...

fredag 16. november 2012

Winter in the bedroom | Vinter på soverommet

 
 








 
I have realized that I have a lot of foreign readers. And I appreciate it a lot!
I hope you find some meaning in my texts, using the translator on the top of the blog.
A bit funny translation, but I guess you get an impression of what stories I try to tell :)
 
The last months have been crazy, I never believed that The dreampages (Draumesidene), should have such big audience. It looks like the counter will pass 50.000 unique hits october/november 2012. I want to thank you all for visiting my blog!
 
The pictures today, are from the master bedroom.
 
Have a nice weekend!
 
*
 
Kjære alle saman der ute! Eg vil takke for ENORMT mange besøk siste vekene! Teljaren ser ut til å passere 50.000 unike treff for siste åtte vekene. Utruleg! Bloggen åpnar stadig nye dører for meg, og prosjekt og jobbtilbod snik seg inn i mailboxen  med jevne mellomrom. Dette er fantastisk, med tanke på min situasjon, og korleis eg har streva med å kome meg gjennom siste åra, og spesielt 2012. Det viser at ein faktisk kan lukkast, sjølv om alt anna skulle tilseie at ein berre skulle lagt seg ned og gitt opp. Eg har eit intenst ynskje om å bli bedre, og få ta til på ein annan kvardag. Enn så lenge gjer eg det beste ut av dei dagane eg er så heldig å få vakne opp til.
 
Fotolæraren min skreiv til meg forrige veke, at han likte at bilda mine er så lyse og optimistiske, trass i at eg ikkje har det så bra. Dette var veldig kjekt å høyre. På ein kommentar for nokre veker sidan, skreiv ein lesar at bilda mine lyste av fred og harmoni. Eg er svært glad for at det eg skaper, kan gi slike signal til dei som ser bilda, for det er slik eg ynskjer å få vere sjølv.
 
Bilda i dag er frå soverommet, og ein ser ein skimt av loftstova som ligg vegg i vegg.
 
 
Ynskjer alle ei god helg!
 
 
Elin
 
 


17 kommentarer:

  1. Fine bilete teke av ei fine taus i ein fine heim!

    Fine helg ynskjer eg deg :-)

    SvarSlett
  2. Wooow, det var skikkelig fint!! God fredagskveld til deg :)
    -Ellen Louise

    SvarSlett
  3. Ikkje rart du har mange treff, du har en av de aller beste bloggene og er flink å gi av deg selv og inspirere :) og gratulerer så mye med finaleplass hos NIB. Velfortjent og du har fått min stemme :)

    God helg
    - Gunn

    SvarSlett
  4. Dear Elin - I love your bedroom. And I love the grey wall and the black and white contrasts! And the night boards are the same, as I have one from my grandmother!
    May be you look one time at my blog. I have a lot of grey blue, black and white combinasions! Would appreciate very much your opinion, just for once!
    Have a great weekend, greetings from Switzerland, Barbara

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Takk for sist ;) Så lekkert soverom, veldig kul den lampa i taket!! Gratulerer med så mange besøkende, du har en inspirerende blogg og et vakkert hjem så det skjønner jeg godt! Og gratulerer med finaleplass, stemte på ;) Ane

    SvarSlett
  7. så fint soverom. Elsker fargene og kontrastene. du er rå på interiør og bloggen din er en av mine fav.

    *Mari*

    SvarSlett
  8. Hei skjønne Elin:)
    Så utrulig flott med sånne tall,du veit du er så flott og har ein så inspirerende blogg så det er ikkje rart det er stor aktivitet,personlig så har eg henta masse inspirasjon hos deg for eg liker stilen din så godt;)
    Kjempenydelig soverom:)
    Ei fine helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Hi Elin - again me! I don't know which star you mean on my blog. Can you tell me, which one? Hug, Barbara

    SvarSlett
  10. Så utrolig lekkert og gjennomført til 1000 som vanlig. Helt i din ånd ♥ Så flott å høre at bloggingen gir deg så mye i en trasig tid, der har jeg vært selv og kjenner meg godt igjen i det. Ønsker deg masse energi og kreativitet for bloggen din er definitivt en av mine favoritter :)


    Håper du får en fin helg :)

    SvarSlett
  11. Veldig hyggelig at du får så flott respons, og virkelig velfortjent! Ekstra kjekt å høre at den inspirasjonen som du gir oss lesere omformes til lading av dine batterier og lyser opp dagen for deg. Det gleder meg :) Veldig lekre bilder, du formidler en herlig stemning! :))

    Ønsker deg en deilig helg!

    Klem Betsy

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen-tusen takk Betsy, og alle andre.
      Eg veit ikkje kva eg skulle gjort uten Draumesidene
      og alle fine lesarar!

      God helg!

      Stor klem frå Elin! :)

      Slett
  12. ...glemte å si at bidraget ditt til NIB utfordringen er finest! Har stemt og krysser fingrene, lykke til ;)

    SvarSlett
  13. Hei Elin, og takk for sist! :) Nydelig soverom!!! Du har et utrolig flott hjem. God helg! Klem!

    SvarSlett
  14. For eit utruleg avdempa og taktilt soverom! Herleg! :)

    SvarSlett
  15. amazing!!! i like your style soooo much =)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!