...

fredag 2. november 2012

Levande lys ein fredags formiddag

 
 
 



 
Ikkje sånn at eg vil skryte av forma mi siste dagane. Og det å stå opp
er verst. Stiv og støl, og lite positiv. Når eg kjem ned i første etasje hjelper det stort
at kjøkkenbenken ikkje er full av ting som skal inn i oppvaskmaskina, og at vi har rydda kjøkkenbordet kvelden før. Det har også blitt tida der levande lys gir meg energi og ro.
November er ein månad som har blitt finare for meg etter at eg byrja å blogge.
Likte ikkje desse vekene før. No gleder eg meg! Håper berre at dagane
blir nokonlunde gode, og at eg klarer litt av alt eg tenkjer å gjere.
 
Enn så lenge er dette ein dag i godstolen,
og ei kjensle av at det er fredag.
 
Og morgonen er gløymt
for denne
gong.
 
 
Elin
 

5 kommentarer:

  1. Man må finne seg en måte og nyte slike dager og blogging er en behagelig måte. Nyt de små øyeblikk og lev i nuet.

    Kan være letter sagt enn gjort. Vet selv alt om det. Det er dager man ikke klarer å blogge heller. Man har nok med de hverdagslige ting.

    Nydelig som alltid hos deg Elin! Du er virkelig en stor inspirasjonskilde for meg.

    En avslappende fredag til deg!!
    Klem fra Hilde.

    SvarSlett
  2. Det er nå kjekt å "besøke" deg da! uansett.. J

    SvarSlett
  3. Enig m Anonym! Kom akkurat igjen frå Bhg konferansen uti bya.
    Ligg rett ut på sofaen.
    Fin helg til deg og dine!
    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder !!
    En må nyte de smæ øyeblikkene når en kan og har overskudd til det :)
    Trist at du er så plaget som du er, men fint å lese at du griper disse små verdifulle øyeblikkene som er med på å løfte en litt opp !!

    Ønsker deg en fin fredag og en super helg :)
    Klem Heidi

    Har du lyst å være med på min giveaway, så finner du link øverst i bloggen min :)

    SvarSlett
  5. Eg hadde heilt klart både funne roa heime med deg Elin! Du har det så lekkert!!

    Håper at levande lys i rikt monn gjer underverk for forma og at du får ei god førjulstid! <3

    Klem!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!