakebrød som er godt jeg...som en formkake lissom;)

    Nydelig julepyntet hos deg...skikkelig Elin stil:):)

    De snøkrystallene du har på den svarte skapet ditt,
    har du klipt ut de selv eller?
    Har så lyst på sånne...inspirert av Julekongen;) hihi

    Kos deg med 3. advent:)

    Klem Lise

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!