...

søndag 9. desember 2012

C h r i s t m a s - m y w a y

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I asked my daughter yesterday, if she was disappointed of my
Christmas style. I know this is not the traditional way to decorate a home for the season. She smiled at me, gave me a hug and said : I love you, I love your decorations and I think we have a lovely home.
 
Sometimes I wonder, if my passion for interior ruins my childrens
expectations? Why do mum always have to do something new and different from the more "normal" people choices? But after my daughters answer, I breath in and out, and smiled.
 
I will continue to make Christmas - my way.
 
 
I wish the best for everyone!
 
 
Elin
 
 
 


26 kommentarer:

  1. And she is so right. You have a lovely house!
    Just love it!
    // Lene

    SvarSlett
  2. No she won't be disappoited for sure! Your home is so beautiful. Please keep on holding this style, which is wonderful! Warm greetings, Barbara

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you Barbara!
      Have a lovely week!


      elin :)

      Slett
  3. Blir helt stum av det nydelige hjemmet ditt :)

    *Mari*

    SvarSlett
    Svar
    1. Du må ikkje bli stum Mari!
      Her er ikkje noko ekstra,
      ganske enkelt det meste :)

      Ha ei fin fin veke!
      klem,
      elin :)

      Slett
  4. er jo helt nydeli :) og hvorfor gjøre som alle andre? Her skal det ganske mye til før det kommer noe rødt i hus....ikke det altså! Syntes det kan være kjempefint det!! Men gjør det man selv vil! Er jo ikke bare "pynten" som skaper den gode stemninga...er jo de som bor i huset som skaper det! God førjulstid til deg og dine :)
    Og så må jeg bare spørre....hvor har du fått tak i det hvite papirjuletreet på spisebordet? Og magnetclipsene? Kjempefine!!
    Carina

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Carina!
      Juletreet kjøpte eg på Traktøren (faktisk ikkje heilt sikker)
      Klypene er frå Granit.

      Ha ei fin veke!
      klem,
      elin :)

      Slett
  5. Skönt att få en sån fin bekräftelse!

    Kram Lena

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt at barna held ut
      med mine heller
      spesielle idèar ;)

      Fin, ny veke til deg!

      klem,
      e :)

      Slett
  6. ...and this is the secret of a happy, wonderful life: to go your own way, without to deliberate, what other peoples are thinking about....
    Wish you a great advent season!
    Hugs
    FrauHummel

    ...and excuse please my bad english...tz-tz-tz...! ;oD

    SvarSlett
  7. Ja fortsett å gjøre det på din måte!! :) - Du inspirerer i allefall meg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, det var veldig fint å høyre!
      Skal prøve å ha nokre innlegg til før jul :)

      Fin veke til deg!

      klem,
      e :)

      Slett
  8. Du har flotte ungar, og ein flott heim, Elin!
    Spesielt når det kjem til jul er eg innmari tradisjonell..
    Men eg eeeelskar å sjå slike inspirerande bilde som av jula di for eksempel.. Grise-lekkert!!
    Og eg får heilt klart julestemning ;)

    Ønsker deg ei strålande ny veke Elin! Klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg er vel mest opptatt av at alle bør gjere ting på sin eigen måte, anten det dreier seg om interiør eller meir viktige ting i livet. Kjekt at du kan finne inspirasjon her inne! Prøvde meg med nokre knallraude puter i dag, men beheld kun ei i ein stol på stova ;)

      Ha ei flott veke du også Idun!

      klem,
      e :)

      Slett
  9. Hei, Titter innom og ønsker deg en god advent! klem Siv:-)

    SvarSlett
  10. Gjer det på din måte min venn!
    Det er det beste for alle..
    Hugs du er unik!

    Varm Adventsklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Sigrid,
      det er nok på mange andre viktigare
      områder i livet ein også må våge
      å gjere sine eigne val.

      Klem,
      e :)

      Slett
  11. Nydelige bilder. Smiler litt for meg selv når jeg leser om din datters kommentar, her i huset har vi nettopp hatt en diskusjon på endringer av tradisjonell julepynt, jeg vant ikke den, gitt...

    Men jeg koser meg med bildene fra bl.a. deg, får ideer, og litt nytt vil nok snike seg inn:)

    Fin ny uke til deg:)

    SvarSlett
  12. Så fint innlegg:)
    Eg likar også julestilen din veldig godt!

    God 2.søndag i advent:)

    SvarSlett
  13. Samme tanker har jeg, Elin:):) Og min mor komenterte det sist hun var her....og blir litt lei meg skal jeg være ærlig. Rød jul får dem hos besteforeldrene har jeg sagt;) Men det kan endres med årenes løp, time will show. Fint innlegg!

    SvarSlett
  14. Viktig er det å gjøre det man trives med. Dette er både umåtelig stilrent,vakkert og inspirerende. Du har så mange fine tips å komme med. Jeg ble opptatt av de rådyrhornene!Jeg har da to sånne i kjelleren. Nå skal de fram på kjøkkenet mitt også! Ønsker deg glade dager mot julen :)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!