...

fredag 21. desember 2012

Pepparkakemuffins

 
 
 
 

 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 Oppskrifta fann eg HER
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Her har vi baka siste halvparten av den ferdige pepperkakedeiga,
og feira at skuleferien er i gang. Medan vi var i gang, laga eg ein ny
omgang med pepperkakemuffins. Borna har allereie ete ein god del av baksten vår, og det er berre fint! Absolutt best når alt er nylaga :) Om det er vanskeleg å få til? Eg trur eg er veldig heldig når eg ein sjeldan gong bakar ting? Muffinsane har blitt store og fine, og passeleg steikte. Formene er frå Nicolas Vahè, Herlighet. Lurt å bruke formfeitt! Men her har vi funne ut at det er greit å ete ut av forma med skei. Og så lagar vi RIKELEG med ostekrem... ;)
 
Ellers er lysestaken på bordet heimelaga, med små, svarte lys frå Herlighet.
Stjerner og juletre i kanelbark og svarte pappstjerner frå same butikk.
 
 
Eg veit ikkje om eg burde ynskje alle ei god jul,
det kan no hende at det kjem eitt til innlegg
før måndag?
 
 
God helg i alle fall! :)
Tusen takk for alle fine helsingar!
 
Elin
 
  


22 kommentarer:

  1. Vilken fin ljusstake! I like!

    God Jul.

    Kram Lena

    SvarSlett
  2. Mmmm så gode ut !
    Herlig lysestake :)
    Kos deg !

    SvarSlett
  3. Så utrulig fine bilder,ein fryd å sjå og dei muffinsene dine såg knakandes gode ut:)
    Håper du har fine dager og at formen er bra!
    Gode klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så gode og vakre de så ut på samme tiden! Vakkert;) Fine julehelg...

    SvarSlett
  5. Mmmm, de så gode ut:))
    Og så nydelige bilder - som alltid hos deg Elin!

    Ønsker deg og dine en fantastisk flott jul!
    Kos dere max ♥

    SvarSlett
  6. väldigt fina och ser goda ut också
    kram Nilla

    SvarSlett
  7. Mmmmmm, de så herlige ut!!! Gøy med noe annet enn de tradisjonele pepperkakene da ;o)))
    Nydelig bilder også!!!

    Juleklemmer Elisabeth

    SvarSlett
  8. Så fristende bilder, får lyst til å smake. Nydelig.

    God jul til deg Elin:)

    SvarSlett
  9. Så lekkert bord Elin og nydelige muffins! Elsker fargene svart og hvitt, får aldri nok :)

    Ønsker deg en riktig god jul!

    Juleklem Lene

    SvarSlett
  10. Ser kjempegodt ut! Takk for at du deler oppskrift :)
    Ønsker deg en riktig god jul ♥
    Klem

    SvarSlett
  11. De så kjempegode ut! God helg, og ta gjerne en titt på mitt siste blogginnlegg hvis du har tid! :-)

    SvarSlett
  12. De muffins ser lækre ud og med ostekrem...mmmmmmmmmmmmmm:-)
    Flotte muffinsforme også, me like.
    Lækker lysestage også, du er som sedvanlig så kreativ..:-)

    Jeg ønsker dig og din smukke familie en skøn og dejlig jul.
    Glæder mig til at følge dig videre frem i det nye år.
    Jeg har fået ny computer med Windows 8 og der er virkelig meget at sætte sig ind i..godt jeg har min søde svigersøn i huset til at hjælpe mig..;-)

    Stor juleklem til dig fra mig/Lisbeth

    SvarSlett
  13. Dear Elin,
    your Blog is so inspired!! I love your homestyle so mutch. Black and white are also my favorit colours and your muffins look verry nice.
    Merry xmas to you,
    Emma from Germany :)

    SvarSlett
  14. Nydelige bilder. Nå fikk jeg lyst på pepperkakemuffins :)

    God Jul til deg og dine.

    Klem Lene

    SvarSlett
  15. Jag önskar dig en underbar jul med glädje och kärlek!
    Tack för dina varma hälsningar och din vackra blogg!
    Julkramar Raina

    SvarSlett
  16. Dear Elin,
    I got you on my instagram account and was wondering what kind off blog you have. What a beautifull one!! I am going to follow yours.
    See you on instagram and you see my comment definitely on your blog, Sweet greet.
    www.martinevianen.blogspot.nl
    insta martinev67

    SvarSlett
  17. Ønsker deg og dine en
    riktig god jul:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  18. Ønsker deg og dine en fantastisk jul:)
    Klem

    SvarSlett
  19. I wish you a merry christmas and a wunderfull 2013! Thanks for your beautiful pictures!!
    Greetings,
    Bianca

    SvarSlett
  20. Med et ønske om en god jul til deg og dine Elin! :)
    juleklem

    SvarSlett
  21. Velsigna Julehøgtid til deg og dine!
    Varm klem

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!