...

søndag 16. desember 2012

Jul på kjøkkenet

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Eg har fått ein kjempekjekk forespørsel om å vise bilder frå
vårt julepynta hus. Klart ein takkar ja til slikt. I dag har eg til og med pynta
juletreet på kjøkkenet, ei veke før enn vi brukar å gjere det. Det skal få stå kaldt fram til neste helg. Eg viser sjølvsagt alle bilda etter at dei er publiserte. Men her er ein aldri så liten sneak peak ;)
 
Desembersola fløymde inn vindua medan eg tok bilder.
Til å bli kjempeglad av. Eg kan ikkje huske ein så flott julemånad?
Eg har akkurat gått ein lang tur opp mot fjellet, og lyset i skyene etter solnedgangen var magisk.
Ikkje vanskeleg å kome i den rette stemninga, sjølv om vi nesten ikkje har snøv.
 
 
Ynskjer alle ein fortsatt fin adventsøndag!
 
 
Elin
 
 
 
 
 


7 kommentarer:

  1. Kjempegøy med sånne forespørsler :)
    Ser du har de skjønne hjortene fra Søstrene Grene , digger de !!
    Angrer på at jeg ikke kjøpte fler enn 4…

    Kos deg i det nydelige hjemmet ditt
    klem klem

    SvarSlett
  2. Inspirerande bilder som alltid!!! En dag ska jag ta en titt tillbaka på alla dina inlägg men då vill jag ha lugn & ro så att jag kan tanka ner alla bilder i minnet. Klem m

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder som alltid Elin. Du har det så fint.

    EVA

    SvarSlett
  4. Så fina bilder Elin!

    Fin advent!
    Petra

    SvarSlett
  5. Gleder meg til å se resten av bildene! :) Lekkert pyntet bord!

    SvarSlett
  6. Åh, så flott. jeg kunne tenkt meg å se mer av treet ;)

    SvarSlett
  7. Find Bilder hemma hos dig :) önskar dig en riktig bra veckan
    Kram/Marion

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!