...

søndag 11. november 2012

DIY lysestake og Ylva Skarp

 
 
 
 

 
Lysestaken på bilda i forrige innlegg, er ei gammal, brun mjølkeflaske eg fann i naustet til mamma. Eg har tatt rundt folie nederst på lyset, slik at det passa nedi der. På flaska har eg limt eit fotopapir med tekst frå Ylva Skarp. Eg har hatt så lyst på produkt med print frå denne flinke dama i heile haust, og i kveld har eg bestilt nokre frå hviit. Eg storgleder meg til å få pakke i posten!
 
Du kan lese meir om Ylva Skarp HER!
 
 
 
Elin
 
 


5 kommentarer:

  1. Åh vad fint. Bra ide. Kram Eva

    SvarSlett
  2. Eg brukar mine til blomster!
    Men kjempefint som lysestake også :-)

    Nattaklem

    SvarSlett
  3. Stilig lysestake. Og bildene frå hagestova er knallfine!

    SvarSlett
  4. Så fint det ble og morro med gjenbruket av melkeflaska fra moren din. Sånt tror jeg mammaer liker også ;)

    Ønsker deg en fortsatt fin mandag og håper helgen din har vært fin :)

    SvarSlett
  5. Hei Elin!
    Får god-følelse av denne bloggen :-)
    Ønsker deg fine førjulsdager.
    Klem fra Sølvi :-)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!