...

søndag 2. desember 2012

Iskaldt ute, kos og varme inne

 
 
 


 
 
Tenk at det vart 10 minus, og for kaldt til fotografering av borna på fjellet, slik planen var.
Men fekk kjekt besøk, og kosa oss inne framfor peisen i staden for. Vi kunne knapt fått ein flottare første søndag i advent. Fjorden og fjella er vakrare enn nokon gong før, kanskje for at eg er så ubeskriveleg glad for å vere ute på lange gåturar igjen. Eg har hatt nokre dagar med smerter, men håper på nokre fine dagar igjen i den nye veka som ventar. Vèret skal visst vere det same, nesten som eit eventyr. Eg elskar desember når dagane er så lyse, og gir så mange eventyrlege opplevingar.
 
 
Takk for fine helsingar her inne, på mail,
og FB! Håper at nokon er glad for nokre uventa bilder, eg må innrømme at
eg blir frista til å blogge når folk bed så fint ;)
 
 
Nyt den nye desemberveka!
 
 
Elin
 
 
 
 


31 kommentarer:

  1. Hei på deg=)!
    Ja, dette herlige været kan bare fortsette=)! Selv om jeg blir dårligere av denne kulden.. Det er så vakkert ute=)! Ønsker deg gode dager videre, håper at smerten holder seg borte!!

    Klemmer!!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for fine ynskjer for dagane som kjem!
      Ynskjer det same for deg! Håper du blir bedre også!

      God klem!
      elin :)

      Slett
  2. Hi Elin - it is so funny, I just had a look at my list, to see who has posted something, and I didn't find something from you...so I went to look tv, but there was nothing interesting and I went back to the laptop and what I find? A post of you, dear Elin. I love so much your pictures! I hope you stay better and wish you a wonderful time of Advent! Warm greetings from snowy Switzerland, Barbara

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you Barbara! I try to slow down with the camera, but with minus ten degrees outside, we skipped the trip to the mountain, and stayed in today. Then I chose to blog instead ;)

      Have a lovely week!

      Elin :)

      Slett
  3. Jag kan bara drömma om hur vackert det måste vara på fjället och över fjorden!

    Kram Lena

    SvarSlett
    Svar
    1. Veot du Lena; eg skal ta nokre bilder i løpet av neste veke, og dele her inne! Kanskje fleire lurer på kva utsikt det er eg får nyte på turane mine!

      God veke!
      klem,
      elin :)

      Slett
  4. Håper virkelig du får noen smertefrie dager framover. Ikke godt å ha det vondt :/ Ha en fortsatt fin 1.søndag i advent :) Klemmer herfra!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Eg tek imot alle gode dagar med åpne armar!
      Ha ei fin fin adventstid!

      klem,
      elin :)

      Slett
  5. - alltid koselig å se nye
    innlegg her hos deg ღ
    Vakkert som vanlig og så
    kjekt å høre at dagen har
    vært så fin ღ Vakkert her
    også, blå himmel, sol men
    isende kaldt - huttetuuuu
    Godt å være inne da :)
    Ønsker deg en fin advent
    Klem fra Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Mette! :) Ti minus her i kveld.
      Men så nydeleg på dagane, meir som eit eventyr!

      Ha fine dagar saman med gutane dine!

      klem,
      elin :)

      Slett
  6. sjå der,ja :) koselig... Det gjer så godt for oss andre med nokre små,vakre "drypp" frå deg ;))

    SvarSlett
  7. Hei skjønne Elin:)
    Så utrulig vakre bilder under her som dattera di har tatt,så fine vinterbilder og du har ei flink datter og så gøy visst ho liker det like godt som deg å ta bilder:)
    Kjempefine header du har fått,eg fekk endelig til å ordne min,nå veit eg litt korleis eg gjere det så kan skifte den litt oftere enn 2 ganger i året,hihi:)

    Håper du får ei god tid framover og at du får krefter til å gjere det du vil og har lyst til,alltid like kjekkt å sjå dine vakre bilder og det eg liker og med deg og bloggen din er at du er så jordnær og ekte,ingen overfladiske ting å spore!men er sån at ein koser seg her inne,sjølv om eg ikkje kommenterer alltid så skal du vite at eg leser kvart einaste innlegg:)

    Ein fin kveld til deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Lillian, var innom deg før i kveld ;)

      Nyt veka!

      klem,
      elin :)

      Slett
  8. Er visst kaldt over hele landet nå, og med kulden kommer lyset som jeg er så glad i:) Så glad på dine vegne for at du kommer deg ut på tur, måtte det bare vare:)

    Nydelige bilder som alltid!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Ingeborg! Her er det største prosjektet å sjå lyst
      på dagane i desember! Og då hjelper det med sollys og godt vèr!
      Håper du også har fine desemberdagar!

      God klem,
      elin :)

      Slett
  9. Så dejlig og høre at du koser dig og været er så lækkert..:-)
    Her har også været flot blå himmel og sol idag..men iskoldt..brrrrrrrr..
    Man kan jo føle det i alle de gamle led og muskler når det blir så kaldt.
    Kan tenke mig at fjell og fjor tindrer i sådan et vær.
    Godt med pejs og hyggelig besøk..:-)

    Ha en dejlig 1. advents aften.

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Kulden er ei utfordring, ja. Har vore inne i dag.
      Men håper på ein fototur på fjellet med bil i morgen.

      Fin veke til deg!
      god klem,
      elin :)

      Slett
  10. i love that black-white-style in your house... it makes it look so comfortable and that old hanging cupboard is just lovely :)

    i have an old cupboard im my kitchen, which is also missing the glass in one door ;-)

    have a nice evening!
    salma

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you Salma!
      I love things, that`s not perfect.
      The missing glass is charming in my eyes :)

      Have a nice december-week!

      elin :)

      Slett
  11. Jeg synes du er heldig som kan nyte sol i desember (og det flotte hjemmet som du har). Knallfine bilder og interiøret ditt er så lekkert sammensatt ♥ Fortsett å nyte dagene dine du, håper du får mange av dem :)

    Klem fra Therese

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen-tusen takk for fine ord!
      Eg er så takksam for alt lyset vi opplever her i desse dagar.
      Kortar vinteren veldig.

      Ha ei fin fin vinterveke du også!

      god klem,
      elin :)

      Slett
  12. Svar
    1. Thank you Anna!

      Have a lovely, new week!

      elin :)

      Slett
  13. Nydeleg Elin!
    Og så flotte bilete Synne har tatt av deg!!
    Flinke dokke er :-)

    -fin Adventstid-

    varm klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Sigrid, det er vel det nærmaste eg kjem ein behageleg fotosession?
      Ho fekk meg til å storflire, og eg er så glad i det øvste bildet, fordi eg
      faktisk ser lukkeleg ut? Eg føler meg alltid så alvorleg etter desse siste åra.
      Så eg er glad vi gjorde eit forsøk :)

      Ha det herleg i dei lyse, fine dagane som ventar oss!

      god klem,
      elin :)

      Slett
  14. Fantastisk kjekt å sjå at du er i gong med fjellturane dine att, eg har forstått at dette er ei viktig energikjelde for deg. Så glad på dine vegne :-) Her er det også kaldt og godt ute, og masse masse snø! Eg ELSKER det :-) Tenk å få feira første helga i advent med mykje snø, også i Stavanger. I helga har me vore hos svigers og kosa oss, heile svigerfamilien samle, heile helga. Me har ledd, kosa oss, spist, mimra og vore i lag. 11 stk til kvart måltid... hatten av for svigermor og svigerfar. Sesongens første pinnakjøtt måltid er fortært, no gleder eg meg til julafta - pleier normalt ikkje smaka på det før julafta - men det smaka framifrå!

    Veldig kjekt å sjå bilder av deg. Synne er flink! Og du er ei nydelig, flotte dama! No har eg funne fram adventstjerna av drivved som eg vann på bloggen din i fjor. Den blir det tradisjon å finna fram :-)

    Klem Eli

    SvarSlett
    Svar
    1. Det høyrdes fantastisk ut Eli! Våre store familietreff har liksom stoppa av seg sjølv. Alt vart forandra etter at pappa døydde, og tanteungane mine vart så store at dei fekk eigne svigerfamiliar. Eg saknar dei store juletreffa, sjølv om det også var eit fole styr.
      Her er ikkje snøven komen enno, men for min del gjer det at eg får vere opp på det kjære fjellet mitt... Eg ELSKAR å gå oppe på skogsvegen under dei mørkegrøne granene, og kjenne på kor levande eg er. Eg kan finne på å gråte ein skvett av rein og pur glede... I dag er her ti minus, så eg held meg inne. Vanskeleg å halde varmen med mitt noko haltande tempo, men eg håper på ein tur i morgen.

      Eg hadde gløymt av stjerna?
      Så bra viss du likar henne! :)

      Ynskjer deg og dine ei flott desemberveke!

      God klem,
      elin :)

      Slett
  15. Så koselige bilder du viser. Her er det også kaldt. Har ikke lyst til å bevege meg utenfor døra, men snø i sprossene og fyr på peisen er jo veldig kos da! :-) Ønsker deg og dine en koselig adventstid. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Høyres ut som ein god plan? Eg prøvde meg på ein gåtur før i dag, men det er for kaldt til at det er behageleg? Desto bedre å kom inn igjen til ein sprakande peisovn! :)

      Ha fine dagar mot jul Hilde!

      klem,
      elin :)

      Slett
  16. ja sant det ha vert helt magisk lys i det siste,elske denne tida,og det rosa eventyrlige lyset:)fint du ha pynta..digga dei kvite juletrea på stovebordet!kos deg masse og nyt dei friske dagane:)klem

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!